Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Pitbull vreet baas op
Moderator: moderatorteam
- [Sandra]
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse bulldog x Maltezer
- Aantal honden: 1
Pitbull vreet baas op
Kwam er een politiebericht binnen, dwz: we ontvangen dan een dagrapport en dat moeten we dan zelf herschrijven tot een nieuwsbericht.
'Zou veel bloed bij betrokken zijn en volgens de meldkamer zou het "spaans" gaan daar' staat er dan in. En vervolgens beschrijven de agenten een tafereel waarin een uitgeputte en moegevochten baas in een plas bloed op de grond ligt en de pitbull grommend en wel in de ledematen van zijn baas aan het happen en vreten is.
Van een afstandje de hond doodschieten was geen optie vanwege risico voor de man. Het duurde even eer een agent de hond - die ook onder het bloed zat - in het nekvel kon grijpen, mee naar buiten kon sleuren en het beest daar heeft doodgeschoten.
Dus ja. Zo heftig heb ik het nog niet eerder gelezen.
'Zou veel bloed bij betrokken zijn en volgens de meldkamer zou het "spaans" gaan daar' staat er dan in. En vervolgens beschrijven de agenten een tafereel waarin een uitgeputte en moegevochten baas in een plas bloed op de grond ligt en de pitbull grommend en wel in de ledematen van zijn baas aan het happen en vreten is.
Van een afstandje de hond doodschieten was geen optie vanwege risico voor de man. Het duurde even eer een agent de hond - die ook onder het bloed zat - in het nekvel kon grijpen, mee naar buiten kon sleuren en het beest daar heeft doodgeschoten.
Dus ja. Zo heftig heb ik het nog niet eerder gelezen.

Groetjes,
Sandra
Re: Pitbull vreet baas op
.
zal niet de eerste en niet de laatste zijn, we worden al verzadigd
zal niet de eerste en niet de laatste zijn, we worden al verzadigd

- DeDiana
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
- Aantal honden: 4
Wat een ontzettend akelig bericht zeg... Weet je ook hoe het nu met die man is?
- [Sandra]
- Zeer actief
Naar het ziekenhuis vervoerd. Collega van me zou er achteraan.DeDiana schreef:Wat een ontzettend akelig bericht zeg... Weet je ook hoe het nu met die man is?

Groetjes,
Sandra
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): X Mechelse herder en een X Labrador.
- Aantal honden: 2
Jeetje wat een vreselijk naar bericht...
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): teckels , spaanse waterhond en chinese koningin
oh wat een horror verhaal. Vreselijk zeg. wat moet die man een doodsangst hebben gehad... ongelooflijk...
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Wat vreselijk lullig dat de naam Pitbull als dader weer genoemd moet worden. 

Wat je zegt ben je zelfffff 

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): American Staffordshire Terrier
- Aantal honden: 3
Je bedoeld in Wolvega of niet?
Ik las zoiets op de site van Steenwijkercourant ja, maar kan het bericht niet verder lezen zonder inlogcode
En heb er ook weinig zin in na het lezen van de grote kop
Vreselijk
Ik las zoiets op de site van Steenwijkercourant ja, maar kan het bericht niet verder lezen zonder inlogcode
En heb er ook weinig zin in na het lezen van de grote kop
Vreselijk

http://www.stellingwerf.nl/nieuws/wolve ... naren.html
toevallig allebei in het kleine plaatsje , dit is die van gisteren
http://www.stellingwerf.nl/nieuws/wolve ... -hond.html
toevallig allebei in het kleine plaatsje , dit is die van gisteren
http://www.stellingwerf.nl/nieuws/wolve ... -hond.html
-
- Zeer actief
Wat is dat toch dat agenten zo graag op honden schieten in dat wolvega 

Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
-
- Zeer actief
Vind het sowieso apart dat er 2 aparte gevallen zijn waarbij de baas is aangevallen en de hond is neergeschoten in nog geen 2 dagen tijdchrico schreef:Wat is dat toch dat agenten zo graag op honden schieten in dat wolvega
En Wolvega is niet zo groot..

- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Nou, dat is niet helemaal waar hoor. Het eerste bericht dat PdB heeft neergezet is van mei 2008...Jane Doe schreef:Vind het sowieso apart dat er 2 aparte gevallen zijn waarbij de baas is aangevallen en de hond is neergeschoten in nog geen 2 dagen tijdchrico schreef:Wat is dat toch dat agenten zo graag op honden schieten in dat wolvega

-
- Zeer actief
Dan nog vind ik ze schietgraag
We pakken als agent de hond in het nekvel, slepen het naar buiten en schieten het daar overhoop. Dan ben je wel een heel toffe agent

We pakken als agent de hond in het nekvel, slepen het naar buiten en schieten het daar overhoop. Dan ben je wel een heel toffe agent

Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
-
- Zeer actief
Ah ik zie het ja, las haar bericht verkeerd, brilletje nodig denk ikLongFields schreef:Nou, dat is niet helemaal waar hoor. Het eerste bericht dat PdB heeft neergezet is van mei 2008...Jane Doe schreef:Vind het sowieso apart dat er 2 aparte gevallen zijn waarbij de baas is aangevallen en de hond is neergeschoten in nog geen 2 dagen tijdchrico schreef:Wat is dat toch dat agenten zo graag op honden schieten in dat wolvega

Heb moeders al even gebeld, die is wel lid van de krant en kan het hele bericht dus wel lezen
Vraag me dan altijd af wat er toch vreselijk mis moet zijn gegaan dat het dit als afloop heeft
Bij welk ras dan ook hoor, niet alleen bij de Pitbull

-
- Zeer actief
Nou ja, als het bericht echt klopt (Is natuurlijk altijd maar de vraag wat er weg gelaten wordt in zo'n verhaal) lijkt me dat een enkeltje hemelen de enige optie ischrico schreef:Dan nog vind ik ze schietgraag![]()

Jane Doe schreef:Vind het sowieso apart dat er 2 aparte gevallen zijn waarbij de baas is aangevallen en de hond is neergeschoten in nog geen 2 dagen tijdchrico schreef:Wat is dat toch dat agenten zo graag op honden schieten in dat wolvega
dacht aan puppy's van elkaar, die andere was uit 2008 !
-
- Zeer actief
Dat zou heel knap zijn, puppy's van elkaarPakdebal schreef:Jane Doe schreef:Vind het sowieso apart dat er 2 aparte gevallen zijn waarbij de baas is aangevallen en de hond is neergeschoten in nog geen 2 dagen tijdchrico schreef:Wat is dat toch dat agenten zo graag op honden schieten in dat wolvega

Jane Doe schreef:Dat zou heel knap zijn, puppy's van elkaarPakdebal schreef:[
in een dorp gaat het al snel van " ik heb een nestje pitbulls "

-
- Zeer actief
Maar hoe zie jij dat gebeuren? Puppy's van elkaar?Pakdebal schreef:Jane Doe schreef:Dat zou heel knap zijn, puppy's van elkaarPakdebal schreef:[
in een dorp gaat het al snel van " ik heb een nestje pitbulls "
Denk dat je bedoeld dat de hond van gisteren een pup zou moeten zijn van die in 2008?
Ik kan je vertellen dat er hier in omstreken (te) veel "pitbull" nestjes zijn, sommige met nog geen 25% pitbull/stafford in zich
Maar de naam Pitbull verkoopt natuurlijk goed, vooral aan het soort mensen die deze fuckers willen bereiken

Nanna schreef:Deze valt ook zo te zien steeds vol plezier zijn eigenaar aan, net zo lang tot de man dood is.
Zal wel wat aan voorafgegaan zijn maar feit blijft dat de naam pitbull altijd opduikt in dit soort berichten.
ook paarden moeten er aan geloven
-
- Zeer actief
Heeft ook met de naam te maken, sensatie persNanna schreef:Deze valt ook zo te zien steeds vol plezier zijn eigenaar aan, net zo lang tot de man dood is.
Zal wel wat aan voorafgegaan zijn maar feit blijft dat de naam pitbull altijd opduikt in dit soort berichten.
Vraag me af in hoeveel gevallen het echt zou gaan om een pitbull
De meest rare kruisingen krijgen de naam Pitbull(achtige) al

ach, als ze maar lief zijn voor de kinderen , toch ?..Pakdebal schreef:ook paarden moeten er aan gelovenNanna schreef:Deze valt ook zo te zien steeds vol plezier zijn eigenaar aan, net zo lang tot de man dood is.

- [Sandra]
- Zeer actief
Het bericht:
Wolvega - Een pitbull heeft afgelopen week zijn eigen baasje (64) aangevallen. Het dier heeft de man behoorlijk zwaar toegetakeld, de eigenaar was helemaal doordrenkt met bloed van alle beten. De politie heeft de hond dood moeten schieten.
De politie kreeg melding van de aanval, en trof in een woning aan het Landkaartje in Wolvega een akelig tafereel aan. Het slachtoffer zat op zijn knieën in huis, de hond zat voor hem. Beide zaten in een grote plas bloed, afkomstig van de man. De hond had hem vele malen gebeten in zijn handen, armen en benen.
Tegen de tijd dat de politie ter plaatse kwam, kon de man de hond nauwelijks nog van zich af houden, zo uitgeput was hij. De politie had aardig wat moeite om de pitbull bij zijn baas weg te krijgen, het dier bleef aan de wonden likken en vreten.
Een van de agenten heeft het dier in het nekvel gegrepen en mee naar buiten gesleurd, waar hij de hond heeft doodgeschoten. Het dier was op slag dood.
De man is met meerdere bijtwonden naar het ziekenhuis in Heerenveen gebracht. Hoe hij er nu aan toe is, is niet duidelijk.

Groetjes,
Sandra
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
dat vind ik dan altijd zo raar he.
zo'n hond is dan totaal over de rooie, wil zijn baas min of meer vermoorden maar jan met de politiepet sleept hem wel eventje vlug aan zijn nekvel naar buiten.
zo'n hond is dan totaal over de rooie, wil zijn baas min of meer vermoorden maar jan met de politiepet sleept hem wel eventje vlug aan zijn nekvel naar buiten.

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- renee-uk
- Zeer actief

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
-
- Zeer actief
Ja, de aanval volledig gericht op de baas?renee-uk schreef:dat vind ik dan altijd zo raar he.
Dan vraag je je toch af wat er zo mis moet zijn gegaan dat een hond zo over de rooie richting zijn baas is?

-
- Zeer actief

-
- Zeer actief
Mmmm dat is iets anders dan de hondenbrigadier van Steenwijk..
(En nee, die ken ik niet omdat mijn honden vals zijn of door een incident)
(En nee, die ken ik niet omdat mijn honden vals zijn of door een incident)

- renee-uk
- Zeer actief
en die laat zich daar dan net zo makkelijk aan zijn nekvel bij wegslepen?Jane Doe schreef:Ja, de aanval volledig gericht op de baas?renee-uk schreef:dat vind ik dan altijd zo raar he.
Dan vraag je je toch af wat er zo mis moet zijn gegaan dat een hond zo over de rooie richting zijn baas is?
een pitbull die voor de kill gaat he, want daar hebben we het over.
doe mij nog maar een vrachtwagen zout!