Het is ongeveer hetzelfde idee als een aantal andere programma's, maar dan nu in het Nederlands: Dog University! Er staan genoeg ideeën op voor nieuwe oefeningen met je hond, maar je kunt voor 15 euro + verzendkosten ook verschillende diploma's halen.
Voor elk diploma is het de bedoeling dat je hond 18 oefeningen kent en uit elke categorie binnen dat diploma minstens één. Voor sommige oefeningen heb je speciaal materiaal nodig, voor andere oefeningen alleen je hond. Het is wel de bedoeling dat alles positief wordt aangeleerd, als er fysieke of verbale correcties te zien zijn wordt je diploma-aanvraag afgekeurd.
Beau kan zijn basisschooldiploma in ieder geval al halen, dus dat ga ik even filmen en in elkaar zetten. Vanavond ga ik even kijken hoe ver we komen in andere diploma's en welke dingen we nog kunnen oefenen.
Meer mensen enthousiast?

Lijkt me leuk om elkaar hier te kunnen helpen en filmpjes te laten zien, ook als je niet opgaat voor papieren diploma's. De filmpjes met achttien oefeningen of meer voor één diploma zet ik hier ook in de OP.
Veel plezier

http://www.doguniversity.nl