Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Welk tuig voor Aura?
Moderator: moderatorteam
- kipo
- Zeer actief
Welk tuig voor Aura?
Pol heeft een simpel instaptuigje, maar ik vind dat niet geschikt voor een iets grotere hond en bovendien vertrouw ik er niet op dat het uitbraakproof is. Een anti-ontsnaptuig is volgens mij niet per se nodig, Aura schrikt geregeld en schiet een enkele keer naar het einde van de riem, maar gaat daar liggen, niet stribbelen.
Wat wil ik; iets comfortabels, goed op maat te maken en iets waar ze niet 1,2,3 uit wegloopt. Wie helpt?
Wat wil ik; iets comfortabels, goed op maat te maken en iets waar ze niet 1,2,3 uit wegloopt. Wie helpt?
-
- Actief
Re: Welk tuig voor Aura?
Waarom niet gewoon eens gaan passen in een grote dierenzaak waar veel keuze is? Dan heb je gelijk hands-on het gevoel van zo'n tuig en kun je ze eens aan doen.
- Shibby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje
- Aantal honden: 1
Furka?
Zij maakt alles zelf, je kan dus ook precies aangeven wat je wil en het wordt op maat gemaakt.
Vorig jaar ook gemaild of ze Shibs tuig iets kon aanpassen, omdat hij nogal was afgevallen en het daardoor niet meer helemaal paste. Was geen probleem, deed ze gewoon gratis.
Zij maakt alles zelf, je kan dus ook precies aangeven wat je wil en het wordt op maat gemaakt.
Vorig jaar ook gemaild of ze Shibs tuig iets kon aanpassen, omdat hij nogal was afgevallen en het daardoor niet meer helemaal paste. Was geen probleem, deed ze gewoon gratis.

Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
- kipo
- Zeer actief
Ik denk niet dat Aura dat op dit moment al trekt. Sowieso vindt ze het nog best spannend om aangelijnd te worden.Ria8653 schreef:Waarom niet gewoon eens gaan passen in een grote dierenzaak waar veel keuze is? Dan heb je gelijk hands-on het gevoel van zo'n tuig en kun je ze eens aan doen.
- kipo
- Zeer actief
Dat is een idee, furka heb ik voor mijn eerste hond ook gehad, daar ga ik eens naar kijken:idea:Shibby schreef:Furka?
Ik vind de Tre Ponti heel fijn voor Manu. Die zit echt stevig op zijn plek. I.t.t. mijn Hurtta en K9.
Ik heb nu ook eentje van Hurtta, een nieuwe versie. Iets met sport in de naam geloof ik en die zijn ook wel heel mooi en sluiten iets verder achter de ribben.
Ik heb nu ook eentje van Hurtta, een nieuwe versie. Iets met sport in de naam geloof ik en die zijn ook wel heel mooi en sluiten iets verder achter de ribben.
- moosje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Heb voor Dos een tuigje van Rogz.
Stevig, degelijk, en ook nog in een leuk kleurtje.
Stevig, degelijk, en ook nog in een leuk kleurtje.

In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza
Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
- Paisley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie
- Aantal honden: 2
Ik vind deze heel goed

Ferplast ergocomfort
Hij sluit heel mooi aan, is goed verstelbaar en goed geformd. Ik gebruik hem ook voor opvanghondjes.

Ferplast ergocomfort
Hij sluit heel mooi aan, is goed verstelbaar en goed geformd. Ik gebruik hem ook voor opvanghondjes.

- Tineke
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Wij hebben een Hunter tuig voor Abra en zijn daar wel tevreden over.

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.
https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
- kipo
- Zeer actief
Via een kennis die een dierenwinkel heeft, heb ik een paar tuigjes kunnen proberen en het is een treponti geworden. Allemaal bedankt voor het meedenken