Mijn ouders hebben ook 2 teefjes maar daar doen ze niets bij..(zijn wel gesteriliseerd)
Haar 1e loopsheid is +-2,5 maand geleden gestopt.
Moderator: moderatorteam
LeerzaamInge O schreef:dan zit ze nu ongeveer op het punt waarbij haar schijndrachtperiode ten einde loopt (waarop ze dus zou jongen wanneer ze gedekt was geweest).
op dat punt is er een nogal acute hormonenschommeling die de reuen even laat denken dat ze loops is - als dat de reden is zou dat over een weekje of zo weer moeten voorbij zijn.
Inge O schreef:dan zit ze nu ongeveer op het punt waarbij haar schijndrachtperiode ten einde loopt (waarop ze dus zou jongen wanneer ze gedekt was geweest).
op dat punt is er een nogal acute hormonenschommeling die de reuen even laat denken dat ze loops is - als dat de reden is zou dat over een weekje of zo weer moeten voorbij zijn.
Skadi rook dan ook extra lekker, en bovendien verkrachtte ze haar kussentje dan drie dagen lang.Inge O schreef:dan zit ze nu ongeveer op het punt waarbij haar schijndrachtperiode ten einde loopt (waarop ze dus zou jongen wanneer ze gedekt was geweest).
Miranda schreef:Skadi rook dan ook extra lekker, en bovendien verkrachtte ze haar kussentje dan drie dagen lang.Inge O schreef:dan zit ze nu ongeveer op het punt waarbij haar schijndrachtperiode ten einde loopt (waarop ze dus zou jongen wanneer ze gedekt was geweest).
Ze werd er nogal hitsig van, van die hormoonschommeling
Dat kan, maar houd het wel in de gaten, want bij Dora bleek een baarmoederontsteking de oorzaak te zijn.Inge O schreef:dan zit ze nu ongeveer op het punt waarbij haar schijndrachtperiode ten einde loopt (waarop ze dus zou jongen wanneer ze gedekt was geweest).
Dank je daar ging m'n wijntjemmartinn schreef:Dan zal het wel de Doutzen Kroes van de hondenwereld zijn

Wel zo ongeveer, want dat was ook het eerste wat de dierenarts zei.Inge O schreef:was dat ook op dat moment in de cyclus?Belle schreef:Dat kan, maar houd het wel in de gaten, want bij Dora bleek een baarmoederontsteking de oorzaak te zijn.Inge O schreef:dan zit ze nu ongeveer op het punt waarbij haar schijndrachtperiode ten einde loopt (waarop ze dus zou jongen wanneer ze gedekt was geweest).
Zeker, want verder vertoonde ze ook helemaal geen symptomen, niet veel drinken, niet lusteloos. Het is dat ik het 'gevoel' had dat er wat aan de hand was, ze was anders dan anders, alleen kon ik niet zeggen wat er dan anders was. Gelukkig naar mijn gevoel geluisterd, want de baarmoeder bleek na de operatie flink ontstoken.Inge O schreef:hè, dat is je inderdaad op het verkeerde been zettenBelle schreef:Wel zo ongeveer, want dat was ook het eerste wat de dierenarts zei.Inge O schreef:was dat ook op dat moment in de cyclus?Belle schreef:
Dat kan, maar houd het wel in de gaten, want bij Dora bleek een baarmoederontsteking de oorzaak te zijn..
Miranda schreef:No Love spray

Die heb ik voor Coda (voor als ze daadwerkelijk loops is)! Ik heb het idee dat het wel werkt op afstand maar zodra reuen dichterbij komen merken ze wel dat er toch iets gaande isMiranda schreef:No Love spray
ik heb echt trauma's van die geurMaeve schreef:Die heb ik voor Coda (voor als ze daadwerkelijk loops is)! Ik heb het idee dat het wel werkt op afstand maar zodra reuen dichterbij komen merken ze wel dat er toch iets gaande isMiranda schreef:No Love spray
Ik weet niet eens hoe het ruikt?sbientje schreef:ik heb echt trauma's van die geurMaeve schreef:Die heb ik voor Coda (voor als ze daadwerkelijk loops is)! Ik heb het idee dat het wel werkt op afstand maar zodra reuen dichterbij komen merken ze wel dat er toch iets gaande isMiranda schreef:No Love spray
Ja, maar Zara wordt niet meer loopsMaeve schreef:Die heb ik voor Coda (voor als ze daadwerkelijk loops is)! Ik heb het idee dat het wel werkt op afstand maar zodra reuen dichterbij komen merken ze wel dat er toch iets gaande isMiranda schreef:No Love spray
Beau reageert sowieso nooit echt op loopse teven, maar hij ruikt ze wel. Een (beginnend) loopse Coda rook hij idd pas toen hij erg dichtbij kwam. Tenminste, toen zag ik het pas aan hem. Maar hij reageert sowieso weinig.Maeve schreef:Die heb ik voor Coda (voor als ze daadwerkelijk loops is)! Ik heb het idee dat het wel werkt op afstand maar zodra reuen dichterbij komen merken ze wel dat er toch iets gaande isMiranda schreef:No Love spray

Toen was ze al ruim een week loopsHilde schreef:Beau reageert sowieso nooit echt op loopse teven, maar hij ruikt ze wel. Een (beginnend) loopse Coda rook hij idd pas toen hij erg dichtbij kwam. Tenminste, toen zag ik het pas aan hem. Maar hij reageert sowieso weinig.Maeve schreef:Die heb ik voor Coda (voor als ze daadwerkelijk loops is)! Ik heb het idee dat het wel werkt op afstand maar zodra reuen dichterbij komen merken ze wel dat er toch iets gaande isMiranda schreef:No Love spray
ja geen idee waar het naar ruikt maar het is wel een typische geur, eentje die ik associeer met loopsheidbroekjes hahaha. Ik heb het voro Pom niet overigens, die heeft nooit zo'n last van hitsige reuen (en ze blijft er ook niet voor staan, tornado)marloes_2406 schreef:Ohjee haha, waar ruikt het naar?