Moderator: moderatorteam
Dit heeft enige toelichting nodig *gaat op zoek naar de wrijft zich met grote grijns in de handen smiley*Elmo/maureen schreef: wij hebben genoten![]()
Sorry nog voor elmo. Dit was echt een doet-hij-anders-nooit momentjepinguin20 schreef:Wij vonden het ook heel leuk, Kaylee ligt uitgeteld naast me op de bank
Geen probleem hoor, Kaylee ging lekker verder met d'r eigen ding, die snapte het drukke gedoe van elmo niet geloof ikElmo/maureen schreef:Sorry nog voor elmo. Dit was echt een doet-hij-anders-nooit momentjepinguin20 schreef:Wij vonden het ook heel leuk, Kaylee ligt uitgeteld naast me op de bank![]()
Knap meisje is Kaylee!pinguin20 schreef:
Geen probleem hoor, Kaylee ging lekker verder met d'r eigen ding, die snapte het drukke gedoe van elmo niet geloof ik
Dank je.Machie schreef:Knap meisje is Kaylee!pinguin20 schreef:
Geen probleem hoor, Kaylee ging lekker verder met d'r eigen ding, die snapte het drukke gedoe van elmo niet geloof ik
Csiva vond dr helaas dood en doodeng
Dank jeP-tt schreef:Wat is Kaylee trouwens mooi en groot in het echt. Ze was erg lief tegen Ties maar was een verschil van grootte he.
En ik was ook verbaasd over Loki, hij is ook al zoveel groter in het echt dan op de foto
Gelukkig maarFrederique schreef: Ik heb me bescheurd om Kaylee die ineens out of the blue een doggyride het halve veld over duwde![]()
En zo suf, ik had mijn telefoon in mijn handen maar geen moment eraan gedacht om daar een foto van te maken![]()
Ik vind jouw Floeboe echt een dótje. Had haar wel eens eerder gezien en toen had ze ook indruk gemaakt, maar nuclausipaus schreef:Echt een top dag!![]()
Heb weer een heleboel dingen waar ik thuis mee door kan trainen