Dinos schreef:Ja hahahaha .nee het is een scheet met pupstreken die alles voor je gaat doen maar wel consequent opgevoed moet worden dit doe je ook dus alles komt goed.
Het is dame met eigen wil en die af en toe nog niet snapt dat onze wil voorgaat.
Ik lees mee en moet lachen. Ook ik verzucht dat het in huis nemen van een herplaatser die iets ouder is me wat gemakkelijker af leek te gaan
Buiten geen problemen, maar bij hem komt er ineens een moment, als hij blijkbaar te veel prikkels heeft gekregen en heel druk is geweest, dat hij nog drukker wordt

dan is er geen land met hem te bezeilen en springt op de banken, rent als een gek door het huis, hapt overal in (jol, mij, de kat) en dan is het een kwestie van voertje pakken en in de bench ermee. Dan gaat hij rustig slapen.
Gisteren was ik iets te laat en lag wat te kroelen op de grond met hem toen het drukke moment weer begon, heb nu een kras onder mijn oog van een puptandje
Ik schrap dus ook kroelen op de grond even tot hij het fenomeen kroelen en stoeien wat beter begrijpt
Hij heeft vandaag wel netjes onkruid uit de tuin gehaald... ipv een gezonde struik zoals de vorige keer