Lizzie woont nu alweer bijna 4 maand bij ons. En eigenlijk gaat het boven verwachting goed. Het is nog steeds een heel lief en makkelijk dingetje. Voor ze bij ons kwam zwierf ze over straat en daarna is ze opgevangen door iemand die veel opvanghonden had en daar liep ze enkel in de tuin. Nu plast en poept Lizzie hier ook nog steeds in de tuin en soms in huis. Wat ik nu doe is een beetje als bij een pup, na het eten en na spannende gebeurtenissen uitlaten maar ik kan er nog geen pijl op trekken wanneer ze het nu doet. Verder negeer ik het gewoon en het is prima op te ruimen maar ik zou het fijn vinden als dit op den duur wel over is. Ik denk dat zeker meespeelt dat ze het buiten zijn ook nog erg spannend vindt.
Mijn tactiek is nu dus gewoon geduld en bovenstaande en hopelijk komt het dan goed. Zijn er nog andere dingen die ik kan doen en zijn er ook mensen die de ervaring hebben dat dit niet goed komt?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Plas en poeppraatje
Moderator: moderatorteam
- Carmen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog en een Kretaans meisje
- Aantal honden: 2