Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

PHOTOS IN DE FOTOHOEK

Dit forum is voor al uw vragen, ervaringen en weetjes over het fokken van honden.

Moderator: moderatorteam

wilma23
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bullmastiff, Boerboel, Rottweiler, Engelse mastiff

PHOTOS IN DE FOTOHOEK

Ongelezen bericht door wilma23 »

Ik heb hulp nodig met een aantal vragen.
Ik moet drie pups met de hand grootbrengen, dus alles in huis alle soorten spenen flessen etc.
Ze zijn superklein ik heb nu 2 redelijk aan de fles maar nummer drie het kleintje heeft wat problemen. Als ze drinkt dan komt er vaak wat door haar neusje ik stop dan gelijk en ze klinkt dan ook wat verstopt roggelig en moet ook wel hoesten dan.
Nu zei de dierenarts dit mocht absoluut niet gebeuren want ze kan een longontsteking krijgen, goed wat doe ik dan wel?
Ze komt prima aan maar ik Ben als de dood voor een longontsteking. Er was nergens een schijnzwangere teef of teef met pups dus ik moet het zo doen.
Ook blijven de pups soms maar piepen. Ze hebben keus tussen warmte en koele plekken, zachte dekentjes volle buikjes en Plas en poep gedaan. Ook geknuffeld en goed gelegd mocht dat nodig zijn, maar ik snap ze soms echt niet.

Iemand tips?
Laatst gewijzigd door wilma23 op 21 jan 2016 10:33, 7 keer totaal gewijzigd.
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Re: help pups met de fles grootbrengen! ?

Ongelezen bericht door crutz »

wilma23 schreef:Ik heb hulp nodig met een aantal vragen.
Ik moet drie pups met de hand grootbrengen, dus alles in huis alle soorten spenen flessen etc.
De keerzijde van fokken, sterkte
Ze zijn superklein ik heb nu 2 redelijk aan de fles maar nummer drie het kleintje heeft wat problemen. Als ze drinkt dan komt er vaak wat door haar neusje ik stop dan gelijk en ze klinkt dan ook wat verstopt roggelig en moet ook wel hoesten dan.
Nu zei de dierenarts dit mocht absoluut niet gebeuren want ze kan een longontsteking krijgen, goed wat doe ik dan wel?
Heeft de dierenarts haar gecontroleerd? Is het gehemelte gesloten? Kan de dierenarts evt helpen/uitleggen hoe te voeren met sonde zodat je hier niet tegenaan loopt
Ze komt prima aan maar ik Ben als de dood voor een longontsteking. Er was nergens een schijnzwangere teef of teef met pups dus ik moet het zo doen.
https://www.facebook.com/groups/787412001366522/ misschien hier nog een oproep plaatsen?
Ook blijven de pups soms maar piepen. Ze hebben keus tussen warmte en koele plekken, zachte dekentjes volle buikjes en Plas en poep gedaan. Ook geknuffeld en goed gelegd mocht dat nodig zijn, maar ik snap ze soms echt niet.

Iemand tips?
ze hebben keuze tussen warme en koelere plekken? Liggen ze dan niet toch te koud?

Hoe vaak voer je? Gebruik je poedermelk? Zo ja is de verhouding waarmee je het mengt oke? Kan beter te waterig zijn dan andersom aangezien te weinig water zorgt voor verstopping die langzaam opbouwt. Anders voorgemengde puppymelk vd dierenarts of geitenmelk.
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

Welk ras zijn de hondjes? En is het gehemelte bekeken? Want wat Crutz zegt is ook het eerste waar ik aan denk. Als er een opening tussen neus en mond zit kan een pup heel moeilijk drinken. En dat gebeurt heel vaak. Dat die opening er is. Eigenlijk wordt meestal elk nest bekeken in de mond door de fokker of DA om even snel de gehemeltes te checken.

Wat een gedoe. Kan je geen teef vinden die het over kan nemen? Want dit wordt een drama. Voor zowel jouzelf, als de hondjes als hun toekomstige baasjes. Hondjes die met de fles zijn groot gebracht worden toch meestal hele rare honden. Daarom ook dat ik om het ras vroeg.
Afbeelding
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Hoe houd je ze vast wanneer je ze de fles geeft?
hakunamatata
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense straatratjes
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door hakunamatata »

Intussen heb ik aardig wat ervaring net kittens grootbrengen met de fles. En inderdaad wat hierboven genoemd wordt. Is het gehemelte goed aangelegd, hoe wordt de pup vastgehouden tijdens het flessen, spuit je de melk in de bek of zuigt de pup zelf, wat voor melk geef je en hoe aangemaakt en kun je sondevoeding geven? Allemaal factoren die kunnen meespelen.
~ Hakuna matata: Ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet! ~
Afbeelding
Marjoleine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marjoleine »

Je hebt geen teef begrijp ik? Dan moet je zelf de verzorging doen, sterkte.

Ik zou sonde overwegen, dat kost veel minder energie (met name voor de pups dus) en als je eraan gewend bent werkt dat prima en snel.
Sterkte.
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
Madelief
Zeer actief
Mijn ras(sen): berger de brie débris & beauceron
Contacteer:

Ongelezen bericht door Madelief »

Ik sluit me bij Marjoleine aan. Leer sondevoeding geven. Veiliger (al lijkt het enger), goed af te meten en het kost ze (de pups) inderdaad geen onnodige energie. Maar je moet wel even leren hóe. Aan de DA vragen of anders een ervaren fokker.

Heel veel sterkte. Anders een pleegmoeder zoeken?
groetjes Madelief en Yanthe
Afbeelding
Het huishouden van Yanthe Steen: Beaucerons de la Bonhardiesse
Voor altijd in mijn hart. Bonha '00 - 26-02-2013
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

laeken schreef:Welk ras zijn de hondjes? En is het gehemelte bekeken? Want wat Crutz zegt is ook het eerste waar ik aan denk. Als er een opening tussen neus en mond zit kan een pup heel moeilijk drinken. En dat gebeurt heel vaak. Dat die opening er is. Eigenlijk wordt meestal elk nest bekeken in de mond door de fokker of DA om even snel de gehemeltes te checken.

Wat een gedoe. Kan je geen teef vinden die het over kan nemen? Want dit wordt een drama. Voor zowel jouzelf, als de hondjes als hun toekomstige baasjes. Hondjes die met de fles zijn groot gebracht worden toch meestal hele rare honden. Daarom ook dat ik om het ras vroeg.
Valt wel mee hoor ligt aan meer factoren dan alleen met de fles groot gebracht worden.
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Bij mijn kitten maakte zo veel mogelijk lichaamscontact een wereld van verschil.
Natuurlijk is warm houden belangrijk, maar wat mij betreft is "mama" ruiken en voelen net zo essentieel.
Poezeke heeft de eerste tijd overdag in een washandje in m'n bh gewoond :mrgreen:
wilma23
Zeer actief

crutz schreef:
wilma23 schreef:Ik heb hulp nodig met een aantal vragen.
De keerzijde van fokken, sterkte
Heeft de dierenarts haar gecontroleerd? Is het gehemelte gesloten? Kan de dierenarts evt helpen/uitleggen hoe te voeren met sonde zodat je hier niet tegenaan loopt

ja ze was helemaal ok maar gewoon klein, ze wou haar niet op sonde hebben.
Ik kijk vanmorgen nog de voeding aan anders dan zal ze me toch moeten helpen.
https://www.facebook.com/groups/787412001366522/ misschien hier nog een oproep plaatsen?
Ik kijk daar zo even is dat in the UK?

Iemand tips?
ze hebben keuze tussen warme en koelere plekken? Liggen ze dan niet toch te koud?

Nee ik check ze regelmatig en de box waar ik ze nu in heb past goed, ook kruipen ze lekker op de kruik en voelen warm. De grote vind het soms iets te warm en kruipt da wat opzij.

Hoe vaak voer je? Gebruik je poedermelk? Zo ja is de verhouding waarmee je het mengt oke? Kan beter te waterig zijn dan andersom aangezien te weinig water zorgt voor verstopping die langzaam opbouwt. Anders voorgemengde puppymelk vd dierenarts of geitenmelk.
Ik gebruik poedermelk van whelpi en ik maak het niet dik wel echt vloeibaar ze doen goede hoeveelheid ontlasting maar ik vind ze niet echt veel plassen ik voer elke 2 uur at zei de verpakking maar ze laten ook echt wel merken wanneer ze hunger hebben. Is dat eerder dan krijgen ze eerder iets.
Mag ik ook geitenmelk combineren dus een keer geitenmelk en de andere voeding poedermelk?
wilma23
Zeer actief

laeken schreef:Welk ras zijn de hondjes? En is het gehemelte bekeken? Want wat Crutz zegt is ook het eerste waar ik aan denk. Als er een opening tussen neus en mond zit kan een pup heel moeilijk drinken. En dat gebeurt heel vaak. Dat die opening er is. Eigenlijk wordt meestal elk nest bekeken in de mond door de fokker of DA om even snel de gehemeltes te checken.

het zijn engelse mastiffs, ja de dierenarts heeft ze bekeken dus dat was ok maar ik denk ze toch vanmiddag anders te brengen dat ze nog even kan kijken.
Mijn teef leeft nog maar nauwelijks heeft lang op de intensive care gelegen en mag zich absoluut niet druk maken.
Ze her kent ze wel maar ze is opgedroogd en ze ging me er bijna weer aan onder door omdat ze zich zo opwond. Ik hoop eigenlijk dat ik ze er het weekend bij kan doen dat ze dan wat sterk er is dan hoef ik alleen het voeden te doen.
Maar het breekt wel op ja dit zijn maar 3 maar als ik lees van mensen met grote nesten dan denk ik oi hoe doen ze dat?
wilma23
Zeer actief

dagmar88 schreef:Hoe houd je ze vast wanneer je ze de fles geeft?
ik heb ze op mijn palm opgetrokken knie rusten de Pootjes trappelen dan tegen mijn hand en het kop je is iets geheven.ik kijk goed uit dat er niet teveel grote gulpen ineens naar binnen gaan.
wilma23
Zeer actief

Marjoleine schreef:Je hebt geen teef begrijp ik? Dan moet je zelf de verzorging doen, sterkte.

Ik zou sonde overwegen, dat kost veel minder energie (met name voor de pups dus) en als je eraan gewend bent werkt dat prima en snel.
Sterkte.
Goed ik bel erover op dat zou idd schelen ze zien goed maar dit is best eng zo.

Teef is er nog maar nauwelijks de komende dagen thuis zijn cruciaal ze heeft lang op de intensive care gelegen en ze heeft geknokt als een gek maar dr is niks van haar over.
Ze heeft ook geen melk meer ze wil wel ver zorgen en dat de pups bij haar liggen maar ze wind zich dan teveel op.
Dus ik moet haar rustig houden ze hoort de pups wel ziet dat ik ze vasthoud of bij me neem maar ze wind zich dan niet op. Ik hoop dat als ze aan sterkt ze dan in iedergeval bij haar kunnen liggen en ze dan kan wassen etc dan doe ik de voeding wel.
De baarmoeder of wat er van over was is verdwijdert dus de melk zou volgens de da niet meer op gang komen.
jome
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador

Ongelezen bericht door jome »

Je zou nog een keer het gehemelte kunnen checken of er niet heel erg naar achteren een klein gaatje zit

Verder zou ik ook op sonde over gaan, scheelt energie voor de pups, en het werkt super makkelijk
wilma23
Zeer actief

dagmar88 schreef:Bij mijn kitten maakte zo veel mogelijk lichaamscontact een wereld van verschil.
Natuurlijk is warm houden belangrijk, maar wat mij betreft is "mama" ruiken en voelen net zo essentieel.
Poezeke heeft de eerste tijd overdag in een washandje in m'n bh gewoond :mrgreen:
ja hier net zo op een dekentje en dan kruipen ze dicht tegen me aan.

Ik gebruik een koele plek omdat me dat zo geadviseerd is en ik de grootste dit toch ook wel zie gebruiken.
Ze hebben ook iets duns over dus zijn bedekt.
Marjoleine
Zeer actief
Contacteer:

Ach jee, wat een ellende.
Nouja, jij vindt ze waarschijnlijk klein, maar het zal dus meevallen in grammen.
Ze zal inderdaad geen melk meer krijgen denk ik, maar wat moeilijk dat zeniet bij haar kunnen. Dat zou echt veel schelen.
wilma23 schreef:Ze heeft ook geen melk meer ze wil wel ver zorgen en dat de pups bij haar liggen maar ze wind zich dan teveel op.
Dus ik moet haar rustig houden ze hoort de pups wel ziet dat ik ze vasthoud of bij me neem maar ze wind zich dan niet op. Ik hoop dat als ze aan sterkt ze dan in iedergeval bij haar kunnen liggen en ze dan kan wassen etc dan doe ik de voeding wel.
Zou je niet kunnen proberen als jij er ook bij gaat zitten, en zij ook, of ze dan kalmeert? En dat je dan het voeden doet terwijl je bij haar zit?
Ik zou echt die sonde doen, dat scheelt enorm veel energie voor de pups.

Ik heb ooit in m'n eentje een nest van tien grootgebracht, de teef had geen melk, kwam pas enigszins na een week. Als ik geen sonde had gehad had ik dat niet gered en de pups ook niet denk ik. Drinken kost enorm veel energie en dat gaat ten koste van het groeien.
Sterkte.

Afbeelding

wilma23
Zeer actief

Ik kan nu zo de situatie van wat er gebeurt is niet uitleggen maar we zijn door de hel gegaan en als alles hier thuis op regels is dan schrijft ik het hier neer want dot kan voor mensen die eenzelfde ding mee maken van belang zijn.

Ik heb een afspraak voor over een uur dus en de da kijkt ze goed na en dan zien we verder.
Marjoleine
Zeer actief
Contacteer:

wilma23 schreef:Ik kan nu zo de situatie van wat er gebeurt is niet uitleggen maar we zijn door de hel gegaan en als alles hier thuis op regels is dan schrijft ik het hier neer want dot kan voor mensen die eenzelfde ding mee maken van belang zijn.

Ik heb een afspraak voor over een uur dus en de da kijkt ze goed na en dan zien we verder.
Sterkte en succes!

Afbeelding

gonnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers

Ongelezen bericht door gonnie »

Succes en sterkte.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

Wat ik merk bij alle dieren die ik heb groot gebracht is dat ze heel veel aandacht nodig hebben. Dus zoveel mogelijk bij ze zijn, ze lekker bij je nemen en ze laten merken dat er iemand voor ze is. Zodra je zakelijk gaat grootbrengen of te weinig tijd hebt kwijnen ze weg. Dat is mijn ervaring tenminste en dat is van baby kanarie tot jong poesje zo geweest. Heel veel heeeel lieve aandacht. Wrijven, vastpakken, knuffelen, bij je laten slapen en ga zo door. Want zodra ze dat voelen worden ze kalm. En alleen als ze kalm zijn stressen ze niet en door stress gaan ze gewoon heel snel dood.

Ik denk wel dat de moeder melk kan krijgen want wij hebben ooit een kat laten castreren die zoogde. Dat heeft geen enkel verschil gemaakt. De DA had ons wijs gemaakt dat ze direct na de bevalling weer zwanger zou worden en dat we haar dus domweg gewoon bij de kittens weg konden pakken, laten castreren en dan terugleggen. Wonder boven wonder is dat dus perfect verlopen. Die moeder was gewoon een goede moeder.

Nogmaals, achteraf een bezopen keuze maar toen geloofde mijn moeder de DA nog en ik was te klein voor een mening.

Dus wie weet kan de teef je toch helpen straks. Desnoods met die broodnodige aandacht. Het zou voor de pups veel beter zijn dan inprenten op mensen.
Afbeelding
Yara
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herders

Ongelezen bericht door Yara »

Jeetje wat een drama zeg. Ik hoop dat moeder hond snel wat opgeknapt is zodat ze kan helpen met de opvoeding van de hondjes. Verder geen tips voor het drinken maar heel veel succes toegewenst. Hopelijk komt alles goed met zowel moeder als kinderen.
Afbeelding
jome
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador

Ongelezen bericht door jome »

Hoe was het bij de da?
blacky
Zeer actief
Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door blacky »

misschien lukt het op deze manier?

http://video1.downfacebook.com/download ... 76086.html

even alle reclame wegklikken.
Afbeelding
gevni havanezers
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

laeken schreef:Wat ik merk bij alle dieren die ik heb groot gebracht is dat ze heel veel aandacht nodig hebben. Dus zoveel mogelijk bij ze zijn, ze lekker bij je nemen en ze laten merken dat er iemand voor ze is. Zodra je zakelijk gaat grootbrengen of te weinig tijd hebt kwijnen ze weg. Dat is mijn ervaring tenminste en dat is van baby kanarie tot jong poesje zo geweest. Heel veel heeeel lieve aandacht. Wrijven, vastpakken, knuffelen, bij je laten slapen en ga zo door. Want zodra ze dat voelen worden ze kalm. En alleen als ze kalm zijn stressen ze niet en door stress gaan ze gewoon heel snel dood.

Ik denk wel dat de moeder melk kan krijgen want wij hebben ooit een kat laten castreren die zoogde. Dat heeft geen enkel verschil gemaakt. De DA had ons wijs gemaakt dat ze direct na de bevalling weer zwanger zou worden en dat we haar dus domweg gewoon bij de kittens weg konden pakken, laten castreren en dan terugleggen. Wonder boven wonder is dat dus perfect verlopen. Die moeder was gewoon een goede moeder.

Nogmaals, achteraf een bezopen keuze maar toen geloofde mijn moeder de DA nog en ik was te klein voor een mening.

Dus wie weet kan de teef je toch helpen straks. Desnoods met die broodnodige aandacht. Het zou voor de pups veel beter zijn dan inprenten op mensen.
Dat is bij Lotje's moeder ook gelukt, daarbij is 3 dagen na de worp baarmoederonsteking vastgesteld en de hele zooi eruit gehaald. Echter denk ik wel dat je ze dan meteen moet aanleggen en niet een paar dagen niets. Zeker als ze zegt dat ze nu droog staat, of de melk dan weer op gang komt?
Ramiek
Zeer actief
Mijn ras(sen): borderterrier
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ramiek »

Neeltje schreef:
laeken schreef:Wat ik merk bij alle dieren die ik heb groot gebracht is dat ze heel veel aandacht nodig hebben. Dus zoveel mogelijk bij ze zijn, ze lekker bij je nemen en ze laten merken dat er iemand voor ze is. Zodra je zakelijk gaat grootbrengen of te weinig tijd hebt kwijnen ze weg. Dat is mijn ervaring tenminste en dat is van baby kanarie tot jong poesje zo geweest. Heel veel heeeel lieve aandacht. Wrijven, vastpakken, knuffelen, bij je laten slapen en ga zo door. Want zodra ze dat voelen worden ze kalm. En alleen als ze kalm zijn stressen ze niet en door stress gaan ze gewoon heel snel dood.

Dat is bij Lotje's moeder ook gelukt, daarbij is 3 dagen na de worp baarmoederonsteking vastgesteld en de hele zooi eruit gehaald. Echter denk ik wel dat je ze dan meteen moet aanleggen en niet een paar dagen niets. Zeker als ze zegt dat ze nu droog staat, of de melk dan weer op gang komt?
Denk dat ze na een paar dagen IC toch geen melk meer gaat geven, lijkt me ook dat ze alle energie nu goed zelf kan gebruiken.
groetjes van Annemiek

Afbeelding
*Rana 23-7-2015
http://www.ramiek.nl
Marjoleine
Zeer actief
Contacteer:

Nee, de kans lijkt me klein maar het zou wel fijn zijn als ze kan moederen. Voor jou maar ook voor de pups.

Afbeelding

wilma23
Zeer actief

Woaah ik Ben zo blij mijn teefje heeft twee flinke maaltijden gehad en was toch wel alerter.
de da die mij zag heeft de pups grondig nagekeken en gezegd dat de verhemeltes dicht zijn ze groeien goed en ontlasting en plassen wat 2 daar even voor deden was prima. Ik hoefde geen sonde voeding te geven en zodra de teef het aankon mochten de pups er wel bij liggen.

Toen we weer thuis waren hadden de babies toch wel honger en schreeuwden moord en brand.
dat wakkerde blijkbaar wat aan bij mijn teef want ze moest en zou ze zien. Dus na het voeden bij haar gelegd en wat denk je ze hebben er uren bij gelegen.
Ze wouden niet echt goed eten en wat zie ik tot mijn verbazing de reu op een tepels sabbelen en er hing een drupje aan nu is haar buik echt 1 ravage maar ik denk dat 2 tepels werken.
Ik zag aan haar nu dat ze weer pijn begon te krijgen dus pups weggehaald en in hun krat gelegd. Ze zijn warm hebben de fles op en door alle aandacht van moeders stil. En mijn teef die ligt te slapen nu wat ik ook wel kan gebruiken trouwens.
De assistente die voor mijn teef heeft gezorgd en geholpen bij de operatie was zo blij om te horen dat mijn meisje het wat beter deed en ook te zien dat de pups goed gegroeid waren ze gaf me een knuffel en liep toen met een betraand gezicht weg.
zo fijn om te zien dat ze echt voor haar geknokt hebben en hoe lief de mensen in deze practice waren toen mijn man en ik daar stonden te huilen het is zon wonder dat ze er nog is en ook dat iniedergeval 2 van de pups helemaal normaal zijn. De kleine is gezond en lijn niet maar iets zegt ons dat ze geestelijk niet in order is wij beide hebben dat gevoel. We kunnen dat nu nog niet vaststellen maar zodra we dat kunnen en er is wat mis dan nemen we wel het Besluit haar te laten gaan maar goed we hope op het allerbeste voor nu is het goed. En donderdag weer een update over mijn meisje en de pups dan be zoeken we de dierenarts weer maar dan degene die haar behandeld heeft.
Ze zei wel woow you look like shit ik had de spiegel nog niet bekeken maar idd. Maar goed heb mijn andere honden mijn man heeft tussendoor een ongeluk gehad en een hersenschudding en ik heb een jonge pup van 5,5maand. Maar ik blijf knokken voor mijn beesies en mijn vent slaap komt als de pups ouder zijn wel.

allemaal bedankt voor Jullie hulp en asjeblieft mocht er iets zijn wat kan helpen alle tips zijn meer dan welkom het stuk van laeken was Echt alsof mijn teef het kon horen ze was ineens alert en was zo blij dat ik ze er bij kon leggen en ja ze zijn zoveel meer tevreden ook wel met ons maar hun eigen mama is toch wel fijn er.
wilma23
Zeer actief

Marjoleine schreef:Nee, de kans lijkt me klein maar het zou wel fijn zijn als ze kan moederen. Voor jou maar ook voor de pups.
denk niet dat het volledig op gang komt maar ook gezien de staat van haar buik en haar zelf maar idd dat moederen is erg fijn.
Marjoleine
Zeer actief
Contacteer:

wilma23 schreef:
Marjoleine schreef:Nee, de kans lijkt me klein maar het zou wel fijn zijn als ze kan moederen. Voor jou maar ook voor de pups.
denk niet dat het volledig op gang komt maar ook gezien de staat van haar buik en haar zelf maar idd dat moederen is erg fijn.
Alle beetjes helpen :)

Wat is er gebeurd? Tussen de regels door lees ik dat het geen feestje was. :ugh:

Afbeelding

wilma23
Zeer actief

Dubbel.
Laatst gewijzigd door wilma23 op 11 nov 2015 05:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie

Terug naar “Fokken van honden”