was da?Aanstaande zondag is de KCM van de VHB.

Moderator: moderatorteam
was da?Aanstaande zondag is de KCM van de VHB.
ahhhhh, dankNanna schreef:Gottegot. Moet ik het weer uitspellentekkel schreef:was da?Aanstaande zondag is de KCM van de VHB.
Kampioensschapsclubmatch van de vereniging van Herders- en berghonden uit Zuid- en Oost-Europa en Azië.
Nou, voor allemaal eigenlijk welNanna schreef:Schijthuis. Zeker bang voor de GW (grote waakhonden)tekkel schreef: dan gaak die dag toch wat anders doen
Kom je toch leuk poedeltjes kijken in Heteren. Krijg je een glaasje ranja en lolly van mij.tekkel schreef:Nou, voor allemaal eigenlijk welNanna schreef:Schijthuis. Zeker bang voor de GW (grote waakhonden)tekkel schreef: dan gaak die dag toch wat anders doen
Als je er nu naartoe was gegaan was je ook een week te vroeg geweest...Kruimel53 schreef:Ik ben er nog bekant langs gereden. Maar ik was schrijven bij de jongehondendag van de IJsco's. Wel zo leuk
Inge O schreef:wees blij dat ze niet schreef 'azid kmc vd vhb'tekkel schreef:was da?Aanstaande zondag is de KCM van de VHB..
Da's een beter idee! Ff kijken of het lukt tegen die tijdbouvierpoedel schreef:Kom je toch leuk poedeltjes kijken in Heteren. Krijg je een glaasje ranja en lolly van mij.tekkel schreef:Nou, voor allemaal eigenlijk welNanna schreef:Schijthuis. Zeker bang voor de GW (grote waakhonden)tekkel schreef: dan gaak die dag toch wat anders doen
Moel houden anders komen we met een leger aan poedels jullie dag vergallen.Nanna schreef:Vuile overlopertekkel schreef:Da's een beter idee! Ff kijken of het lukt tegen die tijd
Nanna schreef:bouvierpoedel schreef: Moel houden anders komen we met een leger aan poedels jullie dag vergallen.Even twee Komondors loslaten en die tien Poedels zijn kapot
dank je, ze ook ook nog eens een heerlijk eigenwijs (en verwent) dingNanna schreef:Wat een pláátje!