Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

een open voerzak

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

Paisley
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie
Aantal honden: 2

een open voerzak

Ongelezen bericht door Paisley »

Ik heb voer besteld en de zak die ik heb gekregen is verkeerd geseald waardoor hij altijd open is geweest. Ik heb de leverancier gemaild en deze foto bijgevoegd. De leverancier zegt dat de zak stuk moet zijn gegaan tijdens de verzending en dat de zak nog goed is.
Maar als jullie deze foto zien, is het toch duidelijk dat de zak dubbel is geslagen tijdens het sealen en dat de zak nooit goed dicht is geweest?
Ik vind het voer ook minder krokant dan ik gewend ben. Het ruikt nog wel normaal
Wat vinden jullie?

Afbeelding
Afbeelding
Fotogravinnetje
Technisch beheer
Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
Contacteer:

Re: een open voerzak

Ongelezen bericht door Fotogravinnetje »

Ook als hij tijdens verzending opengegaan is, is dat niet de staat waarin hij bij jou terecht moet komen...
Paisley
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie

Re: een open voerzak

Ongelezen bericht door Paisley »

Tja maar dan vind ik het nog redelijk om het erbij te laten. Maar in dit geval krijg ik te horen dat de zak dicht was bij hun, anders was hij namelijk niet verzonden.
Ten eerste zie je op de foto duidelijk dat de zak verkeerd geseald is en nooit dicht is geweest, ten tweede vind ik het een beetje kinderachtig dat ze ervan uit gaan dat er geen foutje kan worden gemaakt. Als ik de hele dag zakken voer aan het sjouwen ben, zou ik dit ook makkelijk over het hoofd kunnen zien.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”