Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Bach Rescue Remedy

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Aantal honden: 1

Re: Bach Rescue Remedy

Ongelezen bericht door ranetje »

Misschien weet Tara dat wel.
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Mieke-Bo

Ongelezen bericht door Mieke-Bo »

Het is een tijdelijk middeltje toch? Je ondersteund je hond er tijdelijk mee en zodra je ermee stopt komt het probleem weer terug denk ik.

Ik heb 1x die spray gebruikt voor Navajo toen hij helemaal over zijn eigen energie heen was en niet wist waar hij het moest zoeken. Het kalmeerde, en hij kon eindelijk bijslapen.

Bij mijzelf gebruik ik het ook niet preventief, gebruik het als je weet dat de paniek eraan komt of er al is.
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

Gebruik je de druppels die je gewoon zo kunt kopen? Ik heb Lotje ook een paar maanden Bach remedy gegeven, maar de vloeistof was wel 'op maat gemaakt'. De persoon die dat heeft gedaan, was me geadviseerd door de trainer van de hondenschool. Lotje was erg onrustig in haar koppie, niet te bereiken buiten. Het heeft echt goed geholpen. Mocht je haar contactgegevens willen hebben, dan pb maar even.
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

Heavy schreef:
Neeltje schreef:Gebruik je de druppels die je gewoon zo kunt kopen? Ik heb Lotje ook een paar maanden Bach remedy gegeven, maar de vloeistof was wel 'op maat gemaakt'. De persoon die dat heeft gedaan, was me geadviseerd door de trainer van de hondenschool. Lotje was erg onrustig in haar koppie, niet te bereiken buiten. Het heeft echt goed geholpen. Mocht je haar contactgegevens willen hebben, dan pb maar even.
Ja ik gebruik die je gewoon kan kopen en ook voor mensen geschikt zijn .
Je zou het kunnen proberen. Je krijgt een uitgebreid formulier waarin je alle bevindingen van je hond moet zetten en op basis daarvan bepaalt ze wat het beste zou zijn. Ik was al met al €16 kwijt.
Mieke-Bo

Ongelezen bericht door Mieke-Bo »

Oei, dat klinkt niet goed. Enig idee wat? Of heeft een dierenarts zich er al over gebogen?
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”