Nog even afwachten maar misschien komt deze meneer hier.
Wat zou erin zitten?
Moderator: moderatorteam

Daar is hij wel te groot voor.~Suzanne~ schreef:border collie meets "Duitse staande" ofzo?
Suzanne
Precies wat ik ook dacht jaempyree schreef:Ze hebben hem vast op ziijn kop opgemetenMaar hij is wel heel leuk !
Ik zal je wel laten weten hoe groot hij werkelijk is, want de 87 schoft kan niet kloppenlaeken schreef:Zo dan, wat een heerlijkheid. Jammer dat hij zo groot is. Ik ben helemaal weg van die kop en die dromerige uitstraling van dat beest. Maar de grootte....hij is voor hier echt veeeel te groot haha!
Ik schat hem zelf even groot in als Quasar, die was 65 schoft.Kit schreef:Hahaha die is echt geen 87, Zen is al 76 en deze hond lijkt veel lager
Volgende week woensdag komt ie aan.Tara schreef:Hij zit bij jullie? Dan kom ik binnenkort even kijken of hij net zo leuk is als dat hij lijkt.

Mit schreef:Heb nog een foto gehad. In elk geval is zeer duidelijk dat hij niet echt groot is, dat maakt hem ook makkelijker plaatsbaar gelukkig.
Ik vind hem echt schetig.
Sommige zaken zijn natuurlijk ook erg subjectief. Zo vonden wij onze eerste opvanger Leo een klein middenmaatje terwijl Ellen hem reusachtig vond.

Inge O schreef:ze hebben hem vast van neus tot staartpunt gemeten.

Heb je wel gezien hoe kort die broek is?Inge O schreef:als hij 87 meet zou ik die vrouw niet graag tegenkomen![]()
. lijkt me eerder iets in de buurt van 67.