Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Finn 5 mei (Hemelvaartsdag) tussen Venray-Wageningen

Hier kan hulp gevraagd worden voor opvang van je hond ( of een hond waar je nauw bij betrokken bent ) bijvoorbeeld voor vakantie, werk, ziekte, noodopvang etc.

Moderator: moderatorteam

veertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje

Finn 5 mei (Hemelvaartsdag) tussen Venray-Wageningen

Ongelezen bericht door veertje »

Iemand tussen Venray en Wageningen die het leuk vindt om 5 mei een middagje/avondje op Finn te passen? Die dag wil ik namelijk graag een beetje van het bevrijdingsfestival in Wageningen mee pikken. Finn mag mee, maar dan moet ik hem op een studentenafdeling stallen en dat vind ik niet ideaal.
Finn kan eigenlijk met alle honden prima samen, zowel groot als klein, als ze hem maar respecteren en niet lomp over hem heen walsen enzo :wink: Katten en kinderen is ook geen probleem.
Hij mag niet los en in geval van een tuin is het wel goed als deze goed afgesloten is (hij heeft zich al 2x onder een hek door geperst).

Het is geen moetje, maar als er iemand is, zou het fijn zijn :)
hakunamatata
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense straatratjes
Aantal honden: 2

Re: Finn 5 mei (Hemelvaartsdag) tussen Venray-Wageningen

Ongelezen bericht door hakunamatata »

Er is een grote kans dat ik wel kan. Weet alleen niet zeker of mijn ouders een tweede hond in huis oké vinden, want daar ben ik dan. In Stevensbeek, dus wel lekker dichtbij. Met Faye moet het lijkt me wel lukken samen. Niet ideaal dus, vanwege mijn ouders die honden in huis maar niks vinden. Anders lijkt het me wel erg leuk Finn is zo'n leuk hondje. En de dag later heb ik waarschijnlijk fotoshoot met Faye in de buurt dus kom ik toch naar het zuiden.
~ Hakuna matata: Ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet! ~
Afbeelding
welshwitch
Technisch beheer
Mijn ras(sen): Jack Hussell

Ongelezen bericht door welshwitch »

Ik kom hem zo uit Wageningen ophalen.
Afbeelding
veertje
Zeer actief

Hakunamatata schreef:Er is een grote kans dat ik wel kan. Weet alleen niet zeker of mijn ouders een tweede hond in huis oké vinden, want daar ben ik dan. In Stevensbeek, dus wel lekker dichtbij. Met Faye moet het lijkt me wel lukken samen. Niet ideaal dus, vanwege mijn ouders die honden in huis maar niks vinden. Anders lijkt het me wel erg leuk Finn is zo'n leuk hondje. En de dag later heb ik waarschijnlijk fotoshoot met Faye in de buurt dus kom ik toch naar het zuiden.
Dat is inderdaad wel lekker dichtbij, maar je ouders moeten het wel leuk vinden natuurlijk. Finn kan nogal in your face zijn, persoonlijke ruimte kent hij niet. Weet niet of je ouders dat leuk vinden :engel:
Kruimel53 schreef:Als je Brimi vertrouwt met Finn mag hij best hier hoor. Ik hoef niet meer zo nodig naar Wageningen op 5 mei.
Dat durf ik wel aan. Volgens mij gaat dat prima met die twee. En anders ben ik in de buurt, heb ik hem zo opgepikt als het toch niet gaat :wink:
welshwitch schreef:Ik kom hem zo uit Wageningen ophalen.
En niet meer terugbrengen zeker :jank:
welshwitch
Technisch beheer
Mijn ras(sen): Jack Hussell

Ongelezen bericht door welshwitch »

veertje schreef:
welshwitch schreef:Ik kom hem zo uit Wageningen ophalen.
En niet meer terugbrengen zeker :jank:
Tsss :pffff:
Afbeelding
Lothian
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Lothian »

Ik weet nog niet helemaal of wij zelf ook af en toe een bandje gaan kijken (dus dat de honden dan een uurtje alleen zijn) maar Finn zou hier ook welkom zijn. Voordeel: ik woon op het festivalterrein dus je kan af en toe checken of hij het nog naar zijn zin heeft en je hebt gratis toegang tot een schone wc :lol1:
Afbeelding
veertje
Zeer actief

Lothian schreef:Ik weet nog niet helemaal of wij zelf ook af en toe een bandje gaan kijken (dus dat de honden dan een uurtje alleen zijn) maar Finn zou hier ook welkom zijn. Voordeel: ik woon op het festivalterrein dus je kan af en toe checken of hij het nog naar zijn zin heeft en je hebt gratis toegang tot een schone wc :lol1:
Dat is helemaal ideaal! :D Ik verwacht dat hij het reuze naar zijn zin zal hebben, de etter mist me nooit als ik weg ben :hmmm: Even alleen zijn is geen probleem, zowel los als in de bench is hij rustig (althans bij mij :engel: ).
Plaats reactie

Terug naar “Tijdelijke opvang gevraagd !”