Of... toch niet ?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Blote chihuahua?
Moderator: moderatorteam
- Badu
- Zeer actief
- Contacteer:
Blote chihuahua?
Niet te klein, op & top tokkengedrag naar alles wat vreemd is. Moedig, druk met omgeving. Lollig & lief

Of... toch niet ?
Of... toch niet ?
Laatst gewijzigd door Badu op 15 feb 2015 19:21, 1 keer totaal gewijzigd.
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
- Aantal honden: 1
Re: Blote chihuahua?
Huh?
Ik ken wel een halfnaakte York, echt een geweldig beestje om te zien! Een beetje Gremlin achtig
Ik ken wel een halfnaakte York, echt een geweldig beestje om te zien! Een beetje Gremlin achtig
- Badu
- Zeer actief
- Contacteer:
MarktonderzoekGollum schreef:Huh?
- Gollum
- Zeer actief
Ah. Mij wat te kleinBadu schreef:MarktonderzoekGollum schreef:Huh?
De jouwe zijn wat groter toch? Als je die nou kruist met een Lab wat zou je dan krijgen?
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Toch maar niet denk ik. Maar ik ben ook niet echt de markt voor een Chi mix, mij te klein.
- Badu
- Zeer actief
- Contacteer:
Apporterende, zwemmende naker? Oren rechtop is préGollum schreef:Ah. Mij wat te kleinBadu schreef:MarktonderzoekGollum schreef:Huh?
![]()
De jouwe zijn wat groter toch? Als je die nou kruist met een Lab wat zou je dan krijgen?
- Gollum
- Zeer actief
Haha ik ga dan voor wiebeloren die niet weten wat ze willen. Dat zal toch meestal wel het geval zijn als je staande oren met hangende kruist.Badu schreef:Apporterende, zwemmende naker? Oren rechtop is préGollum schreef:Ah. Mij wat te kleinBadu schreef:MarktonderzoekGollum schreef:Huh?
![]()
Kan ik haar eindelijk een bomberjack aantrekken, Gol vind dat te warm
- Badu
- Zeer actief
- Contacteer:
Jij hebt al een supermixLongFields schreef:Toch maar niet denk ik. Maar ik ben ook niet echt de markt voor een Chi mix, mij te klein.
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Eensch.Badu schreef:Jij hebt al een supermixLongFields schreef:Toch maar niet denk ik. Maar ik ben ook niet echt de markt voor een Chi mix, mij te klein.
Maar mocht je een Peruaantje kruisen met een Chi is de kans op naakt een stukje kleiner dan wanneer je 2 bloterds neemt, ik ben benieuwd of er een markt is voor de behaarde exemplaren.
Op zich niet een hele rare keus van 2 rassen voor een bewust gefokte kruising denk ik. Weet alleen echt niet of daar genoeg gegadigden voor zouden zijn. Maar anders kun je ze altijd nog allemaal zelf houden natuurlijk.
- Badu
- Zeer actief
- Contacteer:
Een blote GolGollum schreef:Haha ik ga dan voor wiebeloren die niet weten wat ze willen. Dat zal toch meestal wel het geval zijn als je staande oren met hangende kruist.Badu schreef:Apporterende, zwemmende naker? Oren rechtop is préGollum schreef:
Ah. Mij wat te klein![]()
Kan ik haar eindelijk een bomberjack aantrekken, Gol vind dat te warm![]()
- Badu
- Zeer actief
- Contacteer:
Dat laatste mag niet van CeesLongFields schreef:Eensch.Badu schreef:Jij hebt al een supermixLongFields schreef:Toch maar niet denk ik. Maar ik ben ook niet echt de markt voor een Chi mix, mij te klein.![]()
Maar mocht je een Peruaantje kruisen met een Chi is de kans op naakt een stukje kleiner dan wanneer je 2 bloterds neemt, ik ben benieuwd of er een markt is voor de behaarde exemplaren.
Op zich niet een hele rare keus van 2 rassen voor een bewust gefokte kruising denk ik. Weet alleen echt niet of daar genoeg gegadigden voor zouden zijn. Maar anders kun je ze altijd nog allemaal zelf houden natuurlijk.
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Een leuk pinscherachtig hondje of manchesterterriër lijkt me dan leuker en mooier.
- Gollum
- Zeer actief
Dat zal een hoop stofzuigen schelen!Badu schreef:Een blote GolGollum schreef:Haha ik ga dan voor wiebeloren die niet weten wat ze willen. Dat zal toch meestal wel het geval zijn als je staande oren met hangende kruist.Badu schreef:Apporterende, zwemmende naker? Oren rechtop is préGollum schreef:
Ah. Mij wat te klein![]()
Kan ik haar eindelijk een bomberjack aantrekken, Gol vind dat te warm![]()
- Badu
- Zeer actief
- Contacteer:
Die zijn ook leuk... pinchertjessirene schreef:Een leuk pinscherachtig hondje of manchesterterriër lijkt me dan leuker en mooier.
- Badu
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja hè?LongFields schreef:Wat flauw zeg!
- Gollum
- Zeer actief
Ik vond trouwens de york-naakthond kruising echt heel erg leuk gelukt. Bloot, roze met zwarte vlekjes en een streep zwart haar van kop tot staart. Maar zoiets zal je waarchijnlijk nooit meer krijgen als je dat probeert te fokken.
- Badu
- Zeer actief
- Contacteer:
Terriër.. leuk, maar niet in combinatie met nakersirene schreef:Een leuk pinscherachtig hondje of manchesterterriër lijkt me dan leuker en mooier.
- dancingdaydream
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Outdoor Chihuahua - Yuna, Perro Peruano Peludo - Chell
- Aantal honden: 2
Heh nee geen terriers. Chi is leuk. Had t er laatst nog over met iemand dat een lundehundje ook wel een leuke optie zou zijn. Passen qua uiterlijk en karakter ook wel.
Chi is ook leuk. Chi niet zo ienimini meer, komt daar ook een beter koppie op en leuke bouw.
Chi is ook leuk. Chi niet zo ienimini meer, komt daar ook een beter koppie op en leuke bouw.

- Badu
- Zeer actief
- Contacteer:
Klein herdertje... ook leukdancingdaydream schreef:Heh nee geen terriers. Chi is leuk. Had t er laatst nog over met iemand dat een lundehundje ook wel een leuke optie zou zijn. Passen qua uiterlijk en karakter ook wel.
- Badu
- Zeer actief
- Contacteer:
Da's een Chineesje... Peruaan is ander type.Mizzsylver schreef:die kleine naker van Jip is toch een xChi?
Mij te klein
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Leuk voor csiva, een kleiner nakertje. Lekker atletische types krijg je dan. Of doet een baardvacht andere dingen met een nakerd dan een gladde korte vacht?
- Chihuahua-paws
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
- Aantal honden: 2
Ik vind een Chinees naakthondje wel een leukere mach met een chi dan een Peruaan.
Chihuahua's zijn gewoon kleine hondjes waar ze helaas in zijn doorgeschoten om ze alleen nog maar kleiner te krijgen. Maar een chihuahua hoort ook geen maatje boerenfox te zijn. Ik vind Chinese naakthondjes juist wel een leuke mach met de chi kwa karakter past dat ook goed bij elkaar. En een jackrussel of een mops hondje met chi gekruist vind ik ook hele leuke hondjes vaak en zie dan vaak ook verbetering van beide rassen een mops zonder platte neus ibijvoorbeeld.
Chihuahua's zijn gewoon kleine hondjes waar ze helaas in zijn doorgeschoten om ze alleen nog maar kleiner te krijgen. Maar een chihuahua hoort ook geen maatje boerenfox te zijn. Ik vind Chinese naakthondjes juist wel een leuke mach met de chi kwa karakter past dat ook goed bij elkaar. En een jackrussel of een mops hondje met chi gekruist vind ik ook hele leuke hondjes vaak en zie dan vaak ook verbetering van beide rassen een mops zonder platte neus ibijvoorbeeld.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Van dattum. Ik vind chi's niks, dus elke kruising die je met een chi voorstelt ookBadu schreef:Niet te klein, op & top tokkengedrag naar alles wat vreemd is. Moedig, druk met omgeving. Lollig & lief![]()
Of... toch niet ?
-
Brigitte
- Zeer actief
Bestaat al, ik ken iemand met een blote Chi 
- dagmar88
- Zeer actief
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Tibetaanse terrier dan. da's een herderBadu schreef:Klein herdertje... ook leukdancingdaydream schreef:Heh nee geen terriers. Chi is leuk. Had t er laatst nog over met iemand dat een lundehundje ook wel een leuke optie zou zijn. Passen qua uiterlijk en karakter ook wel.
Lundehund is wel een aardig idee maar je komt nooit meer van die extra tenen af.
En de Lundehundjes hebben dan allemaal een gebrek eraan.
-
sjm
- Zeer actief
Zamunda schreef:Van dattum. Ik vind chi's niks, dus elke kruising die je met een chi voorstelt ookBadu schreef:Niet te klein, op & top tokkengedrag naar alles wat vreemd is. Moedig, druk met omgeving. Lollig & lief![]()
Of... toch niet ?.
Chi's zijn leuk
-
sjm
- Zeer actief
Blote chihuahua.. Mij kun je er niet op trakteren.
Ze zijn al kwetsbaar genoeg
Laat staan als dat lieve, schattige, wollebolle vachtje er niet meer op zit. Dan is 't helemaal niks meer. 
Ze zijn al kwetsbaar genoeg
- Tineke
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Dit kleine witje is een kruising naakthond x chi.
Is wel een leuk en vrolijk ding maar wel wat kefferig.

Is wel een leuk en vrolijk ding maar wel wat kefferig.

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.
https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl