Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

De waker/blaffer in huis

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

blondie
Zeer actief
Aantal honden: 2

De waker/blaffer in huis

Ongelezen bericht door blondie »

Ik probeer als ik op onverwachte momenten thuis kom altijd heel zachtjes te doen, om te zien hoe ze er in de woonkamer bij zitten, de honden. Deze week hebben we telkens de gangdeur dicht gedaan, dus Jol en Aki zitten nu samen in de woonkamer.
Ik opende het hekje, en er volgde geen reactie. Op mijn tenen loop ik naar het raam en probeer naar binnen te gluren.
Woefwoef woef, Jol springt van de stoel met luid geblaf, vervolgens zie ik Aki wat verstoord naar haar kijken vanaf een hoekje op de bank onder bij het raam.
Hij volgde vervolgens haar blik, stond met zijn neus tegen het raam aan en zag mij.
Het was wel grappig om te zien, maar ook dat hij dus niet zomaar met Jol mee gaat blaffen als zij begint :D. Hij gaat eerst polshoogte nemen lijkt wel.
EstherK
Zeer actief
Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
Aantal honden: 3
Contacteer:

Re: De waker/blaffer in huis

Ongelezen bericht door EstherK »

Dat is leuk he?

Meestal lukt mij dat niet omdat ze de auto al hebben gehoord. Dan zie ik dus drie koppen voor het raam bij thuiskomst. :mrgreen:
JBK

Re: De waker/blaffer in huis

Ongelezen bericht door JBK »

Ik doe het ook. Altijd leuk om te doen :mrgreen:
Als ze lekker slapen, horen ze niet eens de auto (of interesseert het ze niet)
Hier blaft die kleine omdat de andere honden blij zijn en omdat Truus dan uit enthousiasme/frustratie gaat blaffen.
Cody daarentegen blaft alleen bij onbekenden en dan blaft die kleine ook weer mee.
Kortom, we hebben een waker, een frustratieblaffer en een meeloper.
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”