Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Prijs Chinese naakthond
Moderator: moderatorteam
-
Theraposa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog kruising , Chinese naakthond , Am bully en een APBT .
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Prijs Chinese naakthond
Hallo ,
Zijn hier meer eigenaars van de Chinese naakthond?
Ik zelf heb Chico een ongeholpen reutje van ongeveer 8 maand. Hij was de enige nakerd in het nest.
de andere 2 waren powderpuff. Hij koste 450 euro zonder stamboom.
Nu reageerde ik eens uit nieuwschierigheid op een advertentie ergens en vroeg wat die mensen voor een Chinese naakthond naakt vroegen. 700 euro.
Ik vind dat best veel voor een hond zonder stamboom. Of is dit nou de normale prijs en heb ik gewoon mazzel gehad?
Zijn hier meer eigenaars van de Chinese naakthond?
Ik zelf heb Chico een ongeholpen reutje van ongeveer 8 maand. Hij was de enige nakerd in het nest.
de andere 2 waren powderpuff. Hij koste 450 euro zonder stamboom.
Nu reageerde ik eens uit nieuwschierigheid op een advertentie ergens en vroeg wat die mensen voor een Chinese naakthond naakt vroegen. 700 euro.
Ik vind dat best veel voor een hond zonder stamboom. Of is dit nou de normale prijs en heb ik gewoon mazzel gehad?

- monky555
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peludo Iza & American staffordshire terriër Lila.
- Aantal honden: 3
Re: Prijs Chinese naakthond
Nou vind ik 450 euro voor een herplaatser zonder boom nog erg duur
Ik weet niet wat de prijzen zijn, maar dat zou ik er niet voor betalen.
Mijn peludo met stamboom (toen niet erkend) koste mij toen (6 jaar geleden) 500 euro en was een pup van 8 weken. Nu zijn peludo's sinds dit jaar erkend dus zal de prijs misschien iets omhoog gaan, denk ik
Ik weet niet wat de prijzen zijn, maar dat zou ik er niet voor betalen.
Mijn peludo met stamboom (toen niet erkend) koste mij toen (6 jaar geleden) 500 euro en was een pup van 8 weken. Nu zijn peludo's sinds dit jaar erkend dus zal de prijs misschien iets omhoog gaan, denk ik

R.I.P. Lieve Monky (AST), 09-07-2000 / 17-11-2011
R.I.P. Lieve Sara (GR), 03-11-2000 / 09-01-2012
R.I.P. Lieve Amy (AST), 18-08-2004 / 18-06-2014
R.I.P. Lieve Rio (RWx), 25-05-2009 / 14-08-2014
- Mar_vD
- nieuw lid
- Mijn ras(sen): Berner Sennen, Powderpuff
Hoi,
Mijn Powderpuffs kostten beide 350 euro. Mij werd verteld dat de naakte chineesjes iets duurder zijn. 700 euro voor een stamboomloze hond vind ik wel heel veel, gezien het feit dat je voor sommige rassen met stamboom net zoveel betaalt..
Mijn Powderpuffs kostten beide 350 euro. Mij werd verteld dat de naakte chineesjes iets duurder zijn. 700 euro voor een stamboomloze hond vind ik wel heel veel, gezien het feit dat je voor sommige rassen met stamboom net zoveel betaalt..
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Het is maar net wat een gek ervoor kan geven en voor over heeft.
Wat je zegt ben je zelfffff 

-
katerke
- Zeer actief
- Aantal honden: 6
Heb zelf 3 chinese naakthonden met stamboom.
deze hebben tussen de 500 en de 1000 euro gekost. Denk dat prijzen rond de 1000 met stamboom voor een nakerd zijn.
Vind 700 voor een boomloze dan wel weer veel.
De prijzen varieerde omdat er eentje ouder dan een jaar was toen ik hem kocht dus een herplaatser .
De puffs zijn algemeen goedkoper
deze hebben tussen de 500 en de 1000 euro gekost. Denk dat prijzen rond de 1000 met stamboom voor een nakerd zijn.
Vind 700 voor een boomloze dan wel weer veel.
De prijzen varieerde omdat er eentje ouder dan een jaar was toen ik hem kocht dus een herplaatser .
De puffs zijn algemeen goedkoper
- Mar_vD
- nieuw lid
- Mijn ras(sen): Berner Sennen, Powderpuff
Ja zie je.. dat klopt dus wel.
Ik vond dat eerst maar gek.. Een naakte hond duurder..
Volgens mij liggen de prijzen van stamboom honden over het algemeen tussen de 700 en 1000 euro. Uitzonderingen daargelaten. Degene die jou een stamboomloze wilde aanbieden voor 700 euro moet zichzelf maar eens aan zn bol krabben en gaan schamen..
Ik zou zeggen geniet intens van je chineesje, dat doe ik ook
Ik vond dat eerst maar gek.. Een naakte hond duurder..
Volgens mij liggen de prijzen van stamboom honden over het algemeen tussen de 700 en 1000 euro. Uitzonderingen daargelaten. Degene die jou een stamboomloze wilde aanbieden voor 700 euro moet zichzelf maar eens aan zn bol krabben en gaan schamen..
Ik zou zeggen geniet intens van je chineesje, dat doe ik ook
-
Theraposa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog kruising , Chinese naakthond , Am bully en een APBT .
- Contacteer:
Ik geniet ook van mijn nakerd hihi. Ik heb hem sinds hij 9/10 weken was. Ik had er 450 euro voor over , ik was zo verliefd op hem. Maar 700 euro vind ik ook erg veel voor een stamboomloze nakerd. Ben ik niet de enige die dat denkt.

- moosje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
- Contacteer:
Voor een stamboomloze hond vind ik alles boven de 400 euro veel.
Met stamboom zou ik gerust 1000 euro betalen voor een hond, maar alleen bij een fokker waar ik een goed gevoel bij heb.
Mijn MH Chinese dametje heb ik op fokkersvoorwaarde, en als er ooit een bij komt dan wordt het weer een herplaatser en/of op fokkersvoorwaarde.
Met stamboom zou ik gerust 1000 euro betalen voor een hond, maar alleen bij een fokker waar ik een goed gevoel bij heb.
Mijn MH Chinese dametje heb ik op fokkersvoorwaarde, en als er ooit een bij komt dan wordt het weer een herplaatser en/of op fokkersvoorwaarde.

In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza
Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
-
Corneliana
- Zeer actief
wat betaal je voor een hond op fokkersvoorwaarden of biedt je dan gewoon onderdak?moosje schreef:Voor een stamboomloze hond vind ik alles boven de 400 euro veel.
-
Marion.
Powder pufs worden ook steeds populairder. Paar jaar geleden zag je ze nog amper. Dus gaat de prijs ook omhoog 
- moosje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
- Contacteer:
Ik niks.Corneliana schreef:wat betaal je voor een hond op fokkersvoorwaarden of biedt je dan gewoon onderdak?moosje schreef:Voor een stamboomloze hond vind ik alles boven de 400 euro veel.
Maar goed, ik ben goed bevriend met een fokker, dat scheelt.
Geen idee wat ze rekent voor een ander, maar als je wil kan ik het wel voor je vragen hoor.

In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza
Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
-
Corneliana
- Zeer actief
moosje schreef:Ik niks.Corneliana schreef:wat betaal je voor een hond op fokkersvoorwaarden of biedt je dan gewoon onderdak?moosje schreef:Voor een stamboomloze hond vind ik alles boven de 400 euro veel.
Mijn MH Chinese dametje heb ik op fokkersvoorwaarde, en als er ooit een bij komt dan wordt het weer een herplaatser en/of op fokkersvoorwaarde.![]()
Maar goed, ik ben goed bevriend met een fokker, dat scheelt.
Geen idee wat ze rekent voor een ander, maar als je wil kan ik het wel voor je vragen hoor.
ik vind de nakies enorm leuk maar man schudt zijn hoofd erbij, hij weet niet helemaal wat hij ervan denken moet
en dat terwijl hij toch ook kalend word
-
Percy
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): chinese naakthond
ik denk dat stamboom pups VANAF 1000 euro, dat kan in Nederland oplopen tot 1500 euro en steeds meer mensen gaan naar het buitenland om daar een hond/pup aan te schaffen en bedragen van 2000 / 2500 euro zijn dan niet ongewoon....
- vosse
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Poedels
Idd, er komen flinke bedragen voor bij de chineesjes.Percy schreef:ik denk dat stamboom pups VANAF 1000 euro, dat kan in Nederland oplopen tot 1500 euro en steeds meer mensen gaan naar het buitenland om daar een hond/pup aan te schaffen en bedragen van 2000 / 2500 euro zijn dan niet ongewoon....
Puffjes zijn over het algemeen goedkoper dan naakten.
-
beatje
Voor een chinees uit goed geteste ouders betaal je toch wel rond de 1200 euro.Mijn powderpuff komt van iemand die ik ken en heb ik alleen entingskosten betaald.
-
beatje
Voor een chinees uit goed geteste ouders betaal je toch wel rond de 1200 euro.Mijn powderpuff komt van iemand die ik ken en heb ik alleen entingskosten betaald.