Nikkielvis schreef:Hay manuma is dat aan het einde van de weg naast het losloopgebied? Vlakbij de Jeu de boules baan die afgezet is met hekjes.

Ik wil ook wel mee met Marco en Jantje.
Uhhh

Het is inderdaad naast de ingang van het losloopgebied, aan het einde van de straat. Of het naast een jeu de boules baan is weet ik niet

Ik ga het wel even opzoeken.
Brigitte schreef:Ik wil wel mee met Kat als dat mag?
Waarom niet? Leuk
Fotogravinnetje schreef:Ik ga proberen er ook bij te zijn. Elco kan wat erg enthousiast doen, maar meestal schat hij de andere honden prima in en komt het niet eens tot snauwen. Bij een gemeende snauw bindt hij direct in. Eenmaal aan de wandel is hij meestal vrij snel op zichzelf, tenzij er een heerlijk ruikende hond bij loopt ((bijna) loopse teef of erg lekker ruikende castraat), maar dan lijn ik hem gewoon aan
Leuk!
Cody en Uma zijn echt heel makkelijk. Cody wil als hij het heel leuk vindt nog wel eens spelen, Uma niet. Die zit in de bosjes of ze rent wat om ons heen. Dus ik denk dat Elco dat sowieso prima vindt en zij hem ook

Manu gaat niet mee met al die kleine eendjes nu in het water
Leuk dat er zoveel mee gaan!
ChantalTY schreef:Leuk! Ik werk alleen vrijdag tot minimaal 7 uur.. Dus dat ga ik niet redden. Op maandag, donderdag, zaterdag en zondag zou wel gaan. Ik houd dit topic in de gaten!
Dan komt er vast nog eens een andere datum voorbij

Zou leuk zijn als we af en toe wat in deze kant van het land kunnen wandelen.