Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

vette KVV die te leveren is in Belgie

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

vania
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 dogo Canario's, 1 boxer x rottweiler, 1 groenendaeler
Aantal honden: 4

vette KVV die te leveren is in Belgie

Ongelezen bericht door vania »

Ik zoek een redelijk vette KVV voor Kita.
Kita krijgt nu Cavom, doet ze het op zich goed op, maar ze neemt haar tijd niet om fatsoenlijk te eten (madam is daar te druk voor) met als resultaat dat ze echt kantje boordje veel te mager is :oeps:
Nu ben ik begonnen met haar Cavom te mengen met KVV (albert heijn) dat gaat al iets beter, maar vanaf dat Jänta gedaan heeft met eten, stopt ze en heeft ze geen tijd meer, omdat ze Jänta in de gaten wil houden.
Ik heb haar al een paar dagen op alleen die KVV gehad en dan eet ze wel beter, maar nog steeds niet genoeg. Jänta weg zetten is geen optie want dan eet ze helemaal niet. Ik geef ze nu in deze volgorde eten: Kita, Darko (als die weg is, kan het haar niet veel schelen) en dan pas Jänta (de 2 andere eten binnen), maar ondanks dat Jänta veel meer krijgt, eet ze sneller als Kita en is dus eerder klaar en eerder weg.

Ik zou met de tijd, graag de 3 jongste (Kita, Jänta en Guapa) zo goed als volledig over willen zetten op KVV, waarom de andere 2 kan het niet schelen wat ze krijgen, als ze maar eten.
Guapa wil niet eten als ze ruikt dat de andere buiten vlees krijgen en zij niet, Jänta doet hetzelfde als haar moeder, maar staat wel naast Kita (aja het ren er naast), bij Darko en Zena is het genoeg dat ik er wat vleeswater over kap.
Darko volledig overzetten op KVV (eender welk merk) is geen optie, omdat zijn neus daar wit van word :19: Zena zou wel kunnen, maar zoals ik al zei, maakt het haar niet veel uit en gezien ik met de 2 jongste (Kita en Jänta) wel eens een dag weg ben, wil ik wel dat ze gewoon brokken blijven eten.

Redelijk lang verhaal, maar iemand een suggestie, ze moeten het, het liefst, wel bij ons thuis (regio Turnhout) kunnen leveren.
Afbeelding
Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Aantal honden: 2
Contacteer:

Re: vette KVV die te leveren is in Belgie

Ongelezen bericht door Inge »

Kivo is behoorlijk vet, hier doen ze het er al jaren erg goed op (afgewisseld met brok).
Er zijn verkooppunten in België.
http://kivo-petfood.nl/verkooppunten/
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
vania
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 dogo Canario's, 1 boxer x rottweiler, 1 groenendaeler
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door vania »

Inge schreef:Kivo is behoorlijk vet, hier doen ze het er al jaren erg goed op (afgewisseld met brok).
Er zijn verkooppunten in België.
http://kivo-petfood.nl/verkooppunten/
haha, der zit hier in het dorp gewoon een verkooppunt van :LOL:
nu ff uitzoeken wat ze allemaal hebben, want het verkooppunt heeft geen website
Afbeelding
Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Inge »

Ik zweer bij de kip compleet en de visvariant (met paling) :E:
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
Gittje
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Gittje »

Inge schreef:Er zijn verkooppunten in België. http://kivo-petfood.nl/verkooppunten/
Verkooppunten in België zijn wel héél beperkt :(
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”