Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
welk merk kvv voor pup
Moderator: moderatorteam
- esenhazel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezer
- Aantal honden: 2
welk merk kvv voor pup
Volgende week mogen we onze Bloem ophalen. Bij de fokker kregen ze Energique en brokken (weet even niet welke)
De fokker gaf aan dat ze het geen probleem is, dat als Bloem op kvv gezet wordt als ze bij ons is.
Maar ik heb geen flauw idee welke ik moet nemen. Ik zie dat er ook van div. soorten puppy-varianten zijn.
Onze Haas krijgt nu degomeat. Zijn er nog speciale dingen waar je op moet letten (samenstelling) en hoeveel mogen ze ervan hebben. Als ze bij ons komt is ze rond de 2 kg (havanezer)
De fokker gaf aan dat ze het geen probleem is, dat als Bloem op kvv gezet wordt als ze bij ons is.
Maar ik heb geen flauw idee welke ik moet nemen. Ik zie dat er ook van div. soorten puppy-varianten zijn.
Onze Haas krijgt nu degomeat. Zijn er nog speciale dingen waar je op moet letten (samenstelling) en hoeveel mogen ze ervan hebben. Als ze bij ons komt is ze rond de 2 kg (havanezer)
- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
Re: welk merk kvv voor pup
Nee hoor, gewoon mee-eten en een voorraadje Energique inslaan. Puppyvarianten zijn gemaakt voor de zorgdrang van mensen. Je kunt daar voor kiezen of niet.
- TessaThomas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder
Tay krijgt ook degomeat, maar dat is 'bijvoer'. Hij krijgt Tinlo en Darf als hoofdvoer en degomeat erbij. Wat er eigenlijk op neerkomt, 2 dagen Tinlo (wat wel eens wisselt met een ander merk zoals All Animal) en 3 dagen Darf, de andere 2 dagen degomeat.
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Xavi heeft smuldier gehad als pup

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- *Silvia*
- Zeer actief
Reeva nu bijna 12 weken krijgt div kvv's zoals Lotgering, smuldier, rodi enzo.. en niks speciaal in de pupvariant.
- esenhazel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezer
Wat bedoel je als bijvoer??TessaThomas schreef:Tay krijgt ook degomeat, maar dat is 'bijvoer'. Hij krijgt Tinlo en Darf als hoofdvoer en degomeat erbij. Wat er eigenlijk op neerkomt, 2 dagen Tinlo (wat wel eens wisselt met een ander merk zoals All Animal) en 3 dagen Darf, de andere 2 dagen degomeat.
- TessaThomas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder
Dat ik het minder vaak voer als die andere 2 merkenesenhazel schreef:Wat bedoel je als bijvoer??TessaThomas schreef:Tay krijgt ook degomeat, maar dat is 'bijvoer'. Hij krijgt Tinlo en Darf als hoofdvoer en degomeat erbij. Wat er eigenlijk op neerkomt, 2 dagen Tinlo (wat wel eens wisselt met een ander merk zoals All Animal) en 3 dagen Darf, de andere 2 dagen degomeat.

- Linsey
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 4 leeuwhondjes (Kai, Dino, Lilly, Loekie)
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Ik gaf Wolfke vanaf begin Darf. En hoeveelheid hangt van hond tot hond af. Wolfke heeft altijd 150g gehad, als pup en nu als uitgegroeide hond.