Niet heel gek zou je zeggen, maar hij is 1 aug. jl. 10 jaar geworden en tot vorige week was dit totaal niet aan de orde!
Sinds ruim een jaar is hij samen met Juma en sindsdien krijgt hij 1x per dag een bak brokken. Daarvoor stond dat er gewoon de hele dag, aangezien hij alleen at als hij trek had en dat was rustig 1x per 3 dagen.
Hij krijgt vrijwel niets ernaast, omdat ik dat altijd vergeet
Sinds hij 1x per dag brokken krijgt, eet hij niets beter dan daarvoor, maar ik hou het erin voor het overzicht. Zo weet ik wat hij (niet) eet..
Sinds een maand of 5, 6 is de hond van mijn vriend er vrijwel dagelijks.
Qua voeren is er niets veranderd; ze krijgen alledrie hun eigen bak op hun eigen plek. De teven zijn met 2 sec. klaar, Boomer eet soms wel, soms niet, maar ik blijf erbij en zorg ervoor dat hij met rust gelaten wordt. Hij gaat namelijk netjes aan de kant om hen erbij te laten.
Hij eet nog steeds niet alles op, alhoewel hij sinds een week wel beter eet.
Eerst deed hij 2 tot 3 dagen over 1 dagportie (aanbevolen hoeveelheid - 20%), sinds een week ongeveer gaat alles dagelijks op, m.u.v. de laatste 10-15 brokjes.
Boomer kan deuren openmaken, dat kan hij al ruim 9 jaar, maar we hadden altijd de 'afspraak' dat hij dit niet doet als ik thuis ben..
Sinds vanmiddag hoef ik me maar om te draaien en hij doet de deur open van de keuken of Elyna's kamer, als hij vermoedt dat ze daar iets te eten heeft liggen..
Normaal gesproken is hij ontzettend 'beleefd', hij zal niets doen waarvan hij het vermoeden heeft dat ik het niet wil, op dit gebied. Dat is nu dus compleet omgedraaid. Hij klom van de week zelfs op tafel om een cracker te pakken, toen Elyna naar de toilet was
Je kan zeggen dat hij nu eindelijk een 'normale' hond is geworden, maar hij beviel me wel zoals hij was
Heeft iemand enig idee wat er aan de hand is of zou kunnen zijn?