Nanna schreef:Losse schroeven. Mijn vader van 90 is gevallen en bij het onderzoeken in het ziekenhuis kwam ook ws ferme longkanker tevoorschijn. Dat is natuurlijk niet zo raar na al dat gerook maar evengoed.
Het wordt weer af en aan rijden naar Amersfoort dus ik hou een slag om de arm.
Ah, shit Nanna. Sterkte
veertje schreef:
Ik denk er nog even over om ook Joris mee te nemen, maar het is lang geleden dat ik met hem in een groep gelopen heb.
Shibby vindt het sowieso leuk dat Finn komt :ja:
En met Joris, waarom zou het niet kunnen denk je?
pinguin20 schreef:Ik twijfel nog een beetje. Hoelang gaat er gelopen worden?
Plusminus 1,5 uur denk ik?
Lief schreef:
@Shibby Denk je dat Shibby het nog steeds belangrijk vind om een punt te maken naar Shadow? Het boeit Shadow in ieder geval nog steeds weinig als dat gebeurt. Maar lekker lopen is het dan niet natuurlijk. Of ik kom hangt uberhaupt af van de planning hier. Gezien de baby moet vriendlief ook mee willen en kunnen immers.
Het probleem met Shadow is juist dat het hem niks boeit.

Wat ik van 2 jaar geleden kon zien, was dat juist wat Shib niet snapte en daardoor werd hij nog wat onzekerder en licht chagrijnig. Die hond van jou is wat dat betreft zo zeker van zichzelf en dat maakt Shib nog onzekerder.
Het zal geen vechten worden hoor, maar inderdaad is het een beetje de vraag of het dan helemaal relaxt wandelen wordt. Kijk eerst maar hoe het met de planning loopt en dan kijken we wel even hoe of wat.
Er gaan trouwens ook nog 2 Puli heren en Vinou, de bouvierdame van Fréderique, mee.