Sinds een paar weken doet onze Pomeriaan raar. Hij draait rondjes naar links, wil niet mee wandelen, loopt de trap niet meer op, springt de bank niet meer op, luistert niet goed meer.
We zijn al naar de dierenarts geweest, die vond het rondjes draaien erg opmerkelijk en heeft hem antibiotica meegegeven voor een eventuele zwelling in zijn hoofdje.
Nu vroegen wij ons dus steeds af hoe dit allemaal mogelijk was zo plotseling. Mijn moeder dacht dat hij misschien van de trap is gevallen, maar dit geloofde ik niet omdat íemand dat dan toch wel had moeten horen? Hond is nooit alleen thuis. Hij moet volgende week weer terug naar de dierenarts voor controle, maar de antibiotica lijkt niet aan te slaan dus een mri-scan is wel nodig.
Net leek er even een lichtpuntje. Ik liep naar boven en riep hem bij me, en hij liep de trap op!
"eindelijk!!" Dacht ik, maar dat was blijkbaar te vroeg gejuichd. Hij rolde namelijk op de helft van de trap terug naar beneden!
Ik vermoed dus toch dat de klachten zijn door eventueel van de trap vallen een paar weken geleden. Verklaart ook waarom hij tot vandaag de trap niet meer op wilde.
En had ik hem maar niet geroepen.. Vind het zo zielig voor m
Wat nu? Wat denken jullie dat er aan de hand is? Ik maak me nu toch wel echt serieus zorgen..