Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Zo dat zal je gebeuren dat
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Zo dat zal je gebeuren dat
je oude 16 jarige hond ingeslapen is en je ziet hem later op straat lopen met de DA .
Wat zou jij doen.?
Wat zou jij doen.?
Wat je zegt ben je zelfffff 

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
- Aantal honden: 2
Re: Zo dat zal je gebeuren dat
Weet ik niet, maar goed het zou mij niet overkomen, want ik zou bij het inslapen erbij blijven.bouvierpoedel schreef:je oude 16 jarige hond ingeslapen is en je ziet hem later op straat lopen met de DA .
Wat zou jij doen.?
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
- fes/lou
- Zeer actief
- Contacteer:
Netjes opgelost van de rechter.... petje af!!
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
-
- Zeer actief
Zeker, als ik het goed begrijp moet die dierenarts ook de pijnstilling gaan betalen en raakt ze misschien haar dierenarts licentie kwijt. Dat vind ik aan een kant wel een erg grote straf.fes/lou schreef:Netjes opgelost van de rechter.... petje af!!
Die eigenaars hadden er ook gewoon bij kunnen blijven, ook al wilde hij zijn vrouw troosten of zo, dat kon daarna ook nog.
Groetjes Gonnie.
- Lanavandevledders
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweiler
- Aantal honden: 1
de rechter heeft recht gesproken,
je zou toch nooit iemand weer vertrouwen,
gelukkig ben ik altijd, bij alle dieren die we hebben moeten laten inslapen, bij gebleven tot de laatste ademzucht
om ze daarna weer mee te nemen naar huis, of zelf aan rendac aan te bieden.
je zou toch nooit iemand weer vertrouwen,
gelukkig ben ik altijd, bij alle dieren die we hebben moeten laten inslapen, bij gebleven tot de laatste ademzucht
om ze daarna weer mee te nemen naar huis, of zelf aan rendac aan te bieden.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Ja een flinke straf maar ze had ook 1 van haar collega's kunnen vragen of de eigenaren kunnen benaderen dat ze het niet kon.gonnie schreef:Zeker, als ik het goed begrijp moet die dierenarts ook de pijnstilling gaan betalen en raakt ze misschien haar dierenarts licentie kwijt. Dat vind ik aan een kant wel een erg grote straf.fes/lou schreef:Netjes opgelost van de rechter.... petje af!!
Die eigenaars hadden er ook gewoon bij kunnen blijven, ook al wilde hij zijn vrouw troosten of zo, dat kon daarna ook nog.
Wat je zegt ben je zelfffff 

-
- Zeer actief
bouvierpoedel schreef:Ja een flinke straf maar ze had ook 1 van haar collega's kunnen vragen of de eigenaren kunnen benaderen dat ze het niet kon.gonnie schreef:Zeker, als ik het goed begrijp moet die dierenarts ook de pijnstilling gaan betalen en raakt ze misschien haar dierenarts licentie kwijt. Dat vind ik aan een kant wel een erg grote straf.fes/lou schreef:Netjes opgelost van de rechter.... petje af!!
Zeker en gewoon 300 dollar vragen voor het inslapen. Oplichtster.
Groetjes Gonnie.
Dat had ze inderdaad moeten doen. Dit is gewoonweg 'not done'. En ja, flinke straf, maar zou je zo iemand nog je hond toevertrouwen of geloven wat ze zegt? Nee, en zeker niet nu ze met haar gezicht op tv is geweest. Ook geen blijk van veel verstand, want ze had moeten weten dat ze gigantisch fout zat.bouvierpoedel schreef:Ja een flinke straf maar ze had ook 1 van haar collega's kunnen vragen of de eigenaren kunnen benaderen dat ze het niet kon.gonnie schreef:Zeker, als ik het goed begrijp moet die dierenarts ook de pijnstilling gaan betalen en raakt ze misschien haar dierenarts licentie kwijt. Dat vind ik aan een kant wel een erg grote straf.fes/lou schreef:Netjes opgelost van de rechter.... petje af!!
- fes/lou
- Zeer actief
- Contacteer:
En ook gewoon zeggen waar een kind bij is dat het nu haar hond is... je zou ze doodschoppen.....
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell