Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Tijdelijk opvang gevraagd: Kingston - Podencomix

Hier kan hulp gevraagd worden voor opvang van je hond ( of een hond waar je nauw bij betrokken bent ) bijvoorbeeld voor vakantie, werk, ziekte, noodopvang etc.

Moderator: moderatorteam

Valerie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
Aantal honden: 2

Tijdelijk opvang gevraagd: Kingston - Podencomix

Ongelezen bericht door Valerie »

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Kingston is een 6 jarige Podenco-mix reu die vorig jaar januari geplaatst was maar nu wegens een verhuizing en het gebrek aan leiding en sturing het bij huidige baasje niet goed doet. Momenteel zijn we eigenlijk met spoed op zoek naar een opvangplek. Momenteel is Kingston doodongelukkig en zijn baasje hierdoor ook. Wij zoeken voor Kingston een rustig thuis met een tuin, geen kleine kinderen en bij iemand die ervaring heeft met honden. Ook iemand die hem sturing en leiding kan geven en consequent is. Want met dit alles dan gaat het goed met hem en is Kingston een lieve hond. Kingston kan met andere honden mits netjes "voorgesteld".
Bent U zo'n baasje en zou u hem willen/kunnen opvangen, neem dan voor meer informatie en/of een eventueel huisbezoek contact op met Jolanda Lakerveld. tel.nr. 020 – 753 90 20.

Meer foto's: http://www.animalinneed.com/honden-in-nederland

* ik ken de hond verder niet dus bij serieuze vragen graag contact opnemen met Jolanda
Valerie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
Aantal honden: 2

Re: Tijdelijk opvang gevraagd: Kingston - Podencomix

Ongelezen bericht door Valerie »

Nog steeds opvang gezocht
Plaats reactie

Terug naar “Tijdelijke opvang gevraagd !”