En ik heb al een zwak voor oude vrouwtjes.. Hoop dat de wond, gezien haar leeftijd, goed gaat genezen.AMERSFOORT -
Een vrouw van 89 is zondagochtend in een park in Amersfoort door een hond in haar arm gebeten. Zij liep een flinke wond aan haar arm op, meldde de politie.
De bejaarde liep op een pad in Park Randenbroek. Toen ze een jonge vrouw passeerde die daar met een soort bullterriër liep, werd ze door het dier gebeten en kwam ze ten val.
De vrouw werd door het baasje en een hardloopster overeind geholpen. Thuis ontdekte ze de ernst van de wond. De politie is op zoek naar de eigenaresse van de bijtende viervoeter
Helaas zie ik bij mij in de wijk ook steeds meer honden "mens agressie" vertonen.. Een aantal weken geleden een hond die écht gericht op mij ging.. ( keek niet eens naar mijn honden) Ik heb hier toen een melding van gemaakt, aangezien het een haartje scheelde ( sprong net op tijd opzij) en de hond al schuimend en blaffend op mij af kwam, maar volgens de politie moet er eerst wat gebeuren voordat er kan worden ingegrepen.. Jammer vind ik dat, want het is met die hond ook wachten tot een kwetsbaar persoon ( kind of oudere etc) gepakt wordt omdat die niet op tijd op zij kan springen.
Volgens mij woon ik wat dat betreft echt in een verkeerd dorp ofzo, ik zie hier zo veel honden die agressief zijn naar soortgenoten en/of mensen.. Zonde, want onbewust ben je zelf ook steeds meer op je hoede..