Tara schreef:Hoe kan ze op de tafel komen dan?
Ze springt vanaf de grond.
lieveheersbeestje83 schreef:Spullen van tafel ruimen zodat je het zand bij thuiskomst er zo af kan vegen en het niet in je papieren en toetsenbord kan belanden?

Haha niet goed genoeg
Het is ook nog eens een tafel met houtrelief zeg maar, dus het schoonvegen is echt een klusje waar ik niet elke dag zin in heb (moet met water). En om nou elke dag mijn toetsenbord ergens op te bergen...
Nanna schreef:Scatmat
Watmat? (Ok, ik zal het opzoeken.)
fenneke schreef:Onze basco deed dat ook
Ik kreeg toen de tip om onder een poot van de tafel een baksteen te leggen.
De tafel staat dan in onbalans en daar schrikt hij dan van en het ligt ongemakkelijk door de beweging
Springt ze vanaf de grond erop ? Of via stoel?
Dan die wegzetten zodat het niet lukt
Het is echt een hele grote en stevige tafel, ik vraag me af of ik die uit balans kan krijgen. Ook schrok ze blijkbaar niet eens toen ze het een keer per ongeluk deed uit enthousiasme, toen ik thuis kwam, en ze er gelijk weer afsprong via de stoel die viel en brak (en waarschijnlijk gaf ik ook nog eens een boze brul). Ze weet gewoon dat wanneer ik niet thuis ben ze lekker over de tafel kan struinen. Een keer zag ik het door het raam toen ik aan kwam fietsen, ze wandelde er gewoon op rond. Misschien vindt ze het leuk dat Lou er niet bij kan ofzo