Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Welk voer voor fluffy, hoge calorische waarde
Moderator: moderatorteam
- Domor
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peruvian Doodle
- Aantal honden: 1
Re: Welk voer voor fluffy, hoge calorische waarde
James Wellbeloved moet je veel van voeren en is dus waarschijnlijk inderdaad een energie-arme brok.
Een simpele optie is royal canin shih tzu, hier zitten ongeveer 4000kcal/kg in. Een ander is Pro Plan All Size Adult Performance, waarvan niet het aantal kcal bekend is, maar het eiwitgehalte 30% en het vetgehalte 21% dus ook hoog in de energie zal zitten. Orijen adult zit ook rond de 4000kcal/kg en is dus ook een optie.
Een simpele optie is royal canin shih tzu, hier zitten ongeveer 4000kcal/kg in. Een ander is Pro Plan All Size Adult Performance, waarvan niet het aantal kcal bekend is, maar het eiwitgehalte 30% en het vetgehalte 21% dus ook hoog in de energie zal zitten. Orijen adult zit ook rond de 4000kcal/kg en is dus ook een optie.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
- Aantal honden: 0
Wij voeren Cavom, en die staat wel bekend als een brok met een wat meer dan gemiddeld aantal calorieën.
- Gimmick
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Maar dan moet je kleine hondje dat maar net kunnen kauwen.Emma schreef:Wij voeren Cavom, en die staat wel bekend als een brok met een wat meer dan gemiddeld aantal calorieën.
Taxi haakt er op af. Dan vreet hij maar niet.
Have a heart that never hardens, a temper that never tires and a touch that never hurts.
- Domor
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peruvian Doodle
- Aantal honden: 1
RC Shih-Tzu in 1.5kg en 7.5kg = https://petsplace.nl/pps-royal-canin-bh ... oCpojw_wcB
Orijen adult in 0.34, 2, 6 en 11.4kg = https://tims.nl/_1-orijen-adult-dog-2-k ... oCkRnw_wcB
Pro Plan is er inderdaad alleen in 14kg.
Orijen adult in 0.34, 2, 6 en 11.4kg = https://tims.nl/_1-orijen-adult-dog-2-k ... oCkRnw_wcB
Pro Plan is er inderdaad alleen in 14kg.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
- Aantal honden: 0
Gimmick schreef:Maar dan moet je kleine hondje dat maar net kunnen kauwen.Emma schreef:Wij voeren Cavom, en die staat wel bekend als een brok met een wat meer dan gemiddeld aantal calorieën.
Taxi haakt er op af. Dan vreet hij maar niet.
Ja, dat hangt van de hond af, onze Luca, van nog geen 30 cm. Hoog, heeft er geen problemen mee.
- Lunatic
- Erelid
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
Roemeense mix - Aantal honden: 2
Te mager is natuurlijk niet goed, maar een hond met 3 poten en last van de andere achterpoot zou ik niet direct vetmesten, daar komen dan weer andere problemen van.
Ik zou (een tijdje) kvv geven ipv brokken.
Ik zou (een tijdje) kvv geven ipv brokken.
Je weet niet hoe sterk je bent tot het moment dat sterk zijn de enige keuze is die je hebt!
- Jits90
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Keeshond
- Aantal honden: 3
Ik voer Real Nature Wilderness aan mijn fluffs. Er bestaan 2 mini-varianten, speciaal voor kleine honden. De Green Coast-variant heeft echt inieminiebrokjes, dat zelfs Chihuahua-pups het zouden kunnen eten. 3820 kcal/1000 gram met 30% eiwit. Die variant heeft ook geen kip, mijn honden vinden het heerlijk. Verpakking begint bij 1 kg (10 euro in BE).