Wil hier eventueel ook best wel eens stukje voor rijden, liefst wel puppy van ongeveer gelijkt maat en leeftijd.

Moderator: moderatorteam
Eilfy schreef:Wat leuk, een Smashing Dutch Pyrenese herder op het forum
als jij denkt dat ze lekker kunnen spelen, zekersjm schreef:Een rare langpootmug van 7 maanden is ook een puppy toch?
zeker, maar altijd als ik daar kom, kom ik nooit de geschikte honden tegen voor die van mijPaisley schreef: PS een tip, jij kent de zandverstuiving van Bakkeveen? Aan de Mjumsterwei. Daar komen ook heel vaak mensen met pups.
geef maar een gilGimmick schreef:Ik heb vanaf halverwege januari een amerikaanse naakthond pup.
Wil best eens afspreken ondanks dat Taxi wel iets kleiner is.
als ze leuk kunnen spelen geen probleemmaitestar schreef:De gelijke maat zal wel beetje lukken maar ik weet niet of je 8 maanden te oud vindt?
Mocht je van plan zijn te gaan, geef maar een gil, dan kom ik lang als ik kan. Mayke is een beetje saai, maar Kiwi is heel leuk met pups.Pumi schreef:zeker, maar altijd als ik daar kom, kom ik nooit de geschikte honden tegen voor die van mijPaisley schreef: PS een tip, jij kent de zandverstuiving van Bakkeveen? Aan de Mjumsterwei. Daar komen ook heel vaak mensen met pups.![]()
Jeetje woon jij tegenwoordig zo dichtbij? Dat we elkaar nog niet tegen gekomen zijn hahaPaisley schreef:Nah jammer, woon ik zo hard in de buurt, maar ik heb geen puppy![]()
Groetjes uit Ureterp
PS een tip, jij kent de zandverstuiving van Bakkeveen? Aan de Mjumsterwei. Daar komen ook heel vaak mensen met pups.
Ureterp!gyanty schreef:Jeetje woon jij tegenwoordig zo dichtbij? Dat we elkaar nog niet tegen gekomen zijn hahaPaisley schreef:Nah jammer, woon ik zo hard in de buurt, maar ik heb geen puppy![]()
Groetjes uit Ureterp
PS een tip, jij kent de zandverstuiving van Bakkeveen? Aan de Mjumsterwei. Daar komen ook heel vaak mensen met pups.
Meestal gewoon zelf Beetsterzwaag, maar kan zo maar ook in Olterterp uitkomen als ik de pas erin heb, al moet ik zeggen dat door drukte ik niet zo heel vaak meer door Olterterp loop. Van de zomer vast weer meer, als het 's avonds ook weer lichter blijft.Paisley schreef:Ureterp!gyanty schreef:Jeetje woon jij tegenwoordig zo dichtbij? Dat we elkaar nog niet tegen gekomen zijn hahaPaisley schreef:Nah jammer, woon ik zo hard in de buurt, maar ik heb geen puppy![]()
Groetjes uit Ureterp
PS een tip, jij kent de zandverstuiving van Bakkeveen? Aan de Mjumsterwei. Daar komen ook heel vaak mensen met pups.Waar wandel jij vaak? Ik ben meestal bij de bossen van Olterterp, dat is mn favoriet.
En soms als ik Kiwi wat sociale contacten gun, ga ik naar Bakkeveen.