Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hulp in Emmen (bargeres) gezocht....

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

sabrina1981
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): X Stabij
Aantal honden: 1

Hulp in Emmen (bargeres) gezocht....

Ongelezen bericht door sabrina1981 »

Hallo,

Ik ben al enige tijd bezig om de gedragsproblemen van mijn hond aan te pakken en heb nu, voor de puntjes op de i, de hulp van een gedragsdeskundige. Ik zit alleen met het probleem dat ik hulp nodig heb van vreemde honden en mensen :) (ik kom op straat steeds niemand tegen haha) zodat de gedragsdeskundige het gedrag van Milah (mijn hond) en mij goed kan observeren en aan de hand daarvan tips en trucks kan geven ;) Het duurt ongeveer 15 minuten en ik woon in Bargeres, Emmen.

Wie o wie kan mij a.s. donderdag (30-01-2014) om 15.00 komen helpen?? Ik zou je eeuwig dankbaar zijn...:)

groeten Sabrina
sabrina1981
Vaste gebruiker

Re: Hulp in Emmen (bargeres) gezocht....

Jammer maar begrijpelijk :) toch bedankt! Milah valt uit naar vreemde honden en mensen ;)
luna2906
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising mechelse herder x collie

Ongelezen bericht door luna2906 »

Ik woon wel in Drenthe, ben ook bekend in Emmen (heb daar altijd gewoond), ben bereid om te helpen en ben op donderdag vrij. Alleen deze donderdag ben ik jarig, dus dat wordt wat lastig. Een andere keer op donderdag kan ik dus eventueel wel helpen!
hewi
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door hewi »

Poeh ik kan niet op donderdag, anders hadden Leo en ik je wel even willen helpen.
Groetjes Heidi
Afbeelding
sabrina1981
Vaste gebruiker

Erg lief voor het aanbod :) ik kan altijd op andere momenten ook hulp gebruiken voor het oefenen ;) op donderdag is de gedragsdeskundige hier vandaar....ik wacht even donderdag af hoe en wat en dan kunnen we eventueel een dag prikken om te oefenen :)
Rita
Zeer actief
Mijn ras(sen): Twee Oud Duitse Herders en twee Mechelaars.
Aantal honden: 5
Contacteer:

Ongelezen bericht door Rita »

sabrina1981 schreef:Erg lief voor het aanbod :) ik kan altijd op andere momenten ook hulp gebruiken voor het oefenen ;) op donderdag is de gedragsdeskundige hier vandaar....ik wacht even donderdag af hoe en wat en dan kunnen we eventueel een dag prikken om te oefenen :)
Ik snap het even niet, je schrijft, op donderdag is de gedragsdeskundige hier (Emmen), maar in jou profiel staat dat je uit Groningen komt?
Afbeelding
sabrina1981
Vaste gebruiker

oeps...ben in oktober naar Emmen verhuist :) zal het ff aanpassen!

Maar zoek mensen die kunnen helpen met aanbellen en/of binnenkomen. (duurt 15 minuten) Mijn hond accepteert geen vreemde mensen aan de deur of in huis en dit is soms aardig lastig vandaar dat ik het aan het trainen ben maar omdat ik pas in Emmen woon ken ik nog niet zoveel mensen die mij hiermee kunnen helpen ;)

Het gedrag naar vreemde honden op straat heb ik een goed oplossing voor gevonden en dit werkt goed, ook heb ik een plek en tijd ontdekt waar veel honden zijn dus volop oefenmogelijkheden ;)

Ik ben degene eeuwig dankbaar :)
Rita
Zeer actief
Contacteer:

Mijn man heeft aan de elektrische bel een draadje gemaakt (vraag mij niet hoe) aan het andere eind zit een drukknopje.
Het draadje is vrij lang, komt tot in de woonkamer, zo kan ik de bel op elk moment over laten gaan als ik het wil, zo heb ik het hun afgeleerd zonder hulp van buiten af.
Afbeelding
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals

Ongelezen bericht door ranetje »

Rita schreef:Mijn man heeft aan de elektrische bel een draadje gemaakt (vraag mij niet hoe) aan het andere eind zit een drukknopje.
Het draadje is vrij lang, komt tot in de woonkamer, zo kan ik de bel op elk moment over laten gaan als ik het wil, zo heb ik het hun afgeleerd zonder hulp van buiten af.
Dat ga ik toch lekker vragen :tongue:

Denk je dat je man dat aan simpele zielen kan uitleggen? :D
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
h a n s
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mastin Espanol

Ongelezen bericht door h a n s »

ranetje schreef:
Rita schreef:Mijn man heeft aan de elektrische bel een draadje gemaakt (vraag mij niet hoe) aan het andere eind zit een drukknopje.

Gewoon een draadje met een drukknopje. En als je een draadloze bel heb gewoon een extra drukknop bijkopen. :engel:
ranetje
Zeer actief

h a n s schreef:
ranetje schreef:

Gewoon een draadje met een drukknopje. En als je een draadloze bel heb gewoon een extra drukknop bijkopen. :engel:
Ik heb geen draadloze bel :8):
Dat neem ik tenminste aan................. moet ergens een stekker in een stopcontact steken anders doet hij het niet.
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Rita
Zeer actief
Contacteer:

Hij heeft gewoon in de meterkast waar de bel aansluiting zit, draadjes verbonden met de draadjes die de bel doen overgaan.
Dus in elkaar gedraaid en weer aangesloten, zo werkt het knopje buiten en binnen.
Draadje naar de kamer getrokken, waardoor ik de bel vanuit mijn luie stoel kan bedienen.
Soms ga ik naar de deur en een andere keer niet, zorgt voor verwarring en de honden denken op een geven moment, het zal allemaal wel, hihihihi!
Afbeelding
ranetje
Zeer actief

Rita schreef:Hij heeft gewoon in de meterkast waar de bel aansluiting zit, draadjes verbonden met de draadjes die de bel doen overgaan.
Dus in elkaar gedraaid en weer aangesloten, zo werkt het knopje buiten en binnen.
Draadje naar de kamer getrokken, waardoor ik de bel vanuit mijn luie stoel kan bedienen.
Soms ga ik naar de deur en een andere keer niet, zorgt voor verwarring en de honden denken op een geven moment, het zal allemaal wel, hihihihi!
:ok:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”