Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Politiehond aangevallen door.........
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Politiehond aangevallen door.........
Loop je dan met je gecertificeerde stoere pliesie hond.............
Hoop dat de hond weinig schade heeft over gehouden
-
- Zeer actief
Re: Politiehond aangevallen door.........
OK niet gezien dan op slot bedankt !! 

Van 19 maart ja. Krijg je het warm van zulke filmpjes, dat je die opzoekt? 

-
- Zeer actief
Men kan niet alles zien he sommige mensen werken ook nog en sommige mensen hebben niks te doen
en zitten de hele dag on- line hier te mutsen...
Nee ik wordt er niet warm van het is gewoon de realiteit verder niks. ik kan me voorstellen dat je er aan stoort
gezien die witte hond van je dat er over wordt geschreven over bepaalde honden rassen,
en zitten de hele dag on- line hier te mutsen...
Nee ik wordt er niet warm van het is gewoon de realiteit verder niks. ik kan me voorstellen dat je er aan stoort
gezien die witte hond van je dat er over wordt geschreven over bepaalde honden rassen,

- kipo
- Zeer actief
En nu heb ik op het uitroepteken gedrukt. Dit is een forum voor hondenliefhebber. Dat er misstanden zijn en dat er rassen zijn die daar vaker een rol in spelen dan andere rassen is géén reden om iemand persoonlijk op zijn of haar hond af te rekenen. Al helemaal niet omdat Lemuria nu net een van degenen is die wel verantwoordelijk met Issue omgaat.
- mosquito1980
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
- Aantal honden: 1
kipo schreef:En nu heb ik op het uitroepteken gedrukt. Dit is een forum voor hondenliefhebber. Dat er misstanden zijn en dat er rassen zijn die daar vaker een rol in spelen dan andere rassen is géén reden om iemand persoonlijk op zijn of haar hond af te rekenen. Al helemaal niet omdat Lemuria nu net een van degenen is die wel verantwoordelijk met Issue omgaat.

- kipo
- Zeer actief
:lol:Nanna schreef: Issue![]()
Nou is Issue ook ongevaarlijk hoor![]()
Ik dacht dat het om die bruinwitte wolk ging die die mevrouw beet dus ik zat al te wachten waar die bleef

-
- Zeer actief
Zij wordt zelf persoonlijk by the way wie kaatst kan hem terug verwachten natuurlijk.
ja en over Issue natuurlijk geen kwaad woord das het prototype van de ideale hond en zij
is natuurlijk de perfecte eigenaresse die weet hoe het hoort ..............

ja en over Issue natuurlijk geen kwaad woord das het prototype van de ideale hond en zij
is natuurlijk de perfecte eigenaresse die weet hoe het hoort ..............

- Habibi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Sheltie
Perseus (Percy) - Aantal honden: 1
Gaat goed met Lemuria de laatste dagen.
Issue, de Dalmatische Stafford.

Issue, de Dalmatische Stafford.

-
- Zeer actief
Topic is op slot wat al is aan gegeven eerder !!
Hoe het met Issue gaat allemaal leuk en aardig maar is niet relevant misschien kan hier een speciale
topic over gemaakt worden elders ?
Hoe het met Issue gaat allemaal leuk en aardig maar is niet relevant misschien kan hier een speciale
topic over gemaakt worden elders ?
- Habibi
- Zeer actief
Niet zo aangebrand zeg.
Topic is op dit moment nog open, er kan nog gereageerd worden.
Gebeurt ook niet zo heel vaak dat er echt wat op slot gaat op dit forum.
Waarom zou dit ook op slot moeten, ik zie nergens dingen die uit de hand lopen?

-
- Zeer actief
Ok veel plezier ik ga verder aan het werk dames
- Hippo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder
Omdat Roccolientje het niet kan handlen als mensen een kritische noot plaatsen over zijn topics/reacties.Habibi schreef:Niet zo aangebrand zeg.
Zelf rellen is natuurlijk uiterst vermakelijk, maar niet als je zelf het onderwerp bent.
- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
- Aantal honden: 3
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Hij rekent haar niet op haar hond af , hij zegt alleen dat zij zich aangevallen voelt omdat zij ook zo'n soort hond heeft. Niet dat het een kuthond is en/of zij een slechte baas.kipo schreef:En nu heb ik op het uitroepteken gedrukt. Dit is een forum voor hondenliefhebber. Dat er misstanden zijn en dat er rassen zijn die daar vaker een rol in spelen dan andere rassen is géén reden om iemand persoonlijk op zijn of haar hond af te rekenen. Al helemaal niet omdat Lemuria nu net een van degenen is die wel verantwoordelijk met Issue omgaat.
Wat je zegt ben je zelfffff 

Ja bedankt, dat vind ik nou eigenlijk ookRocco schreef:
is natuurlijk de perfecte eigenaresse die weet hoe het hoort ..............![]()
![]()

Verder heb ik vakantie en zit online wat opdrachten voor school te maken, met m'n Dalmatische Stafford Issue aan m'n voeten. Ze moet er zelfs van lachen. Gefaorlik he?

Haha. Ziet er trouwens sowieso raar uit. Heb (uitgegroeide) gouden nagellak op, maar het lijkt op een fikse kalknagel. Ik zal dat op m'n to-do lijstje voor vandaag zetten, teennagels renoveren 

- mosquito1980
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
Arme Izzy, wordt in 2 dagen tijd omgedoopt tot Dalmatiër Stafford met de naam Issue
om dan nog maar over die lieve oortjes te zwijgen 

- Stippelteam
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): dalmatiers
- Contacteer:
Dat lachen heeft ze dan van de dalmaat hahahhaLemuria schreef:Ja bedankt, dat vind ik nou eigenlijk ookRocco schreef:
is natuurlijk de perfecte eigenaresse die weet hoe het hoort ..............![]()
![]()
![]()
Verder heb ik vakantie en zit online wat opdrachten voor school te maken, met m'n Dalmatische Stafford Issue aan m'n voeten. Ze moet er zelfs van lachen. Gefaorlik he?![]()
Verstuurd vanaf mijn SM-J500FN met Tapatalk

- Ptje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
Weet je zeker dat ie niet alvast aan het voorproeven is?

- Hippo
- Zeer actief
Lemuria schreef:Ja bedankt, dat vind ik nou eigenlijk ookRocco schreef:
![]()
![]()
Verder heb ik vakantie en zit online wat opdrachten voor school te maken, met m'n Dalmatische Stafford Issue aan m'n voeten. Ze moet er zelfs van lachen. Gefaorlik he?![]()

- Habibi
- Zeer actief
-
- Zeer actief
Dat gaat allemaal wel, als er maar iemand in een swiebertjespak en een wilgenteen in de hand naar buiten stapt.Rocco schreef:Loop je dan met je gecertificeerde stoere pliesie hond.............
- fes/lou
- Zeer actief
- Contacteer:
Jij bent wel echt een dombo he...Rocco schreef:Loop je dan met je gecertificeerde stoere pliesie hond.............
Een stoer gecertificeerde pliesie hond, zoals jij dat noemt, is niet opgeleid voor hondengevechten. Anders kon niemand er met een fikkie langs...
Daarbij vraag ik me af waarom jij het leuk vindt dat een andere hond los gaat op een politiehond, ik denk dat er echt een behoorlijke steek bij je los zit...
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
- Hippo
- Zeer actief
Nee nee, dat zie jij helemaal verkeerdfes/lou schreef:Jij bent wel echt een dombo he...Rocco schreef:Loop je dan met je gecertificeerde stoere pliesie hond.............
Een stoer gecertificeerde pliesie hond, zoals jij dat noemt, is niet opgeleid voor hondengevechten. Anders kon niemand er met een fikkie langs...
Daarbij vraag ik me af waarom jij het leuk vindt dat een andere hond los gaat op een politiehond, ik denk dat er echt een behoorlijke steek bij je los zit...

Waarom denk je dat ik Hippo heb? Een echte SPA, speciaal om mijn politiehonden in spé op te leiden tot echte politiehond. Dat bij een arrestatie of rellen zo'n politiehond zich lekker focust op het molesteren van honden i.p.v. het tot staan brengen van verdachten
-
- Zeer actief
Heeft niks met dom te maken het geeft aan dat de mechelse herder politie hond maar beperkt is als
middel en zo te zien niet goed voor bereid, ik vraag mij of daar wel op getraind wordt uberhaupt heeft niks
met vechten te maken vond de debetreffende politie honden geleider en team nou ook niet echt smart handlelen in deze
situatie
Waar geef ik aan dat ik het leuk vind vertel mij ?????
Maar dat zou je wel niet snappen fes/lou
middel en zo te zien niet goed voor bereid, ik vraag mij of daar wel op getraind wordt uberhaupt heeft niks
met vechten te maken vond de debetreffende politie honden geleider en team nou ook niet echt smart handlelen in deze
situatie

Laatst gewijzigd door Rocco op 09 aug 2016 20:27, 1 keer totaal gewijzigd.
- Habibi
- Zeer actief
Kijk, die eerste paragraaf is prima! Of je het er inhouonee eens moet zijn is een tweede, maar dat is natuurlijk ook altijd de kern van een discussie. Dat mensen het op inhoud wel/niet/deels met elkaar eens zijn.
Tweede paragraaf is dan weer net wat jammer.
Tweede paragraaf is dan weer net wat jammer.

- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
Ja ze organiseren hondengevechten bij de knpv training... nog meer van die pareltjes te melden?Rocco schreef:Heeft niks met dom te maken het geeft aan dat de mechelse herder politie hond maar beperkt is als
situatie

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Budkes
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
- Aantal honden: 6
Waarom zou je überhaupt een politiehond moeten trainen/voorbereiden in/op vechten met andere honden, de gemiddelde Mechelaar heeft sowieso geen schijn van kans tegen een molosser.Rocco schreef:Heeft niks met dom te maken het geeft aan dat de mechelse herder politie hond maar beperkt is als
met vechten te maken vond de debetreffende politie honden geleider e team nou ook niet echt smart handlelen in deze
situatie
Maar dat zou je wel niet snappen domme mutzzz fes/lou
En hoe had jezelf gedacht dit te kunnen trainen??
Daarnaast heb je er in de praktijk alleen maar last van als je diensthond gefocust is op andere honden. En heel veel gemak als ze deze negeren.
Ik heb het 1 x meegemaakt in mijn carrière dat iemand zijn Amerikaanse Bulldog op de collega's afstuurde maar dat deze in 1 streep door denderde op mijn Mikey van amper 30 kilo af.
Ik had de mazzel dat ik met 1 goed gemikte trap , met stalen neus, precies zijn kin raakte. Puur mazzel want zo'n goede mikker ben ik niet, waarna het beest zich omdraaide en naar binnen vluchtte.
Ik zag m in gedachten al een voorpootje van Mikey door midden bijten.
Maar goed dat is me in 14 jaar 1x gebeurd. Daarnaast is een politiehond ook niet een middel om in te zetten tegen dieren. Dus ik zou niet weten wat hierin zijn beperking zou moeten zijn.
Gr. Aniek

-
- Zeer actief
Precies, daar zijn dienstwapens o.a. voor gemaakt.Nanna schreef:Waarom zou je je diensthond het laten uitzoeken met een aanstormende vechthond.
Daarvoor hebben we het dienstwapen.
Ze herstellen de vrede.
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.