Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Shar Pei kruising
Moderator: moderatorteam
- semmyboy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): De duitse herdershond!
- Aantal honden: 2
Re: Shar Pei kruising
Ik zou eerder zeggen sharpei x labrador, ik zie niet echt een engele bull erin
- yuki
- Zeer actief
Geen idee of de kruising klopt, of dat er maar 1 reu in het spel is geweest?
Die engelse bull zie ik ook niet maar dat hoeft weinig te betekenen. Ik ken een pei x rottweiler waar je niks van de rottweiler ziet , gewoon een uit de kluiten gewassen pei.
Deze zie ik nog niet echt als een bearcoat , die vachten zijn vaak veel langer.
... oats-rule/
Overigens hebben de peikruisingen die ik ken niet zoveel minder aandoeningen, die zijn vrij dominant aanwezig helaas.
Die engelse bull zie ik ook niet maar dat hoeft weinig te betekenen. Ik ken een pei x rottweiler waar je niks van de rottweiler ziet , gewoon een uit de kluiten gewassen pei.
Deze zie ik nog niet echt als een bearcoat , die vachten zijn vaak veel langer.
... oats-rule/
Overigens hebben de peikruisingen die ik ken niet zoveel minder aandoeningen, die zijn vrij dominant aanwezig helaas.
Eventhough you're gone, we're still a team'.
(r.i.p. Yuki / Askiem Yoshi)
Esther
Esther
-
nathalie71
Chow Chow
pup;

De hond op de foto:

Ze zeggen dat het een Shar-pei en Engelse Bulldog is...hmmm,ik zie het niet
pup;

De hond op de foto:

- yuki
- Zeer actief
Hoewel - +- plus zou moeten opleveren toch?lor1_1984 schreef:Ik dacht zelf bij het raden aan iets van een Berghond qua vacht, het is een wat langere en vooral dikke vacht zo te zien.
Ben iig erg benieuwd hoe hij uitgroeit.
Dat van kruisingen en nog zoveel risico op aandoeningen wist ik niet, dacht altijd dat het op z'n minst een beetje verbeterde als je maar een overwogen besluit nam qua keuze.
Iig lijkt het me nog veel erger met een EB, lijkt me iig dat verrot ras x verrot ras geen goed in elkaar stekende hondjes gaat opleveren.
Esther
Esther
- yuki
- Zeer actief
Maar wat is de link met de zwarte chows?nathalie71 schreef:Chow Chow
pup;
De hond op de foto:
Esther
Esther
-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Volgens mij, maar ik kan er naast zitten, kan een kruising Engelse bull nooit effen zwart zijn. De pups moeten dan witte voetjes en een befje krijgen. Ook kan ik me niks voorstellen bij deze vacht uit die kruising. Deze vacht lijkt mij van een pup met goede ondervacht. Volgens mij hebben bullen geen en pei's soms ondervacht. Maar ook daar kan ik me vergissen. Ik gok eerder op een labrador x pei. Prachtig en stout pupje om te zien en zeker geen miskoop als je van een pittig persoonlijk en spannend type hond houdt. Denk niet dat het altijd de liefste honden zijn met andere honden en ik denk ook dat het een drukke hond kan zijn als er echt lab x pei in zit, maar mooi zal hij vast wel worden en kwa gezondheid ziet deze pup er ook zeker niet uit alsof hij slechte huid of teveel rimpels zou hebben. Leuk beest dus!
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
- Aantal honden: 1
laeken schreef:Volgens mij, maar ik kan er naast zitten, kan een kruising Engelse bull nooit effen zwart zijn. De pups moeten dan witte voetjes en een befje krijgen. Ook kan ik me niks voorstellen bij deze vacht uit die kruising. Deze vacht lijkt mij van een pup met goede ondervacht. Volgens mij hebben bullen geen en pei's soms ondervacht. Maar ook daar kan ik me vergissen. Ik gok eerder op een labrador x pei. Prachtig en stout pupje om te zien en zeker geen miskoop als je van een pittig persoonlijk en spannend type hond houdt. Denk niet dat het altijd de liefste honden zijn met andere honden en ik denk ook dat het een drukke hond kan zijn als er echt lab x pei in zit, maar mooi zal hij vast wel worden en kwa gezondheid ziet deze pup er ook zeker niet uit alsof hij slechte huid of teveel rimpels zou hebben. Leuk beest dus!
Dit is andersom
ER is hier op het forum iemand die een kruising Lab Pei had. Zazoo
Die zag er als pup en als volwassen hond anders uit dan deze pup volgens mij...
Ik zie er eigenlijk geen Lab of Engelse Bull in hahhahaha
Ik zou er zo'n dna test op loslaten in dit geval want voor hetzelfde geldt zit er newfoundlander in of zo..
Maar een flatcoad kan ook, of voor mijn part een boerenstabijna die nagenoeg zwart was.
De kleur en structuur van de vacht zeggen idd weinig zoals jij ook al zegt...dat kan van allerlei rassen komen...
Ik vermoed trouwens dat brushcoat NIET dominant is over kortharig
maar waarom ik dat denk kan ik niet onderbouwen hahhaha sorry...
- yuki
- Zeer actief
Dit is een pei x rottweiler, je zou dan ook zeggen dat ze iets van de vachtkleur van een Rott zou hebben? Is gewoon een uit de kluiten gewassen pei (met gevlekte tong)

Deze lijkt best veel op het hondje van Bolus hier op het forum, Charlie....

Deze lijkt best veel op het hondje van Bolus hier op het forum, Charlie....
Esther
Esther
- dagmar88
- Zeer actief
Met sable toch niet?yuki schreef:Dit is een pei x rottweiler, je zou dan ook zeggen dat ze iets van de vachtkleur van een Rott zou hebben? Is gewoon een uit de kluiten gewassen pei (met gevlekte tong)
-
nathalie71
lor1_1984 schreef:Mooie hond Yuki!
Nathalie:
Ik dacht eerst ook aan xChow of een xPei met wat langharigs en heb dan ook op de FB-pagina gevraagd waar die vacht dan vandaan moet komen.
Helaas geen reactie op gehad.
Ik persoonlijk had bij voorbaat al niet gekozen voor een pup uit deze rassencombinatie maar hoop nu wel tzt nieuwe foto's tegen te komen.
Denk nl dat als hij wat ouder is, je de kruising er wellicht wat beter uit kunt halen.
Mercedes:
Zazou was toch kortharig?
haha,misschien weten ze het zelf ook eigenlijk niet
- Linsey
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 4 leeuwhondjes (Kai, Dino, Lilly, Loekie)
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Kan wellaeken schreef:Volgens mij, maar ik kan er naast zitten, kan een kruising Engelse bull nooit effen zwart zijn. De pups moeten dan witte voetjes en een befje krijgen.
- yuki
- Zeer actief
Hoe bedoel je?dagmar88 schreef:Met sable toch niet?yuki schreef:Dit is een pei x rottweiler, je zou dan ook zeggen dat ze iets van de vachtkleur van een Rott zou hebben? Is gewoon een uit de kluiten gewassen pei (met gevlekte tong)
Esther
Esther

[/url]