Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Omdat jullie wat foto's betreft op Lieke kunnen wachten tot sint juttemis heb ik maar eens wat foto's gemaakt.
Gewoon simpele telefoonfoto's, maar elke foto is er 1 meer dan geen nietwaar
Jack denkt: wtf?! een kat hier
Jack vindt het schattig
Oohhhh
Pats!
Fudge had nog nooit een kat van zo dichtbij gezien, hij wist even niet hoe hij het had
Als echte dame heeft ze nu al een schoenen-fetisj
Dapper dametje
Laatst gewijzigd door samantha! op 01 okt 2015 21:07, 1 keer totaal gewijzigd.
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
Haha die laatste foto is wel erg leuk. Wat loopt daar nu voorbij? En dat kleine ding loopt maar gewoon overal tussen alsof het niks is. Wat een leukerd
Groetjes Fabiola, Lente & Famke
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017 Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!
Luna87 schreef:Wat een zelfverzekerd ding, leuk, zo zie ik ze graag
Ja, leuk hè? Ze is aan de ene kant een ontzettend vrij en brutaal beestje en aan de andere kant enorm knuffelig. Gewoon een ideaal diertje. Ze hangt ook nu al gezellig in de staart van Maggie en klimt in de kraag van Abby. Die dat gelaten over zich heen laten komen.
En dat voor een Maggie die buitenshuis liep te schuimbekken als ze een kat zag en een Abby die het énig vindt om achter katten aan te jagen.
Alleen Lyndie vindt haar zeer vermoeiend, dus die staat kreunend op als ze er aan komt en gaat gauw in een hoekje liggen. Dus ik haal haar wel weg als ze Lyndie wil lastig vallen want op haar leeftijd wil ik niet dat ze wordt gepest door een ondeugende kleuter.