Toen we onze speurjuf bij aankomst op het parkeerterrein zagen, ging Misty helemaal uit haar dak. Ze was zooooo blij haar weer te zien

Daarna begonnen we met wat korte spoortjes. Uiteindelijk ook een paar kruispunten met ook wisselingen van gras/grind/asfalt. Het ging echt heel goed. Ze werkte echt reuze goed en werkte kruispunten netjes uit. Zo leuk om te zien, ik vind het ook altijd heel knap wat zo'n neus allemaal kan. De trainster vond ook dat ze zo veranderd was en veel zelfverzekerder liep. Dat is ook leuk om te horen. Zelf zie je dat minder, maar Misty is inderdaad veel onzekerder geweest dan dat ze nu is. Het was een heel leuke les, dus dat gaan we zeker vaker doen.
Volle concentratie:

Kom nou! We moeten Lilian vinden!! (Ook speuren doet ze met 110 procent inzet)

En ja, nou ik toch een Misty-topic geopend heb, nog een filmpje van een apporteeroefeningetje. Ik vind het niet altijd eenvoudig om nieuwe variaties van oefeningen te bedenken, maar deze vond ik wel weer leuk. Niet al te eenvoudig dacht ik. Toch een aardige afstand, ze ziet de dummy wel door de lucht gaan, maar niet terecht komen. Hij ligt net achter de heuvel. Bovendien moet ze langs allerlei obstakels.