Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Gollum schreef:Ziet er toch best gehoorzaam uit. Kwam hij uiteindelijk wel bij de laatste oefening of bleef hij gewoon liggen?
Daar moet hij even blijven en dan moet je terug lopen, achter hem langs en dan moet hij naast je gaan zitten maar dat doet hij niet, dan valt hij om op zijn zij en gaat op de pion liggen kauwen
Gollum schreef:Ziet er toch best gehoorzaam uit. Kwam hij uiteindelijk wel bij de laatste oefening of bleef hij gewoon liggen?
Daar moet hij even blijven en dan moet je terug lopen, achter hem langs en dan moet hij naast je gaan zitten maar dat doet hij niet, dan valt hij om op zijn zij en gaat op de pion liggen kauwen
Toch ziet het er best leuk uit op de foto's
Jij ziet er uit alsof je elk moment een geintje van hem verwacht
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
M@scha schreef:hihi knap kind! hij heeft wel echt de perfecte naam voor zijn karakter!
Ik dacht het, jij schreef het
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Brigitte schreef:
Lekker ding
Miriam, Pleun en Pelle Tibbe 24-03-2004*20-03-2017
Ingrid48 schreef:leuke foto's! En wat zijn jullie een leuk koppel samen
Dat ben ik niet hoor ik wilde alleen een keer foto's maken dus heb mijn vriendin ff aan het werk gezet
Wat jammer.
Je had je vriendin die foto's kunnen laten maken.
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
DeDiana schreef:Wat een heerlijk dier!
Hij doet me zo denken aan Dibbes, die kan in precies dezelfde houding gaan zitten en heeft ook precies zulke streken.
Hahaha, ik vind het echt heerlijk zo'n karakter. Ik zou niets kunnen met zo'n perfecte hond past niet bij me
Gister hebben we het proefexamen gedaan en het ging vrij redelijk, alleen wilde Sjon die avond absoluut niet blijven en stond hij continu op als ik op mijn plek was, volgende week examen dus nog even goed oefenen
Als ik Sjon op de foto's zie dan is Izzie gewoon een mini kangal. Op de krulstaart na (dat lukt haar niet echt) is ze uiterlijk een vrouwtjes-Sjon. En ienie-mini. Ik heb haar nog niet gemeten maar een klein labradortje, meer is het niet met haar 20 kilootjes. En trainen is haar lust en haar leven, das ook anders zo te lezen.
Maar on topic.... we zijn een week verder: Is de grote man met vlag en wimpel geslaagd?