Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Eindelijk een tuin, genieten

Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.

Moderator: moderatorteam

Judith
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedels
Aantal honden: 2

Eindelijk een tuin, genieten

Ongelezen bericht door Judith »

Hij is nog in aanleg en het is op het terras nog een bende van spullen die naar de gemeente werf moeten (daarom nog geen foto :mrgreen: )

Maar wat ben ik blij met mijn nieuwe huis inclusief nog redelijk grote tuin. We hebben de oude graszoden eruit getrokken (dat was meer paardenbloem, mos en andere rotzooi zoals plastic autootjes, knikkers, playmobiel enz. dan dat het nog gras was.
Er liggen nu nieuwe graszoden in, van mijn zus hebben we planten gekregen (die staan in de houtenbakken), zij haalt ze bij de kweker vandaan ipv bij een tuincentrum.
Zelf hebben we kruiden en sla gekocht (basilicum gewoon en rood, rozemarijn, rucola, tijm, prei). En ik wilde een frambozen plant :mrgreen:
Van mijn schoonouders hebben we ook bloemen gekregen.

Het is nog niet af en het moet allemaal nog mooi groeien, maar ik vind het helemaal leuk, lekker rommelen in de tuin.

Ook de honden genieten er vollop van, Dux is het liefst de hele dag op de uitkijk bij het hek (wat hij overigens niet mag de hele dag). En Dana die ligt het liefst voor pampus op het gras.

De astilbe die we bij ons oude huis hadden staan, in de zelfde pot maar het slecht deed. Nu groeit hij als kool!
Afbeelding

Mijn frambozen plant (geen idee of hij uiteindelijk frambozen gaat geven, maar ach het is leuk :Q: )
Afbeelding

Het begin van de border, zonder kruiden maar met lavendel
Afbeelding

Ons "kruidentuintje". We hebben al gesmikkeld van de basilicum, peterselie en bieslook.
Afbeelding

De prei (die binnen 2 weken al 3x zo groot zijn), met daar achter de planten van mijn zus.
Afbeelding

Overzichtsfoto van de groene kant, inclusief nieuwe grasmat die ook erg goed aangroeit! :cheer: (ja we gaan maaien)
Afbeelding

En nog de bloemen van schoonmoeders, mooie rode en witte garaniums
Afbeelding
Afbeelding
runninggirl
Zeer actief
Aantal honden: 3

Re: Eindelijk een tuin, genieten

Ongelezen bericht door runninggirl »

Genieten he als je ineens meer tuin hebt?
nyckle
Zeer actief
Mijn ras(sen): 1 airedale terrier
Aantal honden: 1

Re: Eindelijk een tuin, genieten

Ongelezen bericht door nyckle »

Helemaal top!
Plaats reactie

Terug naar “Foto's Diversen”