Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Opkomen voor de ander?

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

Sanner
Zeer actief

Opkomen voor de ander?

Ongelezen bericht door Sanner »

Kiwi is een heel sociaal hondje, heeft nooit problemen met andere honden. Ik werk in een dierenpension en stop Kiwi overal bij omdat ze zo makkelijk is. Soms is het echt een watje en soms kan ze wat stoer doen maar problemen heeft ze nog nooit gehad/gemaakt.
Maar haar gedrag naar een hondje van een collega vind ik vrij apart en ken ik echt niet van haar.
Dat is een klein hondje, kon altijd leuk met Teun spelen maar van het ene op het andere moment kan ze soms ineens heel lelijk doen, zo ook bij Teun. Teun was daar heel erg van geschrokken want het kwam echt uit het niets en vanaf dat moment moet Kiwi die hond niet meer. Toen dat gebeurde ging Kiwi boven dat hondje hangen en grommen, nou dat heb ik haar écht nog nooit zien doen. Dit is nu al maanden geleden en nog steeds als Kiwi dat hondje ziet doet ze dit, ik zeg wel dat ze moet kappen, dat doet ze dan ook maar ik vind het zo vreemd. Hondje is nu echt bang van Kiwi en heel onderdanig naar haar, lelijk tegen Teun heeft ze ook niet meer gedaan. :tongue: Al wil Teuntje echt niet meer met haar spelen. Maar komt ze nou gewoon op voor Teun of wat is dit? Herkenbaar misschien?
Ik vind het vervelend voor mijn collega want Kiwi doet echt lelijk, maar van de andere kant denk ik, ze zal het wel verdienen want anders doet Kiwi dat echt niet.
Lemuria

Re: Opkomen voor de ander?

Ongelezen bericht door Lemuria »

Mja de Chihuahua-teef van m'n moeder beschermt d'r zoontje ook tegen Izzy. Die 2 mogen NIET spelen want dan komt zij met d'r grote gap wel even vertellen dat dat niet heurt in haar toko. Ik laat ze maar gaan, Izzy heeft heilig ontzag voor dat krengetje en de honden zien elkaar maar een paar dagen per jaar.
Maar stiekem spelen de kinders wel samen hoor, als m'n moeder het teefje heeft meegenomen ergens heen :mrgreen: Het is gewoon een onopgevoede, bezitterige rot-Chihuahua, het standaard-type, zeg maar :mrgreen:
Miranda
Erelid
Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Miranda »

Mwah, Ska kan die ouwe hier echt wel strak onder de duim houden, maar als hij aangevallen wordt door een andere reu, schoffelt ze die vakkundig onder. Heel erg logisch.
Het is een stomme ouwe stinkmiechel, maar wél háár stomme ouwe stinkmiechel :tongue:
And few will ever climb
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
Sanner
Zeer actief

Ongelezen bericht door Sanner »

Haha ja zoiets. :tongue: Kiwi bemoeit zich normaal echt niet met Teun en andere honden, maar dit was gewoon heel erg onredelijk en dat pikte ze niet of zo.
Nerazi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Afrikaan & Belg
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Nerazi »

Een snauw of wat dan ook kijken mijn honden eigenlijk niet op of om. Maar als er echt iets aan het handje is staan ze klaar voor elkaar, Nila helemaal. Niemand komt aan haar vent :neenee: :pffff:
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”