Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Fenna in Dortmund
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): jachthonden + mix Border C
Fenna in Dortmund
Vrijdag en zondag was Fenna in Dortmund aanwezig en mocht daar laten zien dat ze best een mooie meid is . De KM's van beide dagen waren lovend over haar en ze kreeg daarom 2x de 1ste plaats in de Jeugdklasse EN werd dan nog op beide dagen BOB Jeugdhond . Ze werd ook : "Herbst Jeugdsiegerin" van Dortmund 2014 + "Bundesjungendsiegerin" . Ze heeft ook weer een Crufts qualification 2014 .
Ik vond Dortmund ( voor zo'n grote show te zijn ) een hele rommelige show : je kon op bepaalde plaatsen nergens door, de keuringen liepen echt uit : we hebben 2 u op onze verslagen moeten wachten ....
De Retrievers werden ook op het 1ste verdiep gekeurd : was een hele bedoening om met hond en kar in de lift te geraken ( was nl niet echt groot ) .
Heb ook gezien hoe een lid van de Duitse Retriever club heel onsportief zijn hond liet lopen achter Fenna ( was voor beste teef ) : zijn hond was moe en liep niet zo goed meer, daarom liet hij het aan de binnenkant lopen ( = kleinere ronde ) en zo kwam de hond iets VOOR Fenna te lopen en kwam Fenna uit het zicht van de KM : ik snap niet dat men dit toeliet . Gelukkig liet Fenna zich niet uit het lood slagen . Mr. heeft wel gewonnen . Naar het schijnt is deze man ook een bekende grote fokker van Flatjes in Duitsland : hij liet zich dan wel niet van zijn beste kant zien vond ik .
Shoppen was geen pretje : door dat er ontzettend veel volk was, kon je op de koppen lopen en het was er echt benauwd .
Heb wel even kunnen genieten van de mini paardjes ( 1 van mijn grote liefdes ) : het was er ook een paarden show .
Buiten dat dit meisje het goed doet op shows, bewijst ze ook nog dat ze het niet slecht doet op "jacht "gebied : ze heeft daar ook al een paar resultaten behaald .
BTW : ik ben niet de eigenaresse van Fenna maar ik heb de "eer" en het genoegen om haar regelmatig op shows uit te brengen .
Ik vond Dortmund ( voor zo'n grote show te zijn ) een hele rommelige show : je kon op bepaalde plaatsen nergens door, de keuringen liepen echt uit : we hebben 2 u op onze verslagen moeten wachten ....
De Retrievers werden ook op het 1ste verdiep gekeurd : was een hele bedoening om met hond en kar in de lift te geraken ( was nl niet echt groot ) .
Heb ook gezien hoe een lid van de Duitse Retriever club heel onsportief zijn hond liet lopen achter Fenna ( was voor beste teef ) : zijn hond was moe en liep niet zo goed meer, daarom liet hij het aan de binnenkant lopen ( = kleinere ronde ) en zo kwam de hond iets VOOR Fenna te lopen en kwam Fenna uit het zicht van de KM : ik snap niet dat men dit toeliet . Gelukkig liet Fenna zich niet uit het lood slagen . Mr. heeft wel gewonnen . Naar het schijnt is deze man ook een bekende grote fokker van Flatjes in Duitsland : hij liet zich dan wel niet van zijn beste kant zien vond ik .
Shoppen was geen pretje : door dat er ontzettend veel volk was, kon je op de koppen lopen en het was er echt benauwd .
Heb wel even kunnen genieten van de mini paardjes ( 1 van mijn grote liefdes ) : het was er ook een paarden show .
Buiten dat dit meisje het goed doet op shows, bewijst ze ook nog dat ze het niet slecht doet op "jacht "gebied : ze heeft daar ook al een paar resultaten behaald .
BTW : ik ben niet de eigenaresse van Fenna maar ik heb de "eer" en het genoegen om haar regelmatig op shows uit te brengen .
- blacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.
- Aantal honden: 3
-
- Zeer actief
Re: Fenna in Dortmund
Dank je wel .blacky schreef:gefeliciteerd!!
- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Gefeliciteerd!
Ik ben dit keer niet in Dortmund geweest maar vind het juist een van de leukere shows meestal!
Ik ben dit keer niet in Dortmund geweest maar vind het juist een van de leukere shows meestal!
-
- Zeer actief
Dank je wel .Maeve schreef:Gefeliciteerd!
Ik heb het ook telkens een leuke show gevonden maar dit jaar viel het ( voor mij ) wat tegen .
Gefeliciteerd!
Ik vind Dortmund een van de leukere shows, het kan erg druk zijn, dat klopt.
-
- Zeer actief
Dank je wel .Melanie 74 schreef:Gefeliciteerd!