Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Het stomste moment...
Moderator: moderatorteam
- Shiloh86
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hollandse Herder
- Aantal honden: 1
Het stomste moment...
.. Om er achter te komen dat er geen water meer uit de kraan komt is als je net de drinkbak van je hond leeg gooit in de gootsteen omdat je zijn water wilt verversen.
Shit. Geen water. Ik zou Duke vlak daarna bij de oppas afzetten omdat ik naar koor repetitie zou gaan vanavond, dus ik dacht, zij heeft in ieder geval dat zwembad in de tuin nog. Helaas was daar dochter inmiddels haar haren in aan het wassen, want zij hadden dus ook geen water. Intussen loopt op het pleintje de ene na de andere zijn huis uit "hebben jullie ook geen water?". "Nee wij ook niet."
Een blik de hoek om wees uit dat er een leiding was gesprongen. De hele straat stond blank en de brandweer was al ter plaatse. Ik moest naar repetitie en dus geen tijd om water te gaan kopen. Ik ben pas net weer thuis. Godzijdank had oppas nog wat water druk toen ik Duke bracht, en heeft ze nog 3 flessen vol kunnen tappen. Gelukkig mocht ik net een flesje van haar meenemen, zodat ik in ieder geval Duke water kan even en mijn tanden kan poetsen.
Wat een gedoe. Prognose is dat het morgen vroeg gemaakt is. Vast niet voor 6 uur sochtends wanneer ik de deur uit moet. Gedver. Had nou echt even nog willen douchen.
Misschien maar gewoon even altijd zorgen voor een paar flessen voorraad.
Shit. Geen water. Ik zou Duke vlak daarna bij de oppas afzetten omdat ik naar koor repetitie zou gaan vanavond, dus ik dacht, zij heeft in ieder geval dat zwembad in de tuin nog. Helaas was daar dochter inmiddels haar haren in aan het wassen, want zij hadden dus ook geen water. Intussen loopt op het pleintje de ene na de andere zijn huis uit "hebben jullie ook geen water?". "Nee wij ook niet."
Een blik de hoek om wees uit dat er een leiding was gesprongen. De hele straat stond blank en de brandweer was al ter plaatse. Ik moest naar repetitie en dus geen tijd om water te gaan kopen. Ik ben pas net weer thuis. Godzijdank had oppas nog wat water druk toen ik Duke bracht, en heeft ze nog 3 flessen vol kunnen tappen. Gelukkig mocht ik net een flesje van haar meenemen, zodat ik in ieder geval Duke water kan even en mijn tanden kan poetsen.
Wat een gedoe. Prognose is dat het morgen vroeg gemaakt is. Vast niet voor 6 uur sochtends wanneer ik de deur uit moet. Gedver. Had nou echt even nog willen douchen.
Misschien maar gewoon even altijd zorgen voor een paar flessen voorraad.

-
Stapper
- Zeer actief
Re: Het stomste moment...
Balen!
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Die flessen is goed om drinkwater te hebben.
Neem een pak van die vochtige washandjes in huis als je niet kan douchen, dat verfrist redelijk
Neem een pak van die vochtige washandjes in huis als je niet kan douchen, dat verfrist redelijk
- mosquito1980
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
Het lijkt wel op Angola 
- Anja
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Oudduitse herder en Chihuahua
- Aantal honden: 2
- Shiloh86
- Zeer actief
Ja. Op zon moment besef je je wel weer even hoe afhankelijk je bent van die kraan!mosquito1980 schreef:Het lijkt wel op Angola
Goede tip Ranetje! Helaas is dat voor nu te laat.
Ik lees net dat de prognose is ge-update dat we waarschijnlijk rond middernacht weer water hebben. Laten we het hopen!

-
blondie
- Zeer actief
Ik hoop het met je mee! Hier staat overigens ook altijd kraanwater in de koelkast, lekker makkelijk. Maar als ik het zo lees ook nog eens superhandig in gevallen als bij jou dus.
- Ptje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
Wij kregen bericht dat er vanaf morgen waarschijnlijk roestbruin water uit de kraan zal komen vanwege het lage waterpeil, schijnt niet schadelijk te zijn maar ik heb voor de zekerheid nu wel wat water apart gezet voor de dieren.
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite- Shiloh86
- Zeer actief
Ja dat las ik ook. Geld ook voor hier. Hopelijk heb ik ergens tussendoor nog even helder water voor het bruin water eruit komt, als de boel het weer doet. Dan zet ik ook nog even een paar flesjes aan de kant.Ptje schreef:Wij kregen bericht dat er vanaf morgen waarschijnlijk roestbruin water uit de kraan zal komen vanwege het lage waterpeil, schijnt niet schadelijk te zijn maar ik heb voor de zekerheid nu wel wat water apart gezet voor de dieren.

- Shiloh86
- Zeer actief
En terwijl ik in slaap probeer te komen hoor ik ineens water gekletter buiten mijn raam. Staat de buurvrouw enhousiast haar tuintje te besproeien. Water! Toch nog maar even bed uit gegaan en een paar flesjes gevuld, voor het geval er morgen van die smerige bruine zooi uit komt.

- Paisley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie
Als je straat blank stond, kon je dat water toch voor Duke gebruiken? In de stortbak zit ook nog water.
Ik heb het ook wel eens gehad. Ik had voor de honden water uit de sloot gehaald, had voor mn eigen bakje koffie gelukkig nog water in de waterkoker.
Na een halve dag was water in flessen in de supermarkten uitverkocht. Toen al die mensen het richting hun huis hadden gesleept, stond er weer druk op de leidingen
Ik heb het ook wel eens gehad. Ik had voor de honden water uit de sloot gehaald, had voor mn eigen bakje koffie gelukkig nog water in de waterkoker.
Na een halve dag was water in flessen in de supermarkten uitverkocht. Toen al die mensen het richting hun huis hadden gesleept, stond er weer druk op de leidingen

- Shiloh86
- Zeer actief
Nou... Aangezien hier overal wordt gewaarschuwd voor Botulisme, lijkt me dat dan weer even minder verstandig.
Ik had achteraf wel een fles mee kunnen nemen naar de repetitie en daar kunnen vullen, maar daar had ik in alle haast niet aan gedacht ...
Slapen is wel erg lastig met die enorme herrie buiten die gemaakt wordt tijdens het herstellen van het wegdek die is opgebroken.
Ik had achteraf wel een fles mee kunnen nemen naar de repetitie en daar kunnen vullen, maar daar had ik in alle haast niet aan gedacht ...
Slapen is wel erg lastig met die enorme herrie buiten die gemaakt wordt tijdens het herstellen van het wegdek die is opgebroken.

- lucie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herders (x), Beauceron, Hongaarse windhond, Bodeguero
- Aantal honden: 5
of Frankrijkmosquito1980 schreef:Het lijkt wel op Angola
gelukkig hebben we hier talloze bronnen die jaarrond schoon drinkwater kunnen leveren. Wij wilden laatst een paar dagen met de camper weg toen er geen waterdruk was en we dus niet konden afvullen. Dus met alle jerrycans die we hadden naar de bron en toen konden we toch nog met voldoende water weg
- runninggirl
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
In de stortbak van de wc zit ook altijd nog wel water voor noodgevallen. 
- mosquito1980
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
Hier niet, na een slechte regentijd zijn vele bronnen nu al drooglucie schreef:of Frankrijkmosquito1980 schreef:Het lijkt wel op Angola![]()
gelukkig hebben we hier talloze bronnen die jaarrond schoon drinkwater kunnen leveren. Wij wilden laatst een paar dagen met de camper weg toen er geen waterdruk was en we dus niet konden afvullen. Dus met alle jerrycans die we hadden naar de bron en toen konden we toch nog met voldoende water weg
Mensen moeten water kopen met geld dat ze niet hebben.... Hier hebben wij gelukkig 2 diepe boorgaten, 30 meter met een handpomp en 60 meter met een elektrische pump op zonne energie
Onze hulp neemt iedere dag 10 liter water mee naar huis.
- smoekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): JH
OP terugweg bij benzinepomp stoppen was geen optie?
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
- Fabiola17
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): .
Lente: Chihuahua
Famke: Chihuahua mix - Aantal honden: 2
Moet je wel een wc met ouderwetse stortbak hebben.
En die hebben wij dus niet meer.
En die hebben wij dus niet meer.
Groetjes Fabiola, Lente & Famke
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017
Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017
Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!