Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
mudi
Moderator: moderatorteam
- bobbielief
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Zw witte herder powderpuff en korthaar. Ollie
- Aantal honden: 3
mudi
Ik vind de mudi een hele leuke hond. Heb een Roemeens mixje dat er erg op lijkt. Ik wil, geen haast, toch wel heel graag weer een pup. Heb hier en daar wel wat contacten en ga in september bij de clubmatch kijken, daar komen ook mudi's. Ik heb Linda van dit forum al een pb gestuurd, zag dat zij er twee heeft. Zijn er nog meer forummers die ze hebben, kennen? Ik weet dat ze veel blaffen maar, mijn namaak doet het ook maar is wel in de perken te houden, shelties blaffen ook en dat heb ik toch wel om weten te buigen. Dus, wie o wie weet iets van deze hond die je eigenlijk nooit tegenkomt? En dan niet van internet maar persoonlijk zeg maar.
- bobbielief
- Vaste gebruiker
Re: mudi
Ah leuk ga ik je zoeken 
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Mudi's zijn superleuk! Linda kan je er alles over vertellen, ze heeft er zelfs 3 
- bobbielief
- Vaste gebruiker
Ja ik zag ook haar foto's van lang geleden van een mudi wandeling, er zijn maar heel weinig fokkers kan nog wel een jaar duren. Geeft niet, ik heb geduld. Ik vind ze super leuk.
-
linda]
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mudi
- Contacteer:
Je hebt reactie op je pb.
Leuk dat je naar de clubmatch komt, ik weet nog niet zeker of ik alle drie de dames meeneem, maar Mikah gaat sowieso mee en aangezien die normaal gesproken iedereen voor zich weet te winnen, ben je zo verkocht
.
Leuk dat je naar de clubmatch komt, ik weet nog niet zeker of ik alle drie de dames meeneem, maar Mikah gaat sowieso mee en aangezien die normaal gesproken iedereen voor zich weet te winnen, ben je zo verkocht
- bobbielief
- Vaste gebruiker
Ken jij er nog meer ? Ik zie ze nooit.
-
linda]
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mudi
- Contacteer:
Jammer dat we net een wandeling hebben gehad, daar waren aardig wat mudi's aanwezig(meer dan dat je op de clubmatch zult zien
), maar we gaan binnenkort vast nog wel een keer wandelen!
- Browny
- Zeer actief
ik heb vaak de mudi van een kennis waar ik dan op pas. morgen en donderdag toevallig weer
daar is wel heel veel werk ingestoken, omdat ze zeg maar hysterisch was en duidelijke leiding en een strenge baas nodig heeft.. anders blijft ze blaffen om haar zin te krijgen en jou te vertellen wat je moet doen
ik kan echt onwijs goed met haar en vind het een geweldig hondje
lief karakter, maar toch wat pittig en soms een tikkie eigenwijs! niet echt een knuffelhondje, maar wilt heel graag werken.. ze doet ook veel in de sport, dat heeft ze echt nodig, anders sloopt ze het hele huis
maar aan de andere kant is ze ook weer heel gevoelig en als je niet duidelijk bent en jou niet begrijpt dan kan ze nerveus worden, dat uit zich weer in onzeker blaffen.
nou was ze volgens zeggen al de pittigste uit het nest en was niet zo een makkelijk pupje
(komt van een fokker in Hongarije).
Ik vind het een heerlijk pienter hondje dat zich makkelijk aanpast en als ze hier is heb ik er geen doen mee, gaat lekker haar eigen gang en is ook onderdanig naar de andere honden.
ik kan echt onwijs goed met haar en vind het een geweldig hondje
nou was ze volgens zeggen al de pittigste uit het nest en was niet zo een makkelijk pupje
Ik vind het een heerlijk pienter hondje dat zich makkelijk aanpast en als ze hier is heb ik er geen doen mee, gaat lekker haar eigen gang en is ook onderdanig naar de andere honden.

- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Dat blaffen om te vertellen wat jij moet doen hebben mijn hongaartjes ook nog wel een handje van. Csiva helemaal, die verteld ook andere honden graag met het nodige geluid dat ze weg moeten