Iemand dat ooit meegemaakt bij een reu, dat hij alleen maar opgewonden wordt van bejaarde gecastreerde teven en dan ook alleen maar zijn eigen teef? Raar beest toch
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Arie is monogaam
Moderator: moderatorteam
- Carmen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog en een Kretaans meisje
- Aantal honden: 2
Arie is monogaam
Arie is een volledige reu. Hij woont nu zo'n 5 jaar bij ons. In het begin werd Kira helemaal gek van hem omdat hij haar zo lastig viel. Kira is een gecastreerde teef. Hij heeft daarom in het begin 2x een suprelorin gehad maar nu al heel erg lang niet meer. Het duurde even voor het uitgewerkt was, maar hij is nu alweer een hele tijd poepievervelend als vanouds. Hij loopt achter Kira aan, likt haar doos, likt haar urine op, klappertandt. Dit doet hij echter alleen bij haar. Hij reageert buiten echt helemaal niet op andere honden, hij maakt alleen haar helemaal gek.
Iemand dat ooit meegemaakt bij een reu, dat hij alleen maar opgewonden wordt van bejaarde gecastreerde teven en dan ook alleen maar zijn eigen teef? Raar beest toch
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Aantal honden: 3
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
Re: Arie is monogaam
Geen ervaring mee... maar eigenlijk vind ik het ook wel schattig.
- DeDiana
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
- Aantal honden: 4
Apart... kan me voorstellen dat je er een beetje tureluurs van wordt, maar ik vind het ergens ook wel schattig 
Ik heb er ook geen ervaring mee. Nou ja, ik kwam wel laatst iemand tegen met een reu die hélemaal verliefd op Mila was (die was niet loops of zo), en het baasje zei dat ze haar hond niet herkende, die had z'n hele leven nog nooit ook maar enige interesse in andere honden of in teven getoond.
Ik heb er ook geen ervaring mee. Nou ja, ik kwam wel laatst iemand tegen met een reu die hélemaal verliefd op Mila was (die was niet loops of zo), en het baasje zei dat ze haar hond niet herkende, die had z'n hele leven nog nooit ook maar enige interesse in andere honden of in teven getoond.
-
maart
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
nee, Runar is van het 'een gat is een gat' principe 
- mariekebrand
- Actief
- Mijn ras(sen): kruising stafford
- Aantal honden: 1
ik vind het ook wel schattig
django is gecastreerd maar vind nog steeds alle (loopse) teefjes erg intressant 
- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
- Aantal honden: 3
Beau vindt teven niet interessant, ook eigenlijk zelden als ze loops zijn. Ideaal 

-
Sterre
Ik ken het alleen andersom. Onze gecastreerde teef (jaren geleden) en de reu van vrienden die vaak bij ons logeerde. Die reu zat achter alle teven aan, ook gecastreerde teven. Behalve bij die van ons. Waarom geen idee. Wij waren daar wel blij om natuurlijk. Lijkt me erg lastig zo'n combinatie in huis.
- Carmen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog en een Kretaans meisje
- Aantal honden: 2
Dit lijkt mij ook een meer normale reactie van een hondmaart schreef:nee, Runar is van het 'een gat is een gat' principe
-
Demi en tat
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Maltezer
- Aantal honden: 1
Is het niet zo dat hij thuis de baas wil zijn en dit gedrag daarom alleen thuis vertoont?
De hond van mijn zusje kon overal logeren zonder binnen te plassen, behalve bij mij. Hij moest bij mij overal z'n geur achterlaten, waarschijnlijk omdat ik zelf ook een hond heb een hij dus daarom dominant gedrag ging vertonen.
De hond van mijn zusje kon overal logeren zonder binnen te plassen, behalve bij mij. Hij moest bij mij overal z'n geur achterlaten, waarschijnlijk omdat ik zelf ook een hond heb een hij dus daarom dominant gedrag ging vertonen.