Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Slecht eten
Moderator: moderatorteam
-
- Vaste gebruiker
- Aantal honden: 2
Slecht eten
Heb een bull terrier van nu 19 maanden die heel slecht eet.
Hij komt uit een nest van 9 pups en volgens de fokker altijd goed gegeten maar vanaf het begin dat hij bij mij kwam eet hij zeer slecht,samen met de fokker vanalles geprobeert maar tot nu toe geen resultaat.
Hij kreeg Royal Canine als brok vanalles erbij gedaan om het lekkerder te maken[ zelfs verse zalm erbij ] en nu in overleg met de dierenwinkel geef ik Jarco [ een betere samenstelling begint met vlees ] dat begon goed maar ook dat gaat moeizaam nu.
Hij heeft ook smuldier gehad omdat hij dat ook bij de fokker kreeg maar hij draait z'n kop gewoon weg en als hij het dan toch at werd hij misselijk,gras eten en aan de dunne dus geen smuldier meer.
Daarna lotgering geprobeert ook dit ging moeizaam en toen ik een lading bedorven vlees had gehad was ik hier ook klaar mee,hierna Hunters geprobeert een goed vlees maar ook dit ging niet geweldig.
Een aantal andere nestgenoten hebben hetzelfde probleem en het nest erna ook !
Heeft iemand raad of tips want ik weet het niet meer en ben het zat om te blijven voeren om er maar iets erin te krijgen.
Ik geef hem niet teveel ,1 klein formaat beker van de royal canin [zijn broer die bij de fokker woont krijgt het dubbele ]
Hij komt uit een nest van 9 pups en volgens de fokker altijd goed gegeten maar vanaf het begin dat hij bij mij kwam eet hij zeer slecht,samen met de fokker vanalles geprobeert maar tot nu toe geen resultaat.
Hij kreeg Royal Canine als brok vanalles erbij gedaan om het lekkerder te maken[ zelfs verse zalm erbij ] en nu in overleg met de dierenwinkel geef ik Jarco [ een betere samenstelling begint met vlees ] dat begon goed maar ook dat gaat moeizaam nu.
Hij heeft ook smuldier gehad omdat hij dat ook bij de fokker kreeg maar hij draait z'n kop gewoon weg en als hij het dan toch at werd hij misselijk,gras eten en aan de dunne dus geen smuldier meer.
Daarna lotgering geprobeert ook dit ging moeizaam en toen ik een lading bedorven vlees had gehad was ik hier ook klaar mee,hierna Hunters geprobeert een goed vlees maar ook dit ging niet geweldig.
Een aantal andere nestgenoten hebben hetzelfde probleem en het nest erna ook !
Heeft iemand raad of tips want ik weet het niet meer en ben het zat om te blijven voeren om er maar iets erin te krijgen.
Ik geef hem niet teveel ,1 klein formaat beker van de royal canin [zijn broer die bij de fokker woont krijgt het dubbele ]
- krullie
- Zeer actief
Re: Slecht eten
een soortgelijk probleem heb ik ook gehad.
ik gaf jarco persbrok lam en rijst en meerdere keren per dag kleine beetjes.
ik gaf jarco persbrok lam en rijst en meerdere keren per dag kleine beetjes.
- Dorine.
- Actief
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Misschien een idee om naar te kijken: hoe is zijn gebit? Zou het kunnen dat eten pijn doet? Ik weet dat KVV eigenlijk gewoon opgelikt kan worden, maar dat is nu eigenlijk het enige idee dat ik heb...
- Gimmick
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Hoe is zijn gewicht?
Misschien heeft hij gewoon niet zoveel nodig?
Hier een teef gehad die weinig at maar ook weinig nodig had.
Krijg wel een beetje het idee namelijk (maar kan ernaast zitten) dat je er veel werk van maakt.
Hier vreet je wat je krijgt. Hoef je echt niet dan gaat je bak na 10 min gewoon weer weg.
Zolang het gewicht goed is krijgt hij vanzelf honger.
Mijn teckel is ook erg zinnig met haar eten. Maar die weet nu heel goed dat ze moet eten anders eet ze maar niet.
Misschien heeft hij gewoon niet zoveel nodig?
Hier een teef gehad die weinig at maar ook weinig nodig had.
Krijg wel een beetje het idee namelijk (maar kan ernaast zitten) dat je er veel werk van maakt.
Hier vreet je wat je krijgt. Hoef je echt niet dan gaat je bak na 10 min gewoon weer weg.
Zolang het gewicht goed is krijgt hij vanzelf honger.
Mijn teckel is ook erg zinnig met haar eten. Maar die weet nu heel goed dat ze moet eten anders eet ze maar niet.
Have a heart that never hardens, a temper that never tires and a touch that never hurts.
- Shibby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje
Shib is ook een hele slechte eter (geweest).
Wat bij hem hielp was hem beduidend minder voeren dan hij eigenlijk nodig zou moeten hebben.
Hij kreeg carnibest; had eigenlijk 600 gram op een dag nodig, maar kreeg er 400. Zo at hij in ieder geval en na een week of 1,5 week gaf hij overduidelijk aan honger te hebben dus kreeg hij een dag of 2 extra bijgevoerd.
Wat tegenwoordig nog veel beter werkt; een hond erbij nemen.
Wat bij hem hielp was hem beduidend minder voeren dan hij eigenlijk nodig zou moeten hebben.
Hij kreeg carnibest; had eigenlijk 600 gram op een dag nodig, maar kreeg er 400. Zo at hij in ieder geval en na een week of 1,5 week gaf hij overduidelijk aan honger te hebben dus kreeg hij een dag of 2 extra bijgevoerd.
Wat tegenwoordig nog veel beter werkt; een hond erbij nemen.

Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Maar wat geef je hem nu dan, want neem aan dat hij niet 15 maanden niks heeft gegeten?
- Hippo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder
Sommige honden zijn ook gewoon slechte eters, naar mijn weten zijn de meeste bullachtige net stofzuigers, maar bijv poolhonden of wolfachtigehonden hebben wel vaker dat ze slecht willen eten.
Mijn jongste mechel eet ook voor geen meter. Droge brokken begint hij niet eens aan, op alleen vlees moet hij 2kg per dag eten en dat wil hij ook niet. Dus hij krijgt persbrok met kvv van Herby. Echt 80% van de brokken eet hij niet, krokant, soort vlees of vis, er is geen pijl op te trekken. Ook al staan de andere twee honden kwijlend naast hem, dat interesseert hem niks(bij kauwsnacks of speeltjes is dat heel anders).
Hij is te schraal, maar barst wel van de energie, vacht is goed en oogt perfect gezond. Ik ga er vanuit dat als hij echt volwassen is, hij wel bijtrekt.
Je zou zijn gebit kunnen laten controleren, maar aangezien er meer nestgenoten zijn die het hebben is er medisch waarschijnlijk niks mis. Het helpt trouwens om 3x per dag eten te geven als je hond slecht eet, maar als hij gewoon op gewicht is, dan hoeft dat niet.
Mijn jongste mechel eet ook voor geen meter. Droge brokken begint hij niet eens aan, op alleen vlees moet hij 2kg per dag eten en dat wil hij ook niet. Dus hij krijgt persbrok met kvv van Herby. Echt 80% van de brokken eet hij niet, krokant, soort vlees of vis, er is geen pijl op te trekken. Ook al staan de andere twee honden kwijlend naast hem, dat interesseert hem niks(bij kauwsnacks of speeltjes is dat heel anders).
Hij is te schraal, maar barst wel van de energie, vacht is goed en oogt perfect gezond. Ik ga er vanuit dat als hij echt volwassen is, hij wel bijtrekt.
Je zou zijn gebit kunnen laten controleren, maar aangezien er meer nestgenoten zijn die het hebben is er medisch waarschijnlijk niks mis. Het helpt trouwens om 3x per dag eten te geven als je hond slecht eet, maar als hij gewoon op gewicht is, dan hoeft dat niet.
-
- Vaste gebruiker
Dank jullie wel voor de reakties
Project click; gebit is goed mooi wit en tandvlees ziet er ook gezond uit.
gimmick; hij weegt net geen 32 kilo en hij zou zo'n 35 kilo mogen wegen ,hij is wel heel energiek en kan geen 5 min stil liggen daardoor loop ik veel met hem zodat hij toch wat energie kwijt kan.
shibby; hij krijgt nu al vrij weinig maar idd de 1 heeft meer nodig als de ander enne ik heb nu 2 bullen en de andere vreet in mum van tijd haar bak leeg.
Hmm misschien ze samen laten eten en haar in de gaten houden onder het mom zien eten doet eten.
brindlecardi; vanmorgen heeft hij 100 gr brokken gegeten en gisteravond ook zoiets.
Zou het kunnen [ ik heb dit gehoord van iemand ] dat hij als pup overvoert is omdat er meerdere in dit nest en volgend nest ook zulke slechte eters zijn .
gimmick; hij weegt net geen 32 kilo en hij zou zo'n 35 kilo mogen wegen ,hij is wel heel energiek en kan geen 5 min stil liggen daardoor loop ik veel met hem zodat hij toch wat energie kwijt kan.
shibby; hij krijgt nu al vrij weinig maar idd de 1 heeft meer nodig als de ander enne ik heb nu 2 bullen en de andere vreet in mum van tijd haar bak leeg.
Hmm misschien ze samen laten eten en haar in de gaten houden onder het mom zien eten doet eten.
brindlecardi; vanmorgen heeft hij 100 gr brokken gegeten en gisteravond ook zoiets.
Zou het kunnen [ ik heb dit gehoord van iemand ] dat hij als pup overvoert is omdat er meerdere in dit nest en volgend nest ook zulke slechte eters zijn .
-
- Vaste gebruiker
Hippo schreef:Sommige honden zijn ook gewoon slechte eters, naar mijn weten zijn de meeste bullachtige net stofzuigers, maar bijv poolhonden of wolfachtigehonden hebben wel vaker dat ze slecht willen eten.
Klopt de Bull Terrier staan bekend als echte vuilnisbakken en vreters,3x per dag ga ik zeker proberen en idd koekjes ed eet hij wel van harte.
Zijn vacht is goed en heeft veel energie en oogt gezond ,alleen zijn dikke kop en nek past niet bij zijn lijf .
Troy is mijn 4e Bull Terrier en dit niet eerder meegemaakt !
Laatst gewijzigd door Angel & Troy op 06 sep 2016 14:06, 1 keer totaal gewijzigd.
- Domor
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peruvian Doodle
Het is waarschijnlijker dat het slechte eten erfelijk is en daarom uit 2 vergelijkbare nesten meerdere slechte eters komen.
Hier heb ik heel lang brok gemengd (dus verschillende merken/soorten) en dat hielp goed. Maar op een bepaald moment had ik even weinig opslagruimte en kregen ze maar één brok, sindsdien is brok altijd wat lastig, zelfs gemengd (hoewel ze het dan wel beter eten). Hier staat het normaal onbeperkt maar doordat ik op het moment muizen in mijn muur heb is dat geen optie meer. Dus nu krijgen ze eens per dag natvoer.
Voor natvoer doen ze een moord hier. Bakken gaan altijd schoon leeg en de bak van de ander wordt daarna ook nog uitgelikt. Kvv had dat veel minder, lieten ze ook wel eens van liggen of ze gingen er mee vieziken. Renske vind ik zelf het mooiste spul. Het is er vanaf 3.75€/kg ( www.topdierenshop.nl heeft bakjes van 1.50€/400g). Lukullus bevalt ook goed. Nature diet bevalt minder, de ontlasting blijft matig en vrij veel. Rocco bevalt ook wel, maar stinkt wel meer. Ik heb voor nu ook Rinti en Animonda Grano... liggen maar nog niet uitgeprobeerd. In de supermarkt heb je ook rodi houdbare worsten, maar die heb ik nog niet langdurig gevoerd. Als ze die één dag krijgen blijft hun ontlasting goed en ze eten het graag.
Hier heb ik heel lang brok gemengd (dus verschillende merken/soorten) en dat hielp goed. Maar op een bepaald moment had ik even weinig opslagruimte en kregen ze maar één brok, sindsdien is brok altijd wat lastig, zelfs gemengd (hoewel ze het dan wel beter eten). Hier staat het normaal onbeperkt maar doordat ik op het moment muizen in mijn muur heb is dat geen optie meer. Dus nu krijgen ze eens per dag natvoer.
Voor natvoer doen ze een moord hier. Bakken gaan altijd schoon leeg en de bak van de ander wordt daarna ook nog uitgelikt. Kvv had dat veel minder, lieten ze ook wel eens van liggen of ze gingen er mee vieziken. Renske vind ik zelf het mooiste spul. Het is er vanaf 3.75€/kg ( www.topdierenshop.nl heeft bakjes van 1.50€/400g). Lukullus bevalt ook goed. Nature diet bevalt minder, de ontlasting blijft matig en vrij veel. Rocco bevalt ook wel, maar stinkt wel meer. Ik heb voor nu ook Rinti en Animonda Grano... liggen maar nog niet uitgeprobeerd. In de supermarkt heb je ook rodi houdbare worsten, maar die heb ik nog niet langdurig gevoerd. Als ze die één dag krijgen blijft hun ontlasting goed en ze eten het graag.
- Gimmick
- Zeer actief
Als hij het verder goed doet en energiek is en zijn vacht er goed uit ziet dan bepaald hij zelf wel hoeveel hij eet het is niet dat hij helemaal niks eet.
Have a heart that never hardens, a temper that never tires and a touch that never hurts.
- dagmar88
- Zeer actief
Angel & Troy schreef: Zou het kunnen [ ik heb dit gehoord van iemand ] dat hij als pup overvoert is omdat er meerdere in dit nest en volgend nest ook zulke slechte eters zijn .
Onze pups eten tot ze niet meer willen.
Ik zou iets zoeken dat hij echt heel lekker vindt, inderdaad net zo veel voeren dat het zeker op gaat en belonen met iets lekkers, een "toetje".
Ook krijgen ze hier niet standaard hetzelfde. Brokken sowieso met wat water, zodat het niet zo droog is en lekkerder ruikt.
Maar verder nog allerlei extraatjes, havermout, aardappelpuree, groenten, fruit, yoghurt, eitje, blikvoer, soep etc etc.
Elke dag is een verrassing.
Tibbe at toen hij kwam nét genoeg om niet dood te gaan, nu staat hij net als de anderen te gillen wanneer ik het voer klaarmaak.
En geen trek is dikke pech. Ze moeten eten wat er staat, gaat dat niet snel genoeg, dan gaat het naar een andere hond.
Het blijft niet staan en er wordt geen nadruk op gelegd.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Maar krijgt hij dan verder nog eten in de vorm van koekjes/botjes etc?Angel & Troy schreef:Dank jullie wel voor de reakties
- Dorine.
- Actief
- Contacteer:
Ja het is natuurlijk ook waar wat mensen zeggen hier, dat als hij goed op gewicht is hij kennelijk genoeg binnenkrijgt. Je steekt hier wel heel veel energie in, en dat is logisch maar misschien kan je er zoals suggesties hierboven wat relaxter in zijn! En qua trainen, als je dat doet, je kan kijken of je hem kan belonen met spel!
-
- Vaste gebruiker
Maar krijgt hij dan verder nog eten in de vorm van koekjes/botjes etc?Brindlecardi schreef:Angel & Troy schreef:Dank jullie wel voor de reakties
Ja als ik weg ga gaan ze de bench in en krijgen ze een koekje en na het laatste rondje.
-
- Vaste gebruiker
dagmar88 schreef:Angel & Troy schreef: Zou het kunnen [ ik heb dit gehoord van iemand ] dat hij als pup overvoert is omdat er meerdere in dit nest en volgend nest ook zulke slechte eters zijn .
Onze pups eten tot ze niet meer willen.
Ik zou iets zoeken dat hij echt heel lekker vindt, inderdaad net zo veel voeren dat het zeker op gaat en belonen met iets lekkers, een "toetje".
Ook krijgen ze hier niet standaard hetzelfde. Brokken sowieso met wat water, zodat het niet zo droog is en lekkerder ruikt.
Maar verder nog allerlei extraatjes, havermout, aardappelpuree, groenten, fruit, yoghurt, eitje, blikvoer, soep etc etc.
Elke dag is een verrassing.
Tibbe at toen hij kwam nét genoeg om niet dood te gaan, nu staat hij net als de anderen te gillen wanneer ik het voer klaarmaak.
En geen trek is dikke pech. Ze moeten eten wat er staat, gaat dat niet snel genoeg, dan gaat het naar een andere hond.
Het blijft niet staan en er wordt geen nadruk op gelegd.
Geen trek dikke pech en misschien idd de bak weghalen en met de volgende maaltijd opnieuw aanbieden en het gewoon loslaten.

en een kleine hoeveelheid per keer en het water erbij proberen

- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Bij een hond die al zo lang slecht eet en blijkbaar verder gewoon gezond is zou ik het hele gedoe van niet eten los laten en gewoon gaan voeren op een door jou bedacht tijdstip(pen) met inderdaad voor een tijdje minder voer dan normaal maar wel het voer wat jij hebt bedacht (dus niet met allerlei toevoegingen en beloningen enzo). Geen kans geven om te mutsen maar bak neerzetten en opeten. Niet meteen opeten (5 min) is bak weg, volgende keer weer een kans. Ik zou voorlopig juist niet naar 3x gaan omdat je dan juist meer kans hebt op niet eten. Gewoon 1 of twee keer en dan minder dan normaal voor een week. Als hij dan aanvalt op zijn bak ga je wat meer voeren. Maar dus niet zoveel dat hij weer gaat laten staan.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising en podenco(kruising)
Mijn honden krijgen een heel klein beetje nat voer op een dag, of kip die ikzelf klaarmaak, en dat is in 1 seconde op. Maar de brokken, waar ze het toch van moeten hebben, gaan beetje bij beetje. Ik heb de hele dag brokken staan en daar knabbelen ze af en toe aan. Ze zien er allebei prima uit, zeker niet te dik, dus de hoeveelheid die ze binnenkrijgen is goed.
Is dat een optie, dat je de brokken gewoon neerzet en hij eet ze wanneer hij wil, in het tempo dat hij wil?
Ik heb weleens gehoord dat er eigenlijk niet de hele dag voer mag staan, dus misschien geef ik je een hele slechte suggestie, maar bij ons werkt het
Is dat een optie, dat je de brokken gewoon neerzet en hij eet ze wanneer hij wil, in het tempo dat hij wil?
Ik heb weleens gehoord dat er eigenlijk niet de hele dag voer mag staan, dus misschien geef ik je een hele slechte suggestie, maar bij ons werkt het

-
- Vaste gebruiker
Alfilillo schreef:Mijn honden krijgen een heel klein beetje nat voer op een dag, of kip die ikzelf klaarmaak, en dat is in 1 seconde op. Maar de brokken, waar ze het toch van moeten hebben, gaan beetje bij beetje. Ik heb de hele dag brokken staan en daar knabbelen ze af en toe aan. Ze zien er allebei prima uit, zeker niet te dik, dus de hoeveelheid die ze binnenkrijgen is goed.
Een hele dag de brokken laten staan is bij bij mij geen optie dan is mijn teef een hele dag aan het eten en heeft Troy nog niets.
-
- Vaste gebruiker
Af en toe hee pfffff
Gewoon loslaten en logisch nadenken,had nog een rol vlees van Hunters.
Ik dacht gewoon ontdooien en vanmorgen een halve rol geven [250 gr ] en weglopen er niet bij blijven staan maar voordat ik weg liep was het al op en keek me aan dus de andere helft ook gegeven en weg was het ,zelfs de bak werd schoongelikt.
Vandaag maar een doos gehaald en we zien wel .
zodadelijk krijg hij een handje brokken en eet hij het niet ,jammer dan morgen weer een dag.
Ik dacht gewoon ontdooien en vanmorgen een halve rol geven [250 gr ] en weglopen er niet bij blijven staan maar voordat ik weg liep was het al op en keek me aan dus de andere helft ook gegeven en weg was het ,zelfs de bak werd schoongelikt.
zodadelijk krijg hij een handje brokken en eet hij het niet ,jammer dan morgen weer een dag.
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik zou dus juist nu niet die andere helft hebben gegeven. Volgende beurt weer die andere helft. Want als hij nu niet meer had gehoeven had hij weer zijn bak laten staan. En door hem nog een helft te geven laat je je weer verleiden nadruk te leggen op dat eten. Aangezien hij dit heel lekker vindt zou ik het hier bij laten voor een tijdje en hem voor een dag of 5 echt iets te weinig geven. Daar heb je straks profijt van als hij gewoon zonder gedoe zijn bak (met wat dan ook) achter elkaar leeg eet.Angel & Troy schreef:Af en toe hee pfffff
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
Yep ditsirene schreef:Ik zou dus juist nu niet die andere helft hebben gegeven. Volgende beurt weer die andere helft. Want als hij nu niet meer had gehoeven had hij weer zijn bak laten staan. En door hem nog een helft te geven laat je je weer verleiden nadruk te leggen op dat eten. Aangezien hij dit heel lekker vindt zou ik het hier bij laten voor een tijdje en hem voor een dag of 5 echt iets te weinig geven. Daar heb je straks profijt van als hij gewoon zonder gedoe zijn bak (met wat dan ook) achter elkaar leeg eet.Angel & Troy schreef:Af en toe hee pfffff

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
- Vaste gebruiker
okee daar zit wat in,ga ik niet meer doensirene schreef:Ik zou dus juist nu niet die andere helft hebben gegeven. Volgende beurt weer die andere helft. Want als hij nu niet meer had gehoeven had hij weer zijn bak laten staan. En door hem nog een helft te geven laat je je weer verleiden nadruk te leggen op dat eten. Aangezien hij dit heel lekker vindt zou ik het hier bij laten voor een tijdje en hem voor een dag of 5 echt iets te weinig geven. Daar heb je straks profijt van als hij gewoon zonder gedoe zijn bak (met wat dan ook) achter elkaar leeg eet.Angel & Troy schreef:Af en toe hee pfffff

-
- Vaste gebruiker
okee daar zit wat in,ga ik niet meer doensirene schreef:Ik zou dus juist nu niet die andere helft hebben gegeven. Volgende beurt weer die andere helft. Want als hij nu niet meer had gehoeven had hij weer zijn bak laten staan. En door hem nog een helft te geven laat je je weer verleiden nadruk te leggen op dat eten. Aangezien hij dit heel lekker vindt zou ik het hier bij laten voor een tijdje en hem voor een dag of 5 echt iets te weinig geven. Daar heb je straks profijt van als hij gewoon zonder gedoe zijn bak (met wat dan ook) achter elkaar leeg eet.Angel & Troy schreef:Af en toe hee pfffff

-
- Vaste gebruiker
Effe een update!!
Troy eet nu elke dag beide keren zijn bak leeg en likt hem zelfs helemaal schoon.
S' morgens een 250 gr Hunters afwisselende smaken en s' avonds ong 200gr brok met een heel klein beetje kattevoer/pate en cocosolie.
Heel erg bedankt nog voor jullie tips

Troy eet nu elke dag beide keren zijn bak leeg en likt hem zelfs helemaal schoon.
S' morgens een 250 gr Hunters afwisselende smaken en s' avonds ong 200gr brok met een heel klein beetje kattevoer/pate en cocosolie.
Heel erg bedankt nog voor jullie tips

- dagmar88
- Zeer actief
Angel & Troy schreef:Effe een update!!
Heel erg bedankt nog voor jullie tips![]()
![]()