Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Za 12 maart - oppas gezocht voor makkelijke rustige Faye

Hier kan hulp gevraagd worden voor opvang van je hond ( of een hond waar je nauw bij betrokken bent ) bijvoorbeeld voor vakantie, werk, ziekte, noodopvang etc.

Moderator: moderatorteam

hakunamatata
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense straatratjes
Aantal honden: 2

Za 12 maart - oppas gezocht voor makkelijke rustige Faye

Ongelezen bericht door hakunamatata »

Zul je altijd zien.. Heb je een oppas, kan diegene net die ene dag niet. Zaterdag 12 maart heb ik een middag vol lezingen (Felcan Kattendag) in Utrecht. Daar ga ik heel graag heen, maar Faye kan niet mee, dus ik zoek oppas voor haar! Ik ben erg benieuwd of iemand van hier misschien graag wil of een goed idee heeft :D

Om 10.00u beginnen de lezingen en het duurt tot eind middag. Het gaat dan ook om vrijwel de hele dag, in de avond kan ik haar weer komen ophalen. Zelf reis ik met het openbaar vervoer dus ik kan haar helaas niet ergens op de route bij iemand brengen, Utrecht kan misschien wel. Of ik moet haar een dagje eerder op de avond al brengen, dat zou wel kunnen als de reisafstand niet al te groot is. Van mij mag het best een logeerpartijtje worden als de oppas dat juist leuk/makkelijk vindt, Faye doet niet zo moeilijk :lol1:

Faye is een erg makkelijk rustig hondje, ze is ook al wat ouder. Ze dribbelt vrolijk mee met een wandeling, kan gerust op veilige plekken los, kan na kennismaking met andere honden (die haar met rust laten) en met katten, kan met kinderen (onder begeleiding). Eigenlijk slaapt ze buiten de wandelingen om vooral de hele dag, het liefst op de bank :mann: Je hebt werkelijk waar geen kind aan haar.

Het gaat dus om een enkele zaterdag en eigenlijk is ze dus het ideale oppashondje, die wil iedereen toch wel een dagje in huis :engel:

Afbeelding
Afbeelding
~ Hakuna matata: Ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet! ~
Afbeelding
Hylos
Zeer actief

Re: Za 12 maart - oppas gezocht voor makkelijke rustige Faye

Ongelezen bericht door Hylos »

Ze mag altijd hier komen hoor. Ik ben alleen niet het ideale adres denk ik want Xavi is een grote lompe hond. :engel: en ik weet niet of hij haar met rust gaat laten of steeds wil spelen/ouwehoeren.
Dat is wel op te lossen door Xavi in de bench te mikken, dus mocht niemand zich aandienen dan mag ze hier wel komen.
Afbeelding
Afbeelding
Brindlecardi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Ongelezen bericht door Brindlecardi »

Ze mag hier zo, denk dat Apple haar hartstikke leuk vindt.
Maar, ik zit niet op de route helaas.
Stapper
Zeer actief

Ongelezen bericht door Stapper »

ik woon in Linschoten, heb de tijd en kan haar bij station Woerden oppikken en zoals u wenst ook naar het station. Wil je in de avond mee eten ook goed. (ligt aan het tijdstip)
Heb zelf een hond en twee kinderen van 5 en 7 jaar.
Stapper
Zeer actief

Ongelezen bericht door Stapper »

reacti op pb dan mis ik het niet
Fabiola17
Zeer actief
Mijn ras(sen): .
Lente: Chihuahua
Famke: Chihuahua mix

Ongelezen bericht door Fabiola17 »

Lijkt me enig!
Joy zal haar zeker niet lastig vallen, en Joy zal blij als Faye dat bij haar ook niet doet.
Ik weet niet of Groningen te ver is?

Logeren kan hier ook!
Groetjes Fabiola, Lente & Famke
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017
Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!
hakunamatata
Zeer actief

Niika88 schreef:Je had haar zo mogen brengen, maar ik moet savonds werken :-(
We kunnen wel eens een date plannen, dit keer voor de hondjes :tongue:
Hylos schreef:Ze mag altijd hier komen hoor. Ik ben alleen niet het ideale adres denk ik want Xavi is een grote lompe hond. :engel: en ik weet niet of hij haar met rust gaat laten of steeds wil spelen/ouwehoeren.
Dat is wel op te lossen door Xavi in de bench te mikken, dus mocht niemand zich aandienen dan mag ze hier wel komen.
Dankjewel! Dat houd ik in gedachten mochten andere opties toch niet lukken. Eventueel heb ik ook nog wel een andere oplossing achter de hand, maar ik heb liever bij iemand thuis. Je woont niet zo ver toch? Als je denkt dat het kan kunnen we best eens afspreken om te wandelen. Verwacht alleen niet zoveel van Faye, die gaat erg haar eigen gang, hahah Oja, en ze kan best van zich 'afbijten'. Ze had bij Paisley ook al een bank opgeëist en o wee als Mayke of Kiwi daarop wilden :schrik:
Apple schreef:Ze mag hier zo, denk dat Apple haar hartstikke leuk vindt.
Maar, ik zit niet op de route helaas.
Dat lijkt me wel een erg leuke combinatie, Apple & Faye. Misschien eens een wandeldate? :D
Stapper schreef:ik woon in Linschoten, heb de tijd en kan haar bij station Woerden oppikken en zoals u wenst ook naar het station. Wil je in de avond mee eten ook goed. (ligt aan het tijdstip)
Heb zelf een hond en twee kinderen van 5 en 7 jaar.
Super bedankt voor het aanbod! Ik heb even gekeken en helaas gaat het onmogelijk zijn om Faye eerst naar Linschoten of Woerden te brengen en dan nog op tijd in Utrecht te zijn. Sterker nog, ik moet op de fiets naar het station want de bussen rijden dan nog niet eens om op tijd in Utrecht te zijn :80: Maar anders was dit een mooi aanbod geweest, had Faye vast gezellig gevonden. Dus wel super bedankt :ok:
Fabiola17 schreef:Lijkt me enig!
Joy zal haar zeker niet lastig vallen, en Joy zal blij als Faye dat bij haar ook niet doet.
Ik weet niet of Groningen te ver is?

Logeren kan hier ook!
Oh misschien dat dit wel gaat lukken! Als ik vrijdagavond kom en ze mag logeren inderdaad. Faye wil erg graag met rust gelaten worden en gaat eigenlijk vooral haar eigen gang. Dus zolang dat kan zal ze niet zo moeilijk doen. Ze is voordat ze bij mij kwam altijd tussen andere honden geweest. Maar nu ze de luxe kent kan ze wel ietwat bezitterig zijn, bv over de bank of wat lekkers (niet meer dan grommen hoor). Maar haar dan van de bank bonjouren helpt al zodat ze even weet dat ze niet de koningin is :wink: Eventueel zou ik al een keer eerder richting Groningen kunnen komen, bv in het weekend. Even zien hoe de twee elkaar vinden als je dit fijn vindt :ok:
Afbeelding
Hylos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Hylos »

We wonen in Stiens, dus dat is vlakbij.
Wandelen lijkt me heel leuk! Alleen kan Xavi nog niet normaal aan de lijn lopen, dat vliegt alle kanten op. :mann:
Ben er nu druk mee bezig dat in goede banen te leiden maar dat gaat niet van de ene op de andere dag. :engel:
Afbeelding
Afbeelding
Paisley
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie

Ongelezen bericht door Paisley »

Faye is zo makkelijk en rustig, is het niet veel rustiger voor haar als je iemand vraagt om haar smiddags uit te laten en haar weer bij je thuis afzet?

Anders kan ik je misschien wel helpen. Faye vind mijn span wat te druk maar kan ze wel de baas :D anders mag ze ook wel in mn slaapkamer liggen.
Afbeelding
Pets_Passion
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kromfohrländer Gladhaar en Ruwhaar
Contacteer:

Ongelezen bericht door Pets_Passion »

Mocht het nodig zijn kan ze hier denk ik ook wel. (Franeker)
Heb wel katten en een peuter van 2,5 maar ik gok dat de katten zich niet laten zien en peuter is redelijk te sturen inmiddels.

Karen
Afbeelding

Kromfohrländers von Wirlbelsteijn
hakunamatata
Zeer actief

Super bedankt allemaal! :flower: Ik geloof dat ik wel vaker een dagje weg mag om Faye aan iedereen eens een dagje uit te besteden :lol1:
Maar, superfijn! Via hier heb ik oppas gevonden waar Faye heerlijk uit logeren mag! :D
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Tijdelijke opvang gevraagd !”