edit: fotos doen het niet meer

Moderator: moderatorteam
Sneu? Práchtig dat ze bij die bazen weg zijnYara schreef:Echt sneu voor die beestjes.
Jup! Erg nieuwsgierig naar PienLemuria schreef:Sneu? Práchtig dat ze bij die bazen weg zijnYara schreef:Echt sneu voor die beestjes.Nu krijgen ze in ieder geval een kans
Snap ik, ziet er erg gezellig uitBarkley schreef:Jup! Erg nieuwsgierig naar PienLemuria schreef:Sneu? Práchtig dat ze bij die bazen weg zijnYara schreef:Echt sneu voor die beestjes.Nu krijgen ze in ieder geval een kans
Nou he! Ik denk altijd dan maar dat die mensen het misschien wel heel slecht hebben en geen andere oplossing wisten.. Ze ziet er goed verzorgd uit verder, en dat lieve koppie.. Je hart breekt toch als je er aan denkt dat je zoiets ergens aan een paal moet binden.. Bah moet er niet aan denken.S@ndr@ schreef:wat een mooie plaatjes en die bovenste, als ik toch eens geen sneeuw monster had, dan ging ik die halen. ongelooflijk dat mensen het wegdoen
Ooh Pien lijkt precies op mijn Sterre.Adjani & Tyson schreef:Deze honden zitten in Dierenopvangcentrum De Doornakker en zullen binnenkort op de site staan.
Pien is heel vriendelijk en vrij rustig
Neo de corgi zit er indinderdaad ook.
Werkelijk geen ideeFeather__ schreef:Bedoelt deugenietje niet die stafford die toen weg moest omdat die eng keek naar een baby die nog niet eens thuis was? Dat was toch ook een grijze stafford?
De gelijkenis is bijzonder, maar Paco heeft volgens mij ook wit bij zijn neus, Darko niet.Thomas schreef:Die laatste vind ik inderdaad heel bijzonder!
Edit: Deugenietje, ik heb de hond even opgezocht die jij bedoelt denk ik:
Het is een meneertje, Neo, en staat sinds gister op de website ikzoekbaas.nlApple schreef:
Weet je waarom de corgi in het asiel zit TS?
Je zou haar anders ook kunnen aanmelden bij corgi herplaatsing, zij 'promoten' ook Corgis in het asiel.
Tenmashi schreef:De interesse is er.Even duimpjes draaien hier dat we deze leuke vent binnenkort mogen ontmoeten en dat 't een match mag wezen.
Leuk leuk! nog even spannend dus. Misschien zie ik jullie zaterdag nog wel ben dan daar weer aan de wandel.Tenmashi schreef:Zaterdag gaan we Neo ontmoeten! Ik zwijmel al helemaal weg bij zijn foto's (bedankt TS!), hopelijk is ie in 't "echt" ook zo leuk en zijn wij ook leuk genoeg voor hem.
Ja heeeel spannend!Adjani & Tyson schreef:Leuk leuk! nog even spannend dus. Misschien zie ik jullie zaterdag nog wel ben dan daar weer aan de wandel.Tenmashi schreef:Zaterdag gaan we Neo ontmoeten! Ik zwijmel al helemaal weg bij zijn foto's (bedankt TS!), hopelijk is ie in 't "echt" ook zo leuk en zijn wij ook leuk genoeg voor hem.