Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
World Winner/Benelux Winner
Moderator: moderatorteam
- veertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
World Winner/Benelux Winner
Wie gaan er allemaal naar toe?
Ik dacht zelf alleen te gaan kijken, maar zag dat de Benelux Winner nog enigszins betaalbaar is (voor zover shows dat zijn). Misschien doen we daar wel aan mee. 3 mei is overigens de eerste deadline voor inschrijven, daarna wordt het duurder.
WDS 2018
Ik dacht zelf alleen te gaan kijken, maar zag dat de Benelux Winner nog enigszins betaalbaar is (voor zover shows dat zijn). Misschien doen we daar wel aan mee. 3 mei is overigens de eerste deadline voor inschrijven, daarna wordt het duurder.
WDS 2018
-
- Zeer actief
Re: World Winner/Benelux Winner
Ik show op zich Sjonnie niet meer maar dat is toch wel een show waar ik met mijn tuinturk wil staan
ook omdat er daar eindelijk eens wat concurrentie zal zijn..

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
ik denk dat ik wel ga kijken maar meedoen niet iig 

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hollandse Herder Langhaar
- Contacteer:
ja ik ben er met een ruwhaartje
Groetjes Laura, en de streepjes bende, Fix en Laicka

- under the red sky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
Ik ga voor beide shows inschrijven, zo vaak gebeurt het niet dat de World Dog Show in eigen land is.
- Tamara/Bayko
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vlinderhondje (Epagneul Nain Continental Papillon)
- Aantal honden: 1
Misschien dat ik kom kijken. Ligt een beetje aan het aantal inschrijvingen.
- blacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.
- Aantal honden: 3
misschien met Lucky eerst maar eens kijken wat een keurmeester van haar vindt.
misschien de rasshow op vrijdag.
misschien de rasshow op vrijdag.
- Eilfy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): .
Pia: kruising
Alfy: kruising
Kenji: Border Collie
Djalu: Border Collie - Aantal honden: 5
- Contacteer:
Ik ga misschien kijken, beetje afhankelijk ook hoeveel inschrijvingen er zijn (en wat er verder te doen is). Djalu of Kenji inschrijven is sowieso zonde van mijn geld 

In loving memory: Lara (20/02/1996 - 29/03/2009) ~~ Oryn (09/01/2013 - 02/02/2014)
Makso's Stars op Facebook
Makso's Stars op Facebook
- Sigrid,Sandy en Diva
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Sandy Shi tzu kruising, Diva Nova Scotia Duck Tolling Retriever, Nala Bulgaar
- Contacteer:
Ik ga kijken maar weet nog niet welke dag
- grover
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Springer Spaniel
- Contacteer:
Oll is sinds dit jaar veteraan dus ja, die schrijf ik waarschijnlijk wel in
We hebben ook geen slechte KM dus misschien schrijf ik Jamie ook wel in de tussenklas in. Niet dat die iets gaat doen in het ras maar toch, tis wel een bijzondere gelegenheid
Misschien dat ik ze ook wel inschrijf op de benelux, al ben ik daar dan weer minder enthousiast over de KM. Maar dan show ik iig zelf niet, want ik moet uiteraard ook gewoon werken voor de vriendjes van Kynoweb

Misschien dat ik ze ook wel inschrijf op de benelux, al ben ik daar dan weer minder enthousiast over de KM. Maar dan show ik iig zelf niet, want ik moet uiteraard ook gewoon werken voor de vriendjes van Kynoweb

- Maeve
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik heb een hele tijd getwijfeld, want idiote prijzen en daarvoor krijg je dus niet eens een keurrapport
Maarrrr de WDS in ons land, daar moet ik toch wel bij zijn. Ik denk dat Nilo z'n debuut mag maken in de veteranenklasse dus. Dat vind ik wel cool op de WDS 

- Maryanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
- Aantal honden: 12
- Contacteer:
Wij gaan met de terroristjes Oona, Stella en misschien Pepita.
- Tamara/Bayko
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vlinderhondje (Epagneul Nain Continental Papillon)
Nieuws over bereikbaarheid en parkeermogelijkheden voor bezoekers (bron: website WDS):
Parkeren bezoekers World Dogs Show
9 t/m 12 augustus 2018 – RAI Amsterdam.
We zijn blij- en blij verrast met het grote aantal inschrijvingen voor de shows in augustus.
Op dit moment zijn we de 25.000 al ruim gepasseerd en de inschrijving is nog niet gesloten. We zijn net als u benieuwd wat er nog bij komt.
Om met een bekende Amsterdammer te spreken: “ieder voordeel heeft z’n nadeel” en het nadeel in deze is dat de parkeerplaatsen bij de RAI uitsluitend voor de exposanten zullen zijn. Bezoekers kunnen niet parkeren op de parkeerplaats bij de RAI, noch in de parkeergarage. Exposanten kunnen via hun account 1 parkeerplaats per dag bestellen, mits via datzelfde account honden ingeschreven zijn.
Bent u van plan niet in te schrijven voor de shows, maar wel te bezoeken, dan raden wij u aan om zo veel mogelijk met het openbaar vervoer te komen.
Bent u exposant en heeft u een parkeervoucher, let dan goed op de aanwijzingen langs en boven de weg. De auto’s voor de parkeergarage zullen een andere richting aangewezen krijgen dan bijvoorbeeld de campers.
Er zullen parkeerplaatsen verder weg van de RAI worden ingezet met Shuttle Bussen of misschien zelfs een deel met het openbaar vervoer, maar we verwachten dat het ook daar erg druk gaat worden. Mocht u toch met de auto komen, wat wij zoals u begrijpt afraden, let dan goed op de aanwijzingen langs en boven de weg. Het heeft geen zin om in de rij bij de parkeergarage te gaan staan als u geen parkeervoucher heeft voor die dag, want parkeerkaarten zullen niet meer te koop zijn en parkeerbeheer van de RAI zal u ook niet toelaten op het parkeerterrein en/of in de garage. Staat u toch eenmaal in de rij naar de garage zal het heel moeilijk zijn om er weer uit te geraken. Wees in alle gevallen alstublieft voorzichtig.
TREIN
Den Haag Centraal <-> Amsterdam RAI – 48 minuten – 1 x overstappen op Schiphol
Haarlem <-> Amsterdam RAI – 48 minuten – 1 x overstappen op Schiphol
Rotterdam Centraal <-> Amsterdam RAI 1 uur en 8 minuten (heeft u geluk en kunt u in de sprinter – toeslag € 2.40 enkele reis, dan is het zelfs maar 40 minuten).
Informatie over de trein naar de RAI, die overigens praktisch voor de deur stopt, vindt u op
https://www.nl.nl/reisplanner#/
METRO
Ook de Noord-Zuid lijn is dan – zo heeft men toegezegd – open. Deze metrolijn heeft 2 ingangen c.q. uitgangen op het Europaplein. Maak gebruik van het de uitgang Europahal, want daar is de ingang (ingang K) voor bezoekers. De Noord-Zuid lijn stopt o.a. op het Centraal Station in Amsterdam.
Parkeren bezoekers World Dogs Show
9 t/m 12 augustus 2018 – RAI Amsterdam.
We zijn blij- en blij verrast met het grote aantal inschrijvingen voor de shows in augustus.
Op dit moment zijn we de 25.000 al ruim gepasseerd en de inschrijving is nog niet gesloten. We zijn net als u benieuwd wat er nog bij komt.
Om met een bekende Amsterdammer te spreken: “ieder voordeel heeft z’n nadeel” en het nadeel in deze is dat de parkeerplaatsen bij de RAI uitsluitend voor de exposanten zullen zijn. Bezoekers kunnen niet parkeren op de parkeerplaats bij de RAI, noch in de parkeergarage. Exposanten kunnen via hun account 1 parkeerplaats per dag bestellen, mits via datzelfde account honden ingeschreven zijn.
Bent u van plan niet in te schrijven voor de shows, maar wel te bezoeken, dan raden wij u aan om zo veel mogelijk met het openbaar vervoer te komen.
Bent u exposant en heeft u een parkeervoucher, let dan goed op de aanwijzingen langs en boven de weg. De auto’s voor de parkeergarage zullen een andere richting aangewezen krijgen dan bijvoorbeeld de campers.
Er zullen parkeerplaatsen verder weg van de RAI worden ingezet met Shuttle Bussen of misschien zelfs een deel met het openbaar vervoer, maar we verwachten dat het ook daar erg druk gaat worden. Mocht u toch met de auto komen, wat wij zoals u begrijpt afraden, let dan goed op de aanwijzingen langs en boven de weg. Het heeft geen zin om in de rij bij de parkeergarage te gaan staan als u geen parkeervoucher heeft voor die dag, want parkeerkaarten zullen niet meer te koop zijn en parkeerbeheer van de RAI zal u ook niet toelaten op het parkeerterrein en/of in de garage. Staat u toch eenmaal in de rij naar de garage zal het heel moeilijk zijn om er weer uit te geraken. Wees in alle gevallen alstublieft voorzichtig.
TREIN
Den Haag Centraal <-> Amsterdam RAI – 48 minuten – 1 x overstappen op Schiphol
Haarlem <-> Amsterdam RAI – 48 minuten – 1 x overstappen op Schiphol
Rotterdam Centraal <-> Amsterdam RAI 1 uur en 8 minuten (heeft u geluk en kunt u in de sprinter – toeslag € 2.40 enkele reis, dan is het zelfs maar 40 minuten).
Informatie over de trein naar de RAI, die overigens praktisch voor de deur stopt, vindt u op
https://www.nl.nl/reisplanner#/
METRO
Ook de Noord-Zuid lijn is dan – zo heeft men toegezegd – open. Deze metrolijn heeft 2 ingangen c.q. uitgangen op het Europaplein. Maak gebruik van het de uitgang Europahal, want daar is de ingang (ingang K) voor bezoekers. De Noord-Zuid lijn stopt o.a. op het Centraal Station in Amsterdam.
-
- Zeer actief
Ik denk dat ik vrijdag ga kijken. Waarom worden de 2 rasgroepen die ik wil zien altijd op verschillende dagen gedaan... 

- under the red sky
- Zeer actief
- Contacteer:
Wat leuk dat er zo veel aanmeldingen zijn. 's Ochtends maar op tijd vertrekken, het zal wel een drukke boel worden rond de RAI....
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Ehhhhhmmmm ik ben er ook
Niet om te showen maar met FitPAWS materiaal en Sporthond in Conditie.
4 hele dagen....

4 hele dagen....
- blacky
- Zeer actief
ja en de kaarten waren niet eens zo duur, voor Amsterdamse begrippen, om te parkeren. voor de exposanten wel fijn.Nanna schreef:Voor iedereen die gaat, onthoud dat je bij de RAI NIET kunt parkeren. Parkeerplaatsen zijn puur voor exposanten die er al voor betaald hebben.
Als je dus slim bent kom je met het OV.
-
- Zeer actief
Je kunt ook parkeren op de Van der Madeweg in Duivendrecht, dat kost niet veel per uur (1,50 euro dacht ik, maar pin me er niet op vast) en dan is vanaf metrostation Van der Madeweg naar metrostation RAI maar 5-8 minuutjes. Je moet dan wel met de metro dus.
-
- Zeer actief
Vergeet dan ook die paar tientjes niet voor een goed slot in Amsterdam, anders wordt het alsnog een duur uitje.Cleva schreef:Het antwoord op niet kunnen parkeren is niet het OV maar een fietsendrager.
Voor een paar tientjes hoef je nooit meer betaald te parkeren.
Dankjewel, ik laat m'n goede fiets liever thuis voor dit evenement.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hollandse Herder Langhaar
- Contacteer:
Ik kom hoi zeggen!crutz schreef:Ehhhhhmmmm ik ben er ook![]()
4 hele dagen....
Groetjes Laura, en de streepjes bende, Fix en Laicka

-
- Zeer actief
Ik ben er ook, als bezoeker 

- under the red sky
- Zeer actief
- Contacteer:
Dat mag inderdaad ook wel eens gezegd worden, was goed geregeld. En er is een recordaantal inschrijvingenblacky schreef:ja en de kaarten waren niet eens zo duur, voor Amsterdamse begrippen, om te parkeren. voor de exposanten wel fijn.Nanna schreef:Voor iedereen die gaat, onthoud dat je bij de RAI NIET kunt parkeren. Parkeerplaatsen zijn puur voor exposanten die er al voor betaald hebben.
Als je dus slim bent kom je met het OV.

- Leonie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Markiesje, Toller
Wie kan voor mij bedenken wat de leukste dag zou zijn om te komen kijken?
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Contacteer:
Als ik ga kijken ga ik op zaterdag, maar is nog lang niet zeker.
- Kaiou
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Barbet
Ik heb Tiz ingeschreven voor de WDS op zaterdag.
Gewoon voor de lol, omdat het kan
Gewoon voor de lol, omdat het kan

- blacky
- Zeer actief
ik heb ingeschreven op de zondag. Ook voor de lol en om het eens mee te maken zo'n grote show.
- ellen en de birmanen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 4 tollers
- Aantal honden: 4
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
Ik wil misschien komen kijken op de zaterdag. Ligt even aan t weer

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- grover
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Springer Spaniel
- Contacteer:
Veel inschrijvingen, géén record op de wds hoor, dacht ik ergens te horen. Die totalen zijn namelijk voor alle 3 de shows, dus 1 hond die op 3 shows is ingeschreven telt voor 3 stuks.
Overigens begreep ik dat er nog een beperkt aantal parkeerkaarten verkrijgbaar zijn via onlinedogshows
Overigens begreep ik dat er nog een beperkt aantal parkeerkaarten verkrijgbaar zijn via onlinedogshows

- Maryanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
- Aantal honden: 12
- Contacteer:
Of bij mij voor de deur, metro op loopafstand.Persistence schreef:Je kunt ook parkeren op de Van der Madeweg in Duivendrecht, dat kost niet veel per uur (1,50 euro dacht ik, maar pin me er niet op vast) en dan is vanaf metrostation Van der Madeweg naar metrostation RAI maar 5-8 minuutjes. Je moet dan wel met de metro dus.