Moderator: moderatorteam
Ik heb gevraagd om een mooie foto van haar, heb alleen een foto van haar liggend met andere hondenMizzsylver schreef:en waar is die foto van mama?![]()
Spannend hoor, hopelijk verloopt alles soepel
hier een foto alleen niet zo'n goede, de eigenaar is in Hongarije om te keuren dus kon nog niets sturen, het is de rood/witte en het is een groffe Standaard teef, erg sociaal leeft in een grote roedel en zeer lief naar mensen..Crista schreef:Wat gaaf!!
Ben ook wel heel benieuwd naar de mama!
Komt er een Spook kind bij jullie wonen?
Haha nee, ik wil graag met de tijd een wat kleiner herplaatsertje erbij, leuk teefje ala Elektraellen en de birmanen schreef:alleen knuffelen he, niet 1 mee nemen
ellen
Brigitte schreef:Yep, wil ik ook maar niet uit deze combinatie dus misschien als er ooit een andere gebeurd en anders blijft er een fluisterbaby
Ja, is haar eerste nest en ik zou geen idee hebben heb er geen verstand van hoe dat eruit zou moeten zien en of daar wel richtlijnen voor zijn dat ze netjes recht moeten staan ipv naar voren of naar achteren.LongFields schreef:Is dit het eerste nest van de teef? Ze heeft van die rate tepels, vooral meer naar voren toe.