Dat stuk snelweg rij ik dagelijks. Ben toch ernstig blij dat ik het niet heb zien gebeuren.
http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/a ... g-A1.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
Moderator: moderatorteam
Ik denk dat het huidje niet tegen asfalt bestand is.bouvierpoedel schreef:Kan mij daar wel iets bij voorstellen . Je legt even je hond vast aan de trekhaak, of je tas op de auto, kind in kinderzitje even naast de auto en er gebeurt iets , iemand zegt wat tegen je , doet nog wat anders en rij je weg met iets anders in je kop.
vraag mij wel af of zo'n beest na tig kilometers nog wel een velletje heeft met dat geschuur over het asvalt.?
Logisch, half Nederland rijdt tegenwoordig al knipperend over de weg. Men moet overal iets van vinden en dat moet vooral ook kenbaar gemaakt worden d.m.v. knipperende lampen. Het helpt geen zak, niemand weet waarvoor er geknipperd wordtHij reageerde niet op signalen, vertelt Wegman op Facebook: 'Ik heb geknipperd naar hem, want hij ging vlak voor mij de snelweg op
Nou, zeg nooit nooit.*Ellen* schreef:Dit zou mij dus nevernooit gebeuren. Ik kan me er ook niks bij voorstellen.
Dat je je hond aan de trekhaak vastmaakt en vergeet dat het dier aan de trekhaak vast zit.
Al is het maar zoiets als wat mercedes2803 bijna overkwam.marian* schreef:Nou, zeg nooit nooit.*Ellen* schreef:Dit zou mij dus nevernooit gebeuren. Ik kan me er ook niks bij voorstellen.
Dat je je hond aan de trekhaak vastmaakt en vergeet dat het dier aan de trekhaak vast zit.
De kans is niet groot natuurlijk maar het kan je allemaal overkomen.