Kan er iemand een goede school aanraden in mijn buurt? Zou leuk zijn als het niet meer dan een half uurtje rijden is, dus een ergens tussen Emmeloord, Heerenveen, Havelte?
Geen "gooi die pups maar allemaal los" puppyklasje.
Moderator: moderatorteam

Ik heb les van Esther, en het is veruit de beste hondenschool bij mij in de buurt. Niet allemaal op een rijtje staan dezelfde kunstjes uit voeren, maar gewoon persoonlijke begeleiding in een groep. Werken vanuit rust en zelfbeheersing. Geen vaste cursusvorm, maar gewoon doorlopende lessen op het niveau dat je hond heeft. Ze heeft ook veel kennis van hondensporten en geeft veel workshops. Ikzelf ben er heen gegaan voor dogdance, maar inmiddels doen we ook balans, zelfbeheersing, en gaan we beginnen met Obedience in de lessenHylos schreef:Esthers hondenschool Opeinde, vlakbij Drachten. Misschien net iets te ver maargoed..
Dit is de website: http://www.esthershondenschool.nl
Ze zit hier ook op het forum, niet erg actief verder en weet zo ook niet hoe ze heet![]()
Ben er laatst geweest en heb een les bijgewoond.. vond het erg gemoedelijk en rustig gaan. Kleine groepjes en de les was binnen. Als ik weer met Xavi naar school wil, zou ik er zeker naartoe gaan.
Voordat je kiest zou ik sowieso een les bij gaan wonen. Iedereen heeft zijn eigen reden om een hondenschool uit te kiezen. Ik wil graag ergens naartoe waar op een rustige manier getraind wordt.. maar misschien hou jij meer van actie.

Ah! Ja dat was ikHylos schreef:Ach das toevallig! Was jij dat dus, met Flynn!![]()
Ik was met Karin en haar hond Oscar mee die avond.

Haha, hier valt nu ook een kwartje.Ayronna schreef:Ah! Ja dat was ikHylos schreef:Ach das toevallig! Was jij dat dus, met Flynn!![]()
Ik was met Karin en haar hond Oscar mee die avond.