Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wederom ontsnapte Pitbull/Stafford in het nieuws...
Moderator: moderatorteam
- Tony
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mastín Español, Roemeense erfhond en Griekse heks, rest wijzigt nogal eens ivm opvang.
- Aantal honden: 3
Wederom ontsnapte Pitbull/Stafford in het nieuws...
4 Mannen vluchten voor ontsnapte Stafford/Pitbull op dak van vrachtwagen waarna politie ingrijpt...
Link
Link
"It takes nothing away from a human to be kind to an animal"
-
- Zeer actief
Re: Wederom ontsnapte Pitbull/Stafford in het nieuws...
Briljant, maar goed je zult maar zo bang zijn, dan is t wel klote dat hij daar loopt, deze keer heerlijk nuchtere agenten, t kan dus wel 

-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Wel vreemd dit. Een beetje mensen uitlachen die bang zijn voor loslopende pitbullachtige hond en de hond dan lachend naar zijn baas brengen. Alsof het de normaalste zaak van de wereld is. De collegas van deze lachende agenten schoten enkele weken geleden nog 2 lieve staffies af. Ik heb het vermoeden dat de bange mensen buitenlands waren en dat het daarom allemaal wel grappig wordt gevonden. Ik vind loslopende honden van dit type ook nooit grappig. Niet dat ik er bang voor ben zelf maar met Bas wil ik ze niet tegen komen. Vreemd dat deze hond lacherig naar huis gebracht wordt. Vreemd en natuurlijk ook fijn voor baas en hond.
Je vermoed iets en verzint daaropvolgend dat anderen er daarom lacherig over doen? Bijzonder, zeker aangezien er geen énkele aanwijzing is dat het om 'buitenlanders' ginglaeken schreef:Wel vreemd dit. Een beetje mensen uitlachen die bang zijn voor loslopende pitbullachtige hond en de hond dan lachend naar zijn baas brengen. Alsof het de normaalste zaak van de wereld is. De collegas van deze lachende agenten schoten enkele weken geleden nog 2 lieve staffies af. Ik heb het vermoeden dat de bange mensen buitenlands waren en dat het daarom allemaal wel grappig wordt gevonden. Ik vind loslopende honden van dit type ook nooit grappig. Niet dat ik er bang voor ben zelf maar met Bas wil ik ze niet tegen komen. Vreemd dat deze hond lacherig naar huis gebracht wordt. Vreemd en natuurlijk ook fijn voor baas en hond.

OT: Had het bericht paar dagen terug ook gezien, fijn zulke nuchtere agenten

-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Tja, misschien slaat die opmerking inderdaad nergens op. Toch blijf ik het vreemd vinden dat 1 orgaan zo wisselend handelt. De ene keer knallen ze je kwispelende hond af, de andere keer lachen ze om mensen die er bang voor zijn. Wat is het nu?
Maar voor wat betreft die buitenlandse mensen heb je gelijk. Ik haalde die erbij omdat ze vaak bang zijn. Ook voor lieve honden. Maar dat is totale speculatie en nergens anders op gebaseerd.
Maar voor wat betreft die buitenlandse mensen heb je gelijk. Ik haalde die erbij omdat ze vaak bang zijn. Ook voor lieve honden. Maar dat is totale speculatie en nergens anders op gebaseerd.
Er is niks vreemds aanlaeken schreef:Tja, misschien slaat die opmerking inderdaad nergens op. Toch blijf ik het vreemd vinden dat 1 orgaan zo wisselend handelt. De ene keer knallen ze je kwispelende hond af, de andere keer lachen ze om mensen die er bang voor zijn. Wat is het nu?

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Die buitenlanders waren natuurlijk net die wagen leeg aan het jatten en dachten dat het een politiehond was.Lemuria schreef:Je vermoed iets en verzint daaropvolgend dat anderen er daarom lacherig over doen? Bijzonder, zeker aangezien er geen énkele aanwijzing is dat het om 'buitenlanders' ginglaeken schreef:Wel vreemd dit. Een beetje mensen uitlachen die bang zijn voor loslopende pitbullachtige hond en de hond dan lachend naar zijn baas brengen. Alsof het de normaalste zaak van de wereld is. De collegas van deze lachende agenten schoten enkele weken geleden nog 2 lieve staffies af. Ik heb het vermoeden dat de bange mensen buitenlands waren en dat het daarom allemaal wel grappig wordt gevonden. Ik vind loslopende honden van dit type ook nooit grappig. Niet dat ik er bang voor ben zelf maar met Bas wil ik ze niet tegen komen. Vreemd dat deze hond lacherig naar huis gebracht wordt. Vreemd en natuurlijk ook fijn voor baas en hond.![]()
OT: Had het bericht paar dagen terug ook gezien, fijn zulke nuchtere agenten

Wat je zegt ben je zelfffff 

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Die jij al voor de helft leeg had gevreten.Nanna schreef:Maar goed dat het onze wagen met XTC pillen niet was hè?bouvierpoedel schreef: Die buitenlanders waren natuurlijk net die wagen leeg aan het jatten en dachten dat het een politiehond was.

Wat je zegt ben je zelfffff 

Met de media rondom ontsnapte Pitbulls/Staffords laatste tijd kan ik me ergens wel voorstellen dat je als leek de benen neemt als dit type hond los rond rent.
De agenten hebben even hondje kunnen knuffelen, hond is terug bij baasje, mannen stonden veilig op de vrachtwagen, iedereen blij