Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
En dat op kerstavond...
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
En dat op kerstavond...
Politie schiet bijtende hond in Hoek van Holland dood http://nu.nl/binnenland/4370513/politie ... -dood.html (via @NUnl)
- Leanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Akita
- Aantal honden: 1
-
- Zeer actief
Re: En dat op kerstavond...
Het wordt pas nieuws als er staat: "Pitbull bijt niet."Leanne schreef: je kijkt er niet eens meer van op.

- Nakisha
- moderator
- Mijn ras(sen): Coahuila
Dat ''kruising tussen twee terriers'' verhaaltje is... eh... apart. Wat een mal gepraat.
Weten ze zeker dat ze niet gewoon een stafford bedoelden?
Hoe dan ook; klapkaak grijpt mensen, niets nieuws. Gelukkig ook z'n eigen baas... wel triest dat ook weer andere mensen gewond moesten raken.
Weten ze zeker dat ze niet gewoon een stafford bedoelden?
Hoe dan ook; klapkaak grijpt mensen, niets nieuws. Gelukkig ook z'n eigen baas... wel triest dat ook weer andere mensen gewond moesten raken.

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Triest voor die mensen en die honden maar geloof dat iedereen met de kerst gewoon zijn bordje leeg eet en er nog 1 inschenkt , Vrede op aarde . 

Wat je zegt ben je zelfffff 

-
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Verassend , maar vreselijk voor de mensen die gebeten zijn
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Kinderen,oude mensen,invalide mensen zijn helemaal weerloos tegen dat geweld idd....brrrrrrrrrNanna schreef:Je zult maar over de Schoolstraat lopen met je laatste kerstboodschapjes en dan zwaargewond raken door een doorgedraaide pikverlengerRocco schreef:Verassend , maar vreselijk voor de mensen die gebeten zijnEn dan mensen voor gek verklaren die zeggen "straks grijpt ie een kind". Nou, ik denk dat als daar een kind had gelopen dat die net zo goed aan de beurt geweest zou zijn.
Dat mag je niet zeggen Nanna, want het zijn zoooooooooooo'n lieve hondjes voor mensen....... dat doen ze nooit...... en de gevallen die iedere dag in de krant staat is meestal de schuld van de mensen of kinderen, die hadden daar niet mogen lopen, geen neus mogen snuiten of weet ik wat, nooit de schuld van het 'lieve hondje'.......Nanna schreef:Je zult maar over de Schoolstraat lopen met je laatste kerstboodschapjes en dan zwaargewond raken door een doorgedraaide pikverlengerRocco schreef:Verassend , maar vreselijk voor de mensen die gebeten zijnEn dan mensen voor gek verklaren die zeggen "straks grijpt ie een kind". Nou, ik denk dat als daar een kind had gelopen dat die net zo goed aan de beurt geweest zou zijn.