Ik zit er over te denken om mijn hond 1 keer in de week naar de creche te brengen.
Het lijkt mij handig om een goed en veilige plek voor mijn hond te hebben wanneer ik eens een dag weg moet.
Dus lijkt het mij goed voor hem dat hij naar een plek gaat dat hij kent en hopelijk leuk vindt. Daarom wil ik hem op een vaste dag in de week naar de chreche doen.
Als hij het er verschrikkelijk vindt doeik dat natuurlijk niet.
Graag ervaringen gevraagd.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ervaringen gevraagd met honden creche
Moderator: moderatorteam
-
- Actief
- Aantal honden: 1
-
- Zeer actief
Re: Ervaringen gevraagd met honden creche
Ik heb gewerkt bij een pension. Voor heel veel honden is het echt een feestje om een dag te komen spelen in het pension. Mijn eigen honden vinden het verschrikkelijk, ik zou hun nooit naar een pension brengen. Maar dat is dus uitproberen. Zou in ieder geval adviseren om langs te gaan bij verschillende pensions, dat je weet waar je je hond heen brengt. Er is zo veel verschil tussen pensions.
-
- Actief
- Aantal honden: 1
Re: Ervaringen gevraagd met honden creche
Mijn hond is vorige week een paar uurtjes naar de creche geweest.
We kregen eerst netjes een rondleiding en toen moest ik mijn hondje achterlaten. Het voelde alsof ik een kind voor de eerste keer naar school bracht.
Mijn hondje wilde niet met die aardige meneer mee en zette zich schrap. Hij moest hem echt over de grond mee trekken.
Voor mij duurde de middag erg lang. Ik was blij dat ik hem weer op kon halen.
Maar ondanks dat het ook voor hem erg spannend was heeft hij zich gedragen.
Hij is met grote honden naar de speelweide geweest. Echt gespeeld heeft hij nog niet maar gewoon alles rustig bekeken.
Daarna is hij achter een mooie witte herder mee het verblijf in gegaan en heeft daar dus met hem samen gezeten. Buitentemperatuur was bijna 30 graden maar in de creche zat hij heerlijk bij de airco, de bofkont.
Bij thuiskomst heb ik niets aan hem gemerkt dat hij erg moe was of erg onder de indruk. En dat is positief te noemen want het is een gevoelig hondje.
Deze week mag hij weer een keer naar de creche. Ik ben benieuwd hoe hij dan is want nu kent hij het.
En als hij het leuk vind gaat hij elke week 1 dag daarheen.
We kregen eerst netjes een rondleiding en toen moest ik mijn hondje achterlaten. Het voelde alsof ik een kind voor de eerste keer naar school bracht.
Mijn hondje wilde niet met die aardige meneer mee en zette zich schrap. Hij moest hem echt over de grond mee trekken.
Voor mij duurde de middag erg lang. Ik was blij dat ik hem weer op kon halen.
Maar ondanks dat het ook voor hem erg spannend was heeft hij zich gedragen.
Hij is met grote honden naar de speelweide geweest. Echt gespeeld heeft hij nog niet maar gewoon alles rustig bekeken.
Daarna is hij achter een mooie witte herder mee het verblijf in gegaan en heeft daar dus met hem samen gezeten. Buitentemperatuur was bijna 30 graden maar in de creche zat hij heerlijk bij de airco, de bofkont.
Bij thuiskomst heb ik niets aan hem gemerkt dat hij erg moe was of erg onder de indruk. En dat is positief te noemen want het is een gevoelig hondje.
Deze week mag hij weer een keer naar de creche. Ik ben benieuwd hoe hij dan is want nu kent hij het.
En als hij het leuk vind gaat hij elke week 1 dag daarheen.